2007. május 16., szerda

tavaszi és téli Balaton















31 megjegyzés:

  1. Köszönöm a balatoni fotókat. Milyen géppel készült? Úgy látom, 4×-es a zoomja. :)

    VálaszTörlés
  2. NEm én csináltam, nem tudom:) De csak ezeket a képeket tehetem fel a Kenesei hosszú hétvégéről nyilvánosan! :)

    VálaszTörlés
  3. Széles a Balaton víze, de szép

    VálaszTörlés
  4. :) Megértem. A hangulatot ez is közvetíti kicsit.
    Nem gonoszkodni akarok, de eszembe jut... Á, hosszú! Ráadásul azt fogod mondani goni vagyok. Kell ez nekem?
    :)

    VálaszTörlés
  5. Ééééén?????
    Mondtam már ilyent????? meggyanúsítasz! :D
    bizony, hogy szép, s milyen érdekes, amikor megmutatták, merre keressem a tihanyi Apátságot :)

    VálaszTörlés
  6. óó a taggedre feltettem az ott készült egyik képet rólam :D

    VálaszTörlés
  7. akkor megyek én is és megnézem.

    VálaszTörlés
  8. Mondtál-e ilyet? :gondolkodik Úgy egy tucatszor. :) Lehet, hogy tényleg goni vagyok, hogy ennyiszer mondtad nekem? :D

    MIért? Nem Tihany felé kerested?

    VálaszTörlés
  9. Becsapsz:DDD
    de olyan fura, hogy épp a Balcsi hajlatában voltunk... pont szemben volt velünk :)

    VálaszTörlés
  10. Szia Nezsu, megnéztem a képedet.

    VálaszTörlés
  11. Lévén egy durván hosszúkás téglalap alakú pocsolya, egy félsziget tornya 3 helyről látszik pontosan szemből. Mivel nem tökéletesen téglalap, még ennél több pont is lehetséges. :)

    VálaszTörlés
  12. De jó is lenne már ott lenni! Szinte érzem az illatokat :)

    VálaszTörlés
  13. Igen! Csodálatos volt az az 5 nap, amit ott töltöttünk :)

    VálaszTörlés
  14. Megúnhatatlan a Balcsi...
    Júliusban Vonyarcvashegyre megyünk egy hétre - sokadszorra térünk vissza, remek a kemping. De addig még vagy fél év van, legalábbis úgy érzem :(

    VálaszTörlés
  15. Legyen gyönyörű időtök, és hamar el fog jönni, ígérem:)
    Ezek a képek Kenesén készültek... de szinte mindegy, hogy hol!

    VálaszTörlés
  16. Köszi!
    Teszek majd fel én is fotókat.

    VálaszTörlés
  17. gyönyörű képek...sosem voltam még balatonon....úgyhogy köszi a képeket....

    VálaszTörlés
  18. Megkeresem, mert kaptam 1 barátomtól balatoni képeket, és felteszem, hogy lásd a téli Balatont is!

    VálaszTörlés
  19. A téli képeket azért kaptam, mert még sosem voltam télen, hogy érezzem, akkor is gyönyörű

    VálaszTörlés
  20. most én is megdöbbentem, hogy milyen szép még én sem láttam télen.

    VálaszTörlés
  21. Tényleg! milyen szép is a Balaton!

    VálaszTörlés
  22. Gyönyörű időnk volt, a víz csodálatosan tiszta, s a kora nyári melegben a vitorlások, a vadkacsák és a hattyúk versengtek a vizen.

    VálaszTörlés
  23. Én is szeretem a Balatont. Szinte minden évben ott nyaralunk. Megpróbálok egy pár képet összegyűjteni.

    VálaszTörlés
  24. Köszönöm... bár igazán dunai ember lennék.... ám ilyen fotóim nincsenek... változik az ember (én is), s ma már a Balatonhoz megyünk pár napra.

    VálaszTörlés
  25. Télen még sosem jártam a Balatonnál, nagyon szép.

    VálaszTörlés
  26. very beautiful németh, it´s magyar country?

    VálaszTörlés
  27. very very beautiful pics németh, amazing.

    VálaszTörlés
  28. Magyarországon található Európa egyik nagy édesvizű tava a Balaton.
    Ez Közép Európa legnagyobb édesvizű tava

    One of the big fresh water lakes of Europe which can be hit on Hungary Balaton.
    This Central Europe's biggest fresh water lake

    VálaszTörlés