2008. június 27., péntek

Felháborodtam!!!!!!

Nincs a fototárban a megszokott nagyítási funkció a "Zoom" (kereshetitek barátaitok, ismerőseitek lapján!).

A saját lapodon lévő "Zoom" is csak 88 napig fog élni:

"The smaller version of this photo on the previous page will never be deleted, but access to the zoomed-in version below will expire in 88 days.

Make sure all of your highest-resolution photos are saved forever - Upgrade to Multiply Premium now."


Multiply Premium:

Just $19.95 a year buys you

Unlimited secure storage space
Full resolution photos and videos stored forever
Higher video upload limits (200 MB or 20 minutes)
Ad-free browsing and sharing

Ezért lehetett az a cirkusz a multkor a lapokon levő képekkel, hisz mindenünnen ki kellett venni ezt a lehetőséget.

Én biztosan nem tudok fizetni, mert nincs bankkártyám, meg egyébként is!!!!!!!!


Az összes komment csak akkor látszik, ha
a) kétszer kattintasz a 'post' címére, vagy
b) a kommeteket "Threaded" 'nézetben' olvasod. (a kommentek felett van, hogy mimódon szeretnéd látni)
Bocsi!

155 megjegyzés:

  1. Én nem szeretnék ezért fizetni,és biztos nem vagyok egyedül. De miért csinálják velünk ezt?Észre sem vettem eddig.

    VálaszTörlés
  2. Azért szóltam, s Ti is szóljatok mindenkinek, akinek tudtok!

    VálaszTörlés
  3. Nekem van bankártyám ez nem is lenne probléma, csak sajna pénz nincs rajta.
    Köszönöm, hogy szóltál, nemteszek fel több képet, de ha nagyon elégedetlen leszek tovább állok.
    eladofestmeny@gmail.com


    vissza-fel

    VálaszTörlés
  4. Akkor, sajnos értékelhetjük úgy a jelenlegi helyzetet, hogy eddig tartott a beetetés, most pedig jön a lehalászás!
    Jelek, persze, már eddig is voltak.

    VálaszTörlés
  5. Igen már olvastam erről. de én sem szeretnék érte fizetni. A mi pénztárcánk nem ehhez az összeghez van tervezve.
    Felháborító amit csinálnak velünk.

    VálaszTörlés
  6. Így akarják felszámolni az illegális tartalmakat. Mert minek itt tárolni, ha nem tudod nagyítani - fizetni nem fog érte senki, hogy letölthesse.

    VálaszTörlés
  7. Jelek? Már csak a képfeltöltési, és nézési lehetőség volt teljes értékű!

    VálaszTörlés
  8. Pakolunk a hi5-re, vagy van valami jobb ötletetek?

    VálaszTörlés
  9. Amíg az is nem lesz fizetős???????

    VálaszTörlés
  10. Vagy visszatérünk a TVN-re :)))))

    VálaszTörlés
  11. TVN is jó, ha a multy nem fogad szót.

    VálaszTörlés
  12. Tuudommm, minden ott vagyunk együtt... sőt, ha jól emlékszem, valamelyik NING-es lapon is :)

    VálaszTörlés
  13. Mindenkit elviszünk, csak hová is?

    VálaszTörlés
  14. Bocsi, hogy szöke vok, de miért kellene fizetni? Azért, hogy feltölthess, vagy azért, ha le akarsz vmit szedni?

    VálaszTörlés
  15. Azért kell fizetni, hogy kinagyíthass, meg videót nézhess.

    VálaszTörlés
  16. helló !! szép reggelt !! Látom online vagy Zsu:)) számomra is érthetetlen , bár az üzleti részhez nem értek , de emlékszem 3,5 mill tagság volt 1,5 évvel ezelött , most cirka 9 milliós , a lassuságot gondolom ez is okozhatja , nem úgy van az minnél többen vannak egy web ololdalon (tagok) anál több lové folyik be a tulajnak , adott esetben Multi papának!!
    elnézést ha hülyeséget irtam volna !!:))

    VálaszTörlés
  17. Jerry !! ralina, Kati , nektek is szép reggelt

    VálaszTörlés
  18. Szia Sanyo... eddig én is úgy véltem, hogy egy ilyen forgalmas portált eltartanak a hirdetések...

