2007. május 25., péntek

Kertem




Tavaly tavasszal

27 megjegyzés:

  1. szia, itt vagyok, ha engem hívtál, csak most tudtam jőnni

    VálaszTörlés
  2. persze, hogy téged híttalak:)
    de az én kertem messze nem olyan látványos, mint a Tied

    VálaszTörlés
  3. Igen amikor minden fa virágba borul az tényleg szép, de ha csak el kezd zöldülni a fa már az is más hangulatot idéz, mint ahogy a levélhullás után kinéznek a fák, csupaszon, szürkén, hát nem szebb így?

    VálaszTörlés
  4. szép kerted van, rengeteg fával, bokorral, ha jól látom.

    VálaszTörlés
  5. itt a helyed! szia
    lehet, hogy a kertet össze kellett volna fognom a madarakkal?

    VálaszTörlés
  6. nem feltétlenül.így 2 külön egész

    VálaszTörlés
  7. Ila téli ötletéről jutott az eszembe, hisz sok kép lombjanélkül készült
    A harkály majdnam láthatatlan

    VálaszTörlés
  8. niem, én leginkább egy rigópárt szeretnék, a kertünkbe, de mióta itt lakom immáron
    két éve, ma ébredtem először rigófütyülésre.

    VálaszTörlés
  9. de nálunk rengeteg van.... majd átküldök hozzátok... repülve nem is nagy távolság

    VálaszTörlés
  10. engem minden reggel a rigók költenek,rengeteg van

    VálaszTörlés
  11. a kertben vannak a rigók, s mi az ellenkező oldalon alszunk, így kellemes zene

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm:) azt mondta 1 kedves ismerősöm is, akinek a mamája pedig kertészmérnök

    VálaszTörlés
  13. hát ő csak tudja!:)))
    Élőbe gyönyörű lehet

    VálaszTörlés
  14. Kócos... nem vagyok a mindenáronvaló rend híve, Igaz virágok csak ilyenkor vannak, mert engem a zöld nyugtat, (nameg engem nem is szeretnek a virágok), s nem fű a fű, hanem még ami a mezőn terem...

    VálaszTörlés
  15. nézd meg a madarainat, a felhőinket is:)

    VálaszTörlés
  16. nézem :)
    nekem is van kertem majd teszek fel képet:)

    VálaszTörlés
  17. több kép nem lesz, mert alányom most bogarakat, madarakat kövekef fotóz:)

    VálaszTörlés
  18. Nekem ez a kis "vadon" tetszik a legjobban....Szinte érezni az orgona illatot...

    VálaszTörlés
  19. Szép a kerted! Én is imádom a növényeket. Nálunk még elég kicsik, már alig várom, hogy megnőjenek.
    Ki a virágot szereti....

    VálaszTörlés
  20. Gyönyörü orgonabokor!
    ARANYESö is mesésen szép.

    VálaszTörlés
  21. Már nem kell sokáig várnod, hogy ismét ilyen legyen

    VálaszTörlés
  22. Csodás kerted van, gratulálok!

    VálaszTörlés