2007. május 25., péntek

Kézfestés




Sajnos elfeledtem a készítője nevét



















17 megjegyzés:

  1. ezt meg másokat is keresgettem eddig! Majd jól fejbever SzSzH-m, ha nem dolgozom :(

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jok...en is szivesen nezegetnem igy a kezem...csak nem tartana sokkaig.:o)

    VálaszTörlés
  3. gondolom, a fotózásig csak-csak:) aztán jöhet a kézmosás:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is megvannak, de sajnos én se tudom ki csinálta.......

    VálaszTörlés
  5. Kaptam úgyis, hogy a szerzőjeét is adták mellé, de véges a levelezőm, sosem gondoltam, hogy meg akarom, meg tudom osztani másokkal:(
    Ezért töröltem megnézés után

    VálaszTörlés
  6. ....1 francia keszitette, ha jol emlekszem grafikus, de vissza fogom keresni, mert meg a szerzo fotoja is meg van valahol.Arra is emlekszem, h. nem Parizsban el, s meg fiatal(mar hozza kepest).Most olyan 50-es lehet. Csok Bubam

    Kellemes, bekesseges unnepeket kivanok.

    VálaszTörlés
  7. Megvan !!!:-) huu nagyon jóóók ..Kösz hogy szóltál

    VálaszTörlés