    Ám úgy látszik szegényeknek még kenyér héjára sem telik!

    VálaszTörlés
  19. Én ebböl már semmit nem értek!:((((((( Ha én a you tube-ról beteszek 1 vidit, akkor ti nem tudjátok megnézni ha nem fizettek? Na gyönyörü!

    Amit pölö tegnap vettem észre, az egyik CDm alól eltüntek a hsz-ek. Pedig volt alatta elég szépen.

    Különben szia mindenkinek!

    VálaszTörlés
  20. Ezt most ugy kell érteni hogy még csak 88 napig lehet kinagyitottan megnézni a képeket?
    Mert ha igy van akkor menteni kell a menthetöt.
    Jó nagy munka vár ránk, ha nem fizetünk.

    VálaszTörlés
  21. Arról van szó, hogy 100 MB-nyit, és tíz percnyit tölthetsz fel. Ha bármelyik limitet túlléped, nem töltődik fel.

    VálaszTörlés
  22. A you tube az "egyszerű"

    Szerintem meg kell adni az útvonalat, ahol közvetlenül megnézhetjük!

    VálaszTörlés
  23. Nahááát ez csodás!!!
    Milyen oldalakról beszéltek Nezsukám, mérmint ahova mennénk???
    Én nagyon sajnálnám a multit, nagyon megszerettem itt!:-(((((

    VálaszTörlés
  24. Én is jól érzem itt magam :))

    De jó pár helyen, akár csak a regisztrációig, de ott vagyunk:
    TVN, Hi5, Ning, poznanici, stb...

    VálaszTörlés
  25. Hi5ön is vagy? Még nem futottunk össze:)

    VálaszTörlés
  26. A nagy felháborodást nem igazán értem. A Multiply üzleti vállalkozás - gondolom én. Mit vártatok? Talán még adományokat is tőlük?
    Alma007 hozzászólásával értek egyet, eddig volt a beetetési időszak (szokásos marketing fogás), most jön a hurok szorosabbra húzása.
    Inkább azon gondolkozzunk, milyen közösségi portálra lehetne áthurcolkodni, ami hasonló szolgáltatásokat nyújt, mint a Multi.
    Addig pedig mindenki azt mentse le magának, amit akar, mert nem biztos, hogy ezt is megtehetjük sokáig - ingyen.:((

    VálaszTörlés
  27. Ildikó rém sok helyen vagyok, majd alkalomadtán felsorolom részletesen :)))

    Miki, miért ne háborodhatnék fel? Vagy a felháborodáshoz való jogomat letiltották? :P

    VálaszTörlés
  28. A hi5-on én is vagyok..a többit nem ismerem.. a csevegőben én is azt javasoltamhogy ha ez tényleg igy lesz akkor kéne egy oylan helyet találni ahova mehetünk és nem esik szét a társaság...nagyon hiányozna nekem..:-(((
    ezek szerint van rá 80 napunk!

    VálaszTörlés
  29. Szerintem ha blogban csatoljátok vagycsak berakjátok eredeti nagyságban, akkor már nem is lenne ekkora probléma

    VálaszTörlés
  30. Nem lehet zenet letolteni,mar klippeket sem...most ez is.Had ne mondjam mit gondolok!

    VálaszTörlés
  31. Vagy már azért is kell fizetnem, hogy felteszem?

    VálaszTörlés
  32. A saját feltett képeidet addig tudod a "zoom"-mal megnézni

    VálaszTörlés
  33. A poznanice ugy müködik mint az IWIW és lehet honlapod és blogod is, van chat stb.
    A tagok zöme kezdö és ügyetlenkedik, nemtalálja fel magát.
    http://blog.poznanici.com/elado/
    http://users.poznanici.com/katalin1950/

    VálaszTörlés
  34. A poznanicés honlapomat elhanyagoltam, mert mindig a multin vagyok, de lehet hogy azt helyezem elötérbe.

    VálaszTörlés
  35. Zsuzsa, én nem azt írtam, hogy nincs jogod felháborodni. Jogod van, de mi értelme?
    A hsz-om lényege az volt, hogy aki tud, javasoljon egy hasonló közösségi honlapot, amin a Multihoz hasonló funkciók használhatók. Előre kell nézni!

