2007. május 18., péntek

Mert imádom Boris Vallejot! :)





































17 megjegyzés:

  1. Kár, hogy nem lehet letölteni...

    VálaszTörlés
  2. de le lehet..... a harmadik képet onnan szedtem most le, mert valamiért nem volt meg nekem.
    Egésr jobb gomb a képen és Save as....

    VálaszTörlés
  3. Azt ugye mondtam, hogy a modellje a felesége volt. aki szintén remek festő....keresek is tőle képeket:)

    VálaszTörlés
  4. nem, ezt nem tudtam. Akkor itt nem érvényesül az a közmondás, hogy egy csárdában nem fér meg két dudás!

    VálaszTörlés
  5. Itt megnézheted őket, de csak pdf formátumban, innen csak kacifántosan tudom leszedni:

    http://www.imaginistix.com/catalogs.cfm

    VálaszTörlés
  6. köszi megnézem.gyönyörű képek, én már múltkor is ájuldoztam tőlük.

    VálaszTörlés
  7. Nem őcséim vilognak ott a háttérbe .Én is nagyon szeretem Vallejotot és virtuális világát.

    VálaszTörlés
  8. Még van ám! majd felrakom mindegyiket a lustaságom függvényében:) Bár az életműve gatalmas, s a rajzai azok nincsenek letöltve!
    Kérdés: Effelt szeretitek-é?

    VálaszTörlés
  9. Kicsit lusta vagyok.... Effel itt van ékes orosz és ha jól emlékszem német nyelven:
    http://effel.by.ru/

    Bár a képeket le tudom szedni, de a magyar könyveim idétlen idők óta stószban vannak, így a magyar fordítást nem tudom mellékelni :(, ha megnéztétek, azért leszedek ízelítőt!

    VálaszTörlés
  10. Remek, majd később leszedem Tőled őket!

    VálaszTörlés
  11. Aztán hozom a többit is... vagy összezippelem és felteszem a tömörítvényt, több, mint 100 van:D

    VálaszTörlés
  12. Vallejot és is szeretem már gyerekorom óta, a régi IPM magazinok borítójáról ismertem meg. Nem tudom ismered-e ezt az oldalt, tele van fantasy grafikákkal:

    http://www.imagenetion.com/

    VálaszTörlés
  13. Én a Galaktika magazinban ismerkedtem meg Vallejoval.

    Köszi a linket

    VálaszTörlés