2008. július 2., szerda

(Ha játszunk...)

(Ha játszunk...)

jeleket rajzolok a fákra, hogy
tudd.., s hogy Te is szeress.

Ha játszunk, én jeleket
rajzolok a fákra, hogy tudd,
merre keress. Ha mennénk,
homályban, végtelen tájra
majd add a kezed.

Az éjjel a szemeddel láttam
a várost, és a város felett
egymáshoz jártak az álmok,
én el sem hiszem: a hangod
szelíden hullámzó tenger
a jövő előtt, átölel, betakar
éltet, mint könnyű nyári eső.

Ha mennénk, homályban,
végtelen tájra, majd add
a kezed, ha játszunk, én
jeleket rajzolok a fákra, hogy
tudd.., s hogy Te is szeress.

Fata_Morgana

17 megjegyzés:

  1. Drága Nezsu!
    Ez nagyon szép...........

    VálaszTörlés
  2. Érdekes, tegnap a Békásmegyeri lámpa előtt az utat szegélyező fák törzsére A/4 lapokra egyenként ez volt kirajszögezve: SOK SIKERT. SZURKOLOK NEKED! SZERETLEK! Az élet néha olyan költői (is) :)))

    VálaszTörlés
  3. Péter nem én voltam :))
    De remek ötlet .

    VálaszTörlés
  4. Húúúúú, ez biztosan teccene Zatosnak is!:))
    Szinte repít!

    VálaszTörlés
  5. Pedig minden verstanról tanult ismereteimet elkerüli.. ez a nem vers, s mégis vers :)
    Tegnap egész délután szemeztem vele...

    VálaszTörlés
  6. Kösz Nezsuka, Ez nekem is VERS. (Éppen tegnap, disputánk kapcsán beszéltünk Bongóccal. Szimonov Várj Reám c. versét, az én 8. osztályos koromban tanították. Tetszett, mert akkoriban kezdtem "hazahordani, az osztákytársnőim tákáját". Azután jött az irodalomtanárnőnk "idegológiai szózata", elveszett a szerlmes vers jelleg. Ma mindenki Darvas Ivánra aszociál róla, pedig alapvetően nagyon szép, tiszta vers, csak a politika áldozata lett). Üdv

    VálaszTörlés
  7. Nem szokványos vers, ezért érdekes, és tetszik is, annak ellenére, hogy nem környezettudatos. :)

    VálaszTörlés
  8. :D

    Lehet, hogy az írója is fákra aggatot írólapokra gondolt?

    VálaszTörlés
  9. Azt meg egy magára valamit is adó önkormányzat tiltja. :)

    VálaszTörlés
  10. Legfeljebb leszedeti közmunkásokkal

    VálaszTörlés
  11. Nekem különösen ez tetszik:
    "...a hangod szelíden hullámzó tenger a jövő előtt...". Hát még ha érteném is. :)))

    VálaszTörlés
  12. Miki! Örülök, hogy érdek nélkül tetszik :)))))

    VálaszTörlés
  13. Érdek és értés nélkül.:)))

    VálaszTörlés
  14. Értettem, amit írtál.
    Hisz azért érdek nélkül, mert nem érted :)

    VálaszTörlés