2007. május 31., csütörtök

Játékos műveim

Schwarzi-versek és Folyt. köv.


Ezek azok a kis "műveim", amelyet 1 másik netes társasággal játszottunk, s megalkottam a társaság kiskönyvtárának első 2 kötetét. Természetesen, néha szándékosan felrúgva a nyomdai tördelési szabályokat!

Olvasásukhoz Acrobat reader, vagy bármi más pdf-formátumot ismerő program kell.
Szórakozzatok úgy, ahogyan tettem, amikor készítettem őket.

(Ha valakinek nincs olvasó programja: http://thor.hu/download.php?view.43 oldalról letölthet 1 nem túl régi acrobat readert)

9 megjegyzés:

  1. Belenéztem este jövök leszedni, nagyon tettszik-szépek a képek is!

    VálaszTörlés
  2. Szia Nezsu! Jelentem kész vagyok, mehetek szabadságra, vagyis most már netezhetek.
    Le is töltöttem gyorsan a fentieket.Már belenéztem, de olvasni majd ráérek később is. Igen látványos, hogy meg van képekkel tüzdelve.
    Már nem létezik ez a netes társaság?

    VálaszTörlés
  3. Beleolvasgattam, de folyton dolgoztatnak! Jók!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm megnéztem nagyon szépek!
    Nem is gondoltam….hiába nagyon kezdő vagyok:))

    VálaszTörlés
  5. sajna énis csak belecsipegettem,idő hiányom kezd kialakulni...folytatom!!
    köszönjük!!!

    VálaszTörlés
  6. Ilám, átalakult, és már nem játsszák azokat a játékokat :(
    A folyt. köv. az úgy készült, hogy aki épp arra járt továbbkanyarította a történet szövetét.

    VálaszTörlés
  7. Elvittem magammal köszike. Puszillak : Ica

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm:)
    Aztán csak dicsérni kéretik!

    VálaszTörlés