2007. május 28., hétfő

Mosoly

Reményik Sándor:
Mosoly


Mosolyod...
Mely szívből fakad,
Aranyozza be arcodat.
Mosolyod nem kerül pénzbe,
Mégis sokat ér testvéred szemében,
Gazdagítja azt, aki kapja
S nem lesz szegényebb az sem, aki adja,
Pillanatig tart csupán,
De örök nyomot hagy maga után.
Senki sem olyan gazdag,
Hogy nélkülözni tudná,
És senki sem oly szegény,
Hogy meg nem érdemelné.
Az igaz barátság látható jele,
Hintsd be a világot egészen vele.
Mosolyod: nyugalom a megfáradottnak,
Bátorság a csüggedőnek,
Vigasztalás a szomorkodónak.
Mosolyod értékes, nagyon nagy jó,
De semmiért meg nem vásárolható.
Kölcsönözni nem lehet, ellopni sem,
Mert csak abban a percben van értéke,
Amelyben arcodon megjelen.
És, ha ezután olyannal találkozol,
Aki nem sugározza a várt mosolyt,
Légy nagylelkű, s a magadét add,
Mert senkinek sincs
Nagyobb szüksége mosolyra,
Mint annak, aki azt másnak adni nem tudja.


50 megjegyzés:

  1. Ezt elvihetem? Gyönyörűűűűű

    VálaszTörlés
  2. Mindent vihetsz:) azért van....
    Ez pedig azért jött, mert úgy érzem, rólam szól

    VálaszTörlés
  3. Ez a kislány itt az avataron is gyönyörűen mosolyog ám.csak tudnám ki Ő

    VálaszTörlés
  4. Eddig nem találtam az oldalamra üdvözlő szöveget, most megvan hála neked!:)))))))))))))))

    VálaszTörlés
  5. Az a kislány csak 1 rajz.... mögé rejtőzködtam, mert teszik

    VálaszTörlés
  6. Lehet ,hogy bután hangzik ,de én is úgy érzem rólam is szól:))))

    VálaszTörlés
  7. Akik mosolyt adunk barátainknak, szeretetet a szívünkből, mindnyájunkról szól

    VálaszTörlés
  8. Nezsu drága. Két kislány is gyönyörűen mosolyog. :)

    VálaszTörlés
  9. Drága Szarvasom, azért hoztam, hogy ők is mosolyoghassank:)
    Hisz ez a vers mindenkié, akinek a szíve tiszta

    VálaszTörlés
  10. Jól tetted. Én is mosolyogtam... :)

    VálaszTörlés
  11. Bár a szívem tisztasága, az ?-ses.

    VálaszTörlés
  12. Ne szerénykdj! Hisz a barátom vagy... s én nem választok rosszul (barátot)!

    VálaszTörlés
  13. Köszi a töretlen bizalmad. Én néha bizonytalanabb vagyok ennél...

    VálaszTörlés
  14. Nem baj! Nekem is rossz a tükröm, amibe én nézek bel!

    VálaszTörlés
  15. Szerintem mindenkinek rossz.........de csak egy kicsit:)

    VálaszTörlés
  16. Csodaszarvas... csak elcsábítottuk az erdőből:)

    VálaszTörlés
  17. igen az lehét csodaszarvas:)
    járt nálam:)

    VálaszTörlés
  18. ő is nagyon kezdő, és nagyon szomorú, ezért próbálom szívem minden melegével körbeölelni

    VálaszTörlés
  19. szomorú! miért?
    hozd közénk mi is megszeretgetjük:)

    VálaszTörlés
  20. :) Én még maradtam volna. De holnap még a szarvast is igába fogják!

    VálaszTörlés
  21. gyere máskor is szeretettel várlak:)

    VálaszTörlés
  22. Hisz látod, már itt van!
    De a saját szomorúságáról csak ő számolhat be, ha akar:)

    VálaszTörlés
  23. Értem buta kérdés volt!bocsánat:(

    VálaszTörlés
  24. Aranyos vagy Timejja! (Nezsunál már ez szinte természetes. :) )

    VálaszTörlés
  25. Jajj Szarvasom! Elpirulok, ne hozz zavarba kérlek!

    VálaszTörlés
  26. Nem volt buta kérdés. Jogos kérdés volt. Hosszú történet. Nezsu végig asszisztálta, és támogatta. Már kifelé vagyok belőle. Nem kezdek bele, inkább elfelejteném az egészet...

    VálaszTörlés
  27. Ha nagyon kíváncsi vagy rá, leírom neked, de itt sokaknak már a kömyökén jön ki.

    VálaszTörlés
  28. leszel a barátom.....:)
    privátba leírhatod.....érdekel természetesen:)

    VálaszTörlés
  29. Most hirtelen azt sem tudom hol tenném. Ha jobban ismered ezt a rendszert, akkor inkább te. De ha nem, akkor kinyomozom. :)

    VálaszTörlés
  30. De szeretem, ha barátaim egymásnak is barátai :)

    És Szarvas, nem jön ki a könyökömön, hisz együttérzek Veled!

    VálaszTörlés
  31. A szárnyim miatt? Félek libaszárnyak! :DDD

    VálaszTörlés
  32. Én túlzok? Rólam mintázták az objektivitás szobrát!

    VálaszTörlés
  33. Valamiért engem más szemüveggel nézel:) De ez megtisztelő rám nézve:)
    most ennem kell, mert egyetlenemet nem bánthatom meg, hohy nem megyek

    VálaszTörlés
  34. Jó étvágyat!
    Nemsokára én is ebédelek.

    VálaszTörlés
  35. Köszi. Előbb sosem szoktam. :)

    VálaszTörlés