2008. július 8., kedd

Elhatároztam! Ezentúl sminkelek! :)))))

27 megjegyzés:

  1. A bemutató első fele, ahol valamelyest a folyamatot is szemléltetik, nagyon érdekes. A párba állított képeknél szerintem van néhány, ahol abszolút nem azonos időszakban készültek a képek, hanem több éves különbséggel, ott nehezebb az összehasonlítás.

    VálaszTörlés
  2. Persze, igazad van Tünde, hogy csalás, ám a Te photoshopos jegyzeted juttatta az eszembe.

    VálaszTörlés
  3. Én azért sminkelés helyett a photoshopot javasolnám, az eredményesebb! :)))
    A párba állított képeknél pedig igaz, amit Tünde ír, sőt szerintem az első mindig a reggeli felkelés után, a második pedig a délelőtti smink után és retussal(!) készült.

    VálaszTörlés
  4. Nem csalásra akartam utalni, hiszen a smink valóban csodákra képes, és ott az elején nagyon jól látható is.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem Bódi Szilvi, az a felkapott barna hajú modell, akit annyira bombanőnek kiáltottak ki, smink nélkül egy teljesen közepes, átlagos nő, amiből ezernyi szaladgál az utcán. (Most lehet, hogy azonnal ellentámadásba lendülnek a férfiak :-), de mindegy, leírtam. )

    VálaszTörlés
  6. Elképzeltem, amint photoshoppoljuk magunkat a tükör előtt. :) Érdekes vízió.

    VálaszTörlés
  7. Remek, rögtön a második layerre ugorjunk, úgy egyszerűbb...

    VálaszTörlés
  8. Első lépésként háttér-réteget cseréljünk. Ahhoz, hogy reggel bemenjek dolgozni, nem kell 2 kg smink, pontosabban profi retus.

    VálaszTörlés
  9. Na, most már menjetek aludni, mert reggel olyan gyűrött és ráncos lesz az arcotok, amin semmilyen smink nem segít! UFF!

    VálaszTörlés
  10. Iiigen ppappaa....:)))))
    (hogy lehet érzékeltetni a selypegést?)

    VálaszTörlés
  11. Ha sokat alszunk, azzal sem közelítjük meg a photoshop végterméket, így aztán teljesen mindegy.

    VálaszTörlés
  12. Tünde, mondtam, hogy sipirc az ágyba. Neked is szól a rangidős parancsa!

    VálaszTörlés
  13. Kedves nezsu ! Smink ide vagy oda, biztosan a megjelenésen sokat számithat, de belső értéket egyáltalán nem mutat !

    A parancsot meg végre kell hajtani
    Tündike mert kikapsz :-)

    VálaszTörlés
  14. Megszoktad, hogy szót fogadnak Neked? ;-)

    VálaszTörlés
  15. Hehehe:)))

    Drágák vagytok :)))))

    Juditkám, ez így igaz :)

    VálaszTörlés
  16. Hmmm... A smink egy dolog. De ahogy elnéztem a plasztikai beavatkozásokról most nem szóltak, pedig az is benne van a végeredményekben.

    VálaszTörlés
  17. Nemá !!! Hova tünt el az avatarod??? csak "nezsu11 nezsu 11' van...Ennyire nem kell sminkelni :)) Mi a hagyományos nezsut akarjuk továbbra is !!

    VálaszTörlés
  18. Bogárése látszik most nálam....

    VálaszTörlés
  19. jajjajjjj!!! A Bogár képe se látszik.... Pontosítanom kell, mert félreérthető lett :)))

    VálaszTörlés
  20. Azt hiszem Szondi Lipot is ilyesmivel kezdhette. Üdv

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Nem is tudtam, hogy sminkelte magát Szondi Lipót :)))))

    VálaszTörlés
  22. Szépek lettek sminkelve, de azért némelyik plasztikázva is van, szerintem...

    VálaszTörlés