2008. július 17., csütörtök

Futópad-tánc.wmv




14 megjegyzés:

  1. Nem rossz,de én már nem próbálkozok ilyenekkel! :-)))

    VálaszTörlés
  2. ...ha lenne hat futópadom, megpróbálnám! :)))))

    VálaszTörlés
  3. Bocsika lányok, de itt a fiuknak nincs is sulyproblémájuk, tehát, követendő példa, és kerül, amibe kerül 8 fútópadot kell venni, plusz 3 edzőpartnert rendelni mellé.:-))))

    VálaszTörlés
  4. Edzőpartner jöhet, mind a három :)))))))

    VálaszTörlés
  5. Szórakoztató terheléses vizsgálat.

    VálaszTörlés
  6. Szédületes marhaság. Szeretem az ilyen agyament ötleteket.

    VálaszTörlés
  7. Én is, csak azt nem tudom, hajnalban miért nem tudtam megmutatni?

    VálaszTörlés
  8. Ha futópadot nem is, de egy olyan piros nadrágot és egy pár fehér csúcsos orrú cipőt biztos veszek....:))))

    VálaszTörlés
  9. Úúúúgye milyen mutatós???? :)))))

    VálaszTörlés
  10. Na, divat lett teremtve, én is veszek!:-)))

    VálaszTörlés