    VálaszTörlés
  36. Engem a videó-korlátozás bosszant, bár érdekes, ezt a lehetőséget a Hi5-on is megszüntették egy-két hónapja.

    VálaszTörlés
  37. Miki, ha nem írom ezt a blogot, akkor előrenézés se nincsen.

    VálaszTörlés
  38. Szerintem ott nem is volt, bár csak regisztráltam ott, ha már meghívtak, de nem használom a Hi5-ot.

    VálaszTörlés
  39. Mi lenne ha irnánk a Multynak, egy csoport nevében, hogy nekünk túl sok a 2o dollár.
    A csporttal nem tudnának mit kezdeni.
    Egy olyan admin kellene hozzá aki jó angolos
    Hátha valamit elérnénk ellenük.

    VálaszTörlés
  40. Ok, elhiszem, nem igazán néztem szét ott, ez igaz.

    VálaszTörlés
  41. Kizárt dolog szerintem, hogy eredményes legyen.

    VálaszTörlés
  42. A föoldalon pillanatnyilag azért nem müködik a vendégkönyvük mert dolgoznak rajta.

    VálaszTörlés
  43. Hát én is felháborodtam!!! Bár megértem miért van, de miért akarják elvenni tőlünk a jót? Engem a zoom zavar a legjobban, és még csak pár napja látom, hogy nem lehet zoomolni...akkor most esett le, hogy miért!!!!!!!!!!!!Ha vki tud egy jó oldalt ahova költöztök engem is értesítsen légyszi!!! Nekem is van hi5, iwiw, tvn stb.

    VálaszTörlés
  44. 1., Nem valószínü, hogy foglalkoznának velünk. Esetleg megmagyaráznák, hogy ez is olyan mint a zene, direktletöltés nincs, de van más lehetöség.
    2. Te szeretnéd fölhívni magadra a figyelmüket? Mert én nem igazán! Ha nálam szétnézek, törölnek is rögtön a magam kis 180valahány CDjével együtt. Azt meg szeretném én eldönteni mikor szünjön meg az oldalam.

    Szal nem biztos, hogy elönyünkre válna a velük való levelezés!

    VálaszTörlés
  45. Mellesleg...szerintem sokan hanyagolni fogják így a multit:-(......szerintem!

    VálaszTörlés
  46. Sztem meg is érdemelnék! Nagyon vérszemet kaptak!:(((((((

    VálaszTörlés
  47. Nem hiszem, hogy a milliós felhasználói táborban mi magyarok "sokat nyomnánk a latban"

    VálaszTörlés
  48. A csoporttal magával mit kezdenének szerintetetk?
    De akkor is kellene hogy tudjanak róla.
    Éppen eleget beszednek a reklámokkal.
    Vagy majd erre is kitalálnak okosat, hisz a zeneletöltést is megoldottuk.

    VálaszTörlés
  49. Szerintem beszéljük meg, hogy hol alakitjuk ki a baráti körünket.
    A multihoz hasonló helyen és ha itt nem megy a dolog akkor , tovább állhatunk ugy hogy a kapcsolataink megmaradnak.

    VálaszTörlés
  50. Jó ötlet...
    Én mindenütt nezsu11 vagyok

    VálaszTörlés
  51. A poznanice ugy müködik mint az IWIW és lehet honlapod és blogod is, van chat stb.
    A tagok zöme kezdö és ügyetlenkedik, nemtalálja fel magát.
    http://blog.poznanici.com/elado/
    http://users.poznanici.com/katalin1950/

    Pakolunk a hi5-re, vagy van valami jobb ötletetek?????

    VálaszTörlés
  52. A Poznanice is olyanak indult mint az IWIW nem is olyan régen és állandóan fejlesztik és mindig jobb és jobb.
    Az alkalmazotjai magyarok és mindig megkérdezik hogy Te milyennek szeretnéd, mit szeretnél, milyen bövitést végezzenek hogy jobb legyen.
    Ök szóba állnak velünk .
    A poznanicére csak meghivóval lehet regisztrálni, de Nezsu és én küldhetünk mindenkinek, nincs korlátolva a meghivók száma.
    Regisztrálás után pedig már Te is annyi meghivót küldesz amenyit akarsz.

    VálaszTörlés
  53. Most el kell mennem, mert feladatot kaptam egyetlenemtől... majd leszek

    VálaszTörlés
  54. Láttam, hogy kitaláltak valami újítást... Köszi Nezsu ez elszomorító ránk nézve..

    VálaszTörlés
  55. Én is már fenn vagyok de nem igen járok oda.
    A multy éppen eléggé lefoglalt
    Van más is.Ez a lényeg.

    VálaszTörlés
  56. A multi végett én is hanyagoltam,de ha igy áll a helyzet akkor többet foglalkozom majd a Poznanicével.

    VálaszTörlés
  57. Szóval ez már néhány napja igy műkszik , Szerintem pont az a cél hogy ezekkel a baromi feltételekkel ritkitsák a multit , szerintem tulterhelt, s igy az utóbbi időben mindég olyan ujitásokhoz folyamodnak , melyel bosszantsák a tagokat . hogy mennyi ember kedvét veszik el ezzel az ittlétünktől azt is bizonyára már elég jól felszámolták . De van sok más rendszer is igy talán nincs minden veszve
    Üdv

    VálaszTörlés
  58. A multynak azokat a részeit korlátozzák, szüntetik meg, amiért szeretjük. Zenét hallgatni, szép fotókat, képeket nézni. Én is úgy gondolom - vége a "beetetésnek" - következik az ideszoktatottak "megsarcolása", már ha lesz kit..., mert fizetni azt a legtöbben nem tudunk és nem is akarunk. Mi a "'munkánkért" nem kapunk semmit..., feltehetjük a saját fotóinkat, képeinket, írásainkat - a lehetőséget adták eddig egy oldal működtetéséhez, amivel mi a forgalmukat növeltük. Ez, egy nagyon szemét dolog, minden a pénzről szól.

    VálaszTörlés
  59. Gyerekek !! Ha fényképet csináltattatok, max asszem a levlap méretben rendeltetek... Nem értem, mi a probléma oka .... Ugyanis valamit megnézni meg lehet így is majd, a weblapokon se 10 képernyőméretnyi képeket tudtok megnézni. Ha pedig egymás között a nagyméretű képeket akarjátok, akkor ott a gmail, vagy a toldacuccot. hu
    Másoldaltól, az a 20 dollár 3000 forint.... Ha valaki nagyon ragaszkodik, akkor nem egy egetverő kiadás. Olyan dejavu érzésem van.... mintha a 300 forintos vizitdíj lenne ... :)) Mindent akarok, de fizetni, vagy hozzájárulni jusztse...
    Videókat pedig senki se tölt fel egyben, ha pedig darabokban teszi fel, akkor már tök mindegy, hogy 100 megára darabolva, vagy 200megára. Ja, pl a rapidon is 90 nap a max tárolási idő, ha nem vagy előfizetve

    VálaszTörlés
  60. Nagyon szomoru lennek ha ezt az itt mar kialakult ,kedves magyar kis kozosseget megritkitanak a sok hulye/bocs/"leszabalyozasukkal":((
    Irjatok h vannak mas hasonlo helyek is,ziher ami ziher szeretnek korulnezni azokon is,hathaa...csak a poznanicere kell meghivo? s ha igen kuldene nekem valaki? udv:hedi

    VálaszTörlés
  61. Mindenkit érzékenyen érint a dolog, de azt hiszem, lassan meg kell barátkoznunk azzal, hogy mindenütt mindenért fizetni kell. Itthon is. Tudom, hogy sokan "elvből" nem, de ha megnézzük, 20 dolcsi egy évre nem egy horribilis összeg.

    VálaszTörlés
  62. Mindenkit érzékenyen érint a dolog, de azt hiszem, lassan meg kell barátkoznunk azzal, hogy mindenütt mindenért fizetni kell. Itthon is. Tudom, hogy sokan "elvből" nem, de ha megnézzük, 20 dolcsi egy évre nem egy horribilis összeg.

    VálaszTörlés
  63. Mindenkit érzékenyen érint a dolog, de azt hiszem, lassan meg kell barátkoznunk azzal, hogy mindenütt mindenért fizetni kell. Itthon is. Tudom, hogy sokan "elvből" nem, de ha megnézzük, 20 dolcsi egy évre nem egy horribilis összeg.

    VálaszTörlés
  64. hasonló oldalak pl:
    extra.hu
    gportal.hu
    centrumnet.hu

    de szerintem még nem kell innen a multiról eliramodni

    VálaszTörlés
  65. Nem az a gond bgabi,hanem h kisse becsapva erzi magat az ember.A fenykep rendelesnel en megadom a kert meretet,es tudom h azt nem fogjak menet kozben egyoldaluan modositani.Szoval inkabb a kiszolgaltatottsag faj az embernek es az h ezt nagyon is kihasznalja a multi:((

    VálaszTörlés
  66. Köszönöm az infót Zsu!
    Majd meglátjuk mi lesz. Az biztos, hogy fizetni én sem tudok és nem is akarok!

    VálaszTörlés
  67. Szóval várható volt , egyre nagyobb tárhelyet akarna mindenki, minden korlát nélkül, csak azért, hogy elnézést a kifejezésért - méltóztatik a multin lenni. De arra sem képes, hogy a vendégkönyvéböl, és egyéb helyeiről a felduzzadt, csicsás csilivili , sok értelmetlen cuccot kitakarítsa, vagy legalább annak a látszatát keltse, hogy gazdálkodik a tárhellyel.
    Nincs 9 forint / nap....Egy fél szál cigaretta.... No mindegy... Sajnálom, ha valóban van akinek ez az összeg gondot jelentene - de ez szerintem a juszt se elv.

    VálaszTörlés
  68. én szerintem ingyenes a ,mert nem regizne akkor senki,vagy én vagyok nagyon naiv? Pénzért én sem maradok....

    VálaszTörlés
  69. Ez nagyon rossz hír! :((
    Mit szóltok a TAGGED-hez, IMEEM, vagy YUWIE-hez...persze csak, ha innen mennünk "kell"!

    A HOTDOG Is lehet alternativa.

    VálaszTörlés
  70. Tagged egy nagyon jó oldal és sok szép dolgot lehet megvalositani.Két évig ott voltam ,és nagyon jóléreztem ott magam,de eljöttem aMultiplys oldalra,mert úgy gondoltam egy lépés elöre ! Tévedtem voln?

    VálaszTörlés
  71. Drága bgabi nagyon soknak ha még volna 9 forintja sem tudna fizetni....és miért?

    VálaszTörlés
  72. Gabi én lehet, hogy fizetnék, de nem tudom megoldani, persze lehet, hogy csak ügyetlen vagyok.
    Mielőtt lecsapnátok a magaslabdát, biztosan ügyetlen vagyok!

    VálaszTörlés
  73. Na, ez teljesen jogos. Engem elképeszt, hogy a multin micsoda divat a giccsparádé, hogy sok vendégkönyv tele van innen-onnan beágyazott szemkápráztató cuccokkal, amelyek betöltődése csomó felesleges internetforgalmat generál.

    VálaszTörlés
  74. Gabimacs!
    1.Amikor kezdtem, szó se volt róla, hogy CSAK korlátozott tárhelyet kapok.
    2. Ha egyszer ingyenesnek indult, milyen alapon akarnak most bármiért is fizettetni? (minél többen vagyunk, annál többet keresnek ök is a reklámokkal! vérszem!)
    3. Valóban nem sok az a 20 dolcsi egy évre. Csak éppen az átutalása kerül 40be! Szal nem tudom!:SSSS

    VálaszTörlés
  75. Az az igazság nagyon sok hely van, de jó volt itt lenni.
    Itt már arra is volt szükségletünk, hogy megismerkedjünk a mindennapi
    internetes ismeröseinkkel.
    Hát kár lenne érte, ha elmúlna

    VálaszTörlés
  76. Küldök meghivót, az email cimedre van szükség hogy küldhessek.
    Erre a cimemre várom.
    eladofestmeny@gmail.com

    VálaszTörlés
  77. Köszi a figyelmeztetést! Ha költözésre kerülne sor, nekem is szóljon valaki. Egyébként én is megszerettem a multit, de ami sok az sok... Mi értelme így az egésznek? Oké, h kell nekik a lóvé, de ne velünk szemétkedjenek és ne így...Na majd lesz valahogy...

    VálaszTörlés
  78. Nekem van egy oldalam az esnips-nél, de sajnos nem korlátlan, én is csak privát dolgok megosztására használom. Azért nézzétek meg, hátha lehetne valamit kezdeni vele.
    http://www.esnips.com/web/zseboroszlansHomeVideos

    VálaszTörlés
  79. Honlapkészítős beszélgetős helyek, egyelőre ingyenesek:
    hi5
    ning (itt akár saját multis közösségi oldalt is lehet indítani ügyesebbeknek)
    poznanici
    Yumex
    TVN

    most így hirtelen

    VálaszTörlés

  80. MÉG MINDÍG NEM ÉRTEM MI A PROBLÉMÁTOK !!! Nem kell menni senkinek. Tényleg nagyon kíváncsi lennek, hogy ki a fene nézegette a teljesfelbontású képeket 5 képernyőni méretben, folyamatosan a görgetősávokkal manipulálva ....Ugyanis csak a feltett állományok mérete van behatárolva. Valamint az előfizetés se kötelező.

    Jerrymacs !
    1-Most se tárhelykorlátozás ez !
    2-Mert a szerver az ővéké, mennyé már tankolni, és próbáld meg te megmondani a benzin árát...
    3-Egy tranzakció nem kerül 40 dolcsiba...

    VálaszTörlés
  81. Ezt most küldte a német infocsoport.Szerintük minden a régi nem kell félni.
    KOSTENPFLICHTIGES MULTIPLY!?! Jun 26, '08 9:28 PM
    by deutsche-info auf multiply for group deutschinfo

    Category: Other

    gerüchte besagen das mp in zukunft kostenpflichtig sein soll.
    wie ihr sicher schon gemerkt habt (zb beim video hochladen) hat mp neue werkzeuge zur verfügung gestellt. wir haben nun schon häufiger gelesen das einige angst haben mp würde nicht mehr im vollen umfang zur verfügung stehen wenn man nicht den premium-acount erwirbt.
    keine panik! da ist nichts dran! alle bisherigen funktionen bleiben erhalten und sind weiterhin gratis. wer will kann sich natürlich auch die neuen werkzeuge kaufen aber ansonsten bleibt alles beim alten. gruß euer infoteam

    VálaszTörlés
  82. Sziasztok!Köszi az infot,sajnálnám ha nem tudnánk értekezni,de nagyon megszerettem ezt az oldalt,mert sok érdekes dolgokat tudtam olvasni,nézni és hallgatni.Remélem mindenki marad és marad minden a régiben.

    VálaszTörlés
  83. Ilonám én nem tudok németül :(((((

    VálaszTörlés
  84. De ha esetleg valakit érdeke, én Cib banki kapcsolattal vagyok. Forintszámláról is utalható valuta, azt napi árfolyamon váltják át és teljesítik a tranzakciót. A tranzakció díja 2 ezrelék, de minimum 10 , maximum 350 dollár ( Ez az USA ra vonatkozó adatok, most kértem le az inernetbankon keresztül. )
    De nekem jó, ahogy van... :)))

    VálaszTörlés
  85. TIPP !! HA kell a nagy kép, csomagold be ZIP-be, majda blognál csatolt állományként felteheted, vagy átnevezve video formátumba, a videókhoz is mehet 100mb-ig.
    Vagy felteszed a kepfeltoltes.hu ra és onnan belinkeled - ott a teljes méret is elérhető...

    VálaszTörlés
  86. Sokan vagyunk, akiknek már nem olyan jó a kuksizója és szeretné a képeket nagyobb méretbe látni.

    2. nagyon sántít a hasonlatod macs! De még ott se csinálják azt, hogy kiírják 1lityi 500 Ft, aztán ha megtankoltál aszongyák fizessé mán 700-at érte.

    VálaszTörlés
  87. Jerrycicc ezt csinálták anno kis hazánkban.
    Felvetted a kölcsönt (lakásvásárlás) 3%-os kamatra, s egyszercsak kijelentették: ezentúl (35%os) a kamat.
    Igaz, bele kellett egyezni (s aki nem egyezett bele?), s akkor a fennmaradó hátralékot, ha jól emlékszem, megfelezték. (így akkor én jól jártam, mert az épp akkor vett ház törlesztőrészletére a régi tulaj írt beleegyezést. Én már napi kamatra kaptam volna meg egyébként is a hitelt)

    VálaszTörlés
  88. Te kis vicsori cicuska,pénz ügyekkel nem foglalkozunk.

    VálaszTörlés
  89. Te kis vicsori cicuska,pénz ügyekkel nem foglalkozunk, mert pénzünk egy szál se!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  90. Azért ez a lakáshitel úgy volt, hogy előre tájékoztatták a közvéleményt, én is akkortájt vettem az első lakásomat. Így még sikerült gyorsan intézkedni, és belefértem a 3%-os kamatba.

    VálaszTörlés
  91. A német nyelv"-tudásom"ból az telik ki, hogy itt minden marad a régiben, nem kell pánikolni, csak valami új felszerelést (szerszám, műszer) akarnának bevezetni, de ami eddig volt, az meglesz ezután is. (?)

    VálaszTörlés
  92. hááát kétlem, persze, tehetsz fel képet, de nem nézheted meg az eredeti méretét.
    Már mások képeinél most is így van

    VálaszTörlés
  93. Semmi panik! Ez egyszerüen csak egy kis pénzbevétel kisérlewt a multirol ami hasonlo modszerrel müködik, mint a Rapid, ha nem akarsz premiumra valtani akkor varsz egy kicsit a video feltöltéssel! Na bumm és akkor mi van, mi olyan sürgös? :))) A képekkel kapcsolatban jerrycattal értek egyett! Szoval sziveim ez megint csak egy jaj istenem mi lessz ha....!????? SDzoval nem kell mindjart hogy àlmatlan északàink legyenek emiatt, és ahogy a jomagyart ismerem a megoldàs is igen hamar fent lessz a netten :))) csoklàszok mindenkit Panni

    VálaszTörlés
  94. ez a harmadik oldal, ahol erről olvasok! Kezdem elhinni! Tücsike és Eszter oldalán is erről témáznak. Állítólag fizetős lesz a multi, 20 dolcsi. Az meg pláne felháborító, hogy aki több filmet, és egyebet feltett, 29 nap múlva pénzért szedheti vissza a gépére! Érdemes már most lementeni mindent amit lehet! A másik pedig, hogy 20 dolcsit biztos senki sem fog fizetni pár fotóért, ez a multi halála lesz! Ezer másik oldal van, ahol ingyen is le lehet tölteni bármit! Én csak a jó csapatot sajnálnám itthagyni!

    VálaszTörlés
  95. Igaza van bgabinak. Pánikra semmi ok, ha mindent fizetőssé tesznek, akkor át lehet menni másik portálra.
    Amíg egy új lehetőség fel nem merül, addig is javaslom, hogy mindenki mentse le a kontaktjait (Contacts -> Export Contacts) és az új portálon mindenki a mostani névvel, ID-vel nyisson oldalt. De ez még messze lesz! :))

    VálaszTörlés
  96. nezsu minek raktad fel, ha törlöd a hozzàszolasokat?

    VálaszTörlés
  97. Nem nezsu törli a hsz-t, hanem a hsz szerzője. Nézd csak meg, a beírásod felett van az utólagos törlés lehetősége.

    VálaszTörlés
  98. hat én nem latok semmit, és én garantàltan nem töröltem a hozzàszolàsomat!

    VálaszTörlés
  99. Újra kattintani kell a címre, vagy Threaded nézettel megnyitni.

    VálaszTörlés
  100. A válasz arra vonatkozik, hogy milyen jogon csinálják, nem sántít a válasz, ŐK AZ ÜZEMELTETŐK !!! Te vagy elfogadod a feltételeket, vagy nem. De te nem diktálhatsz :))
    De felesleges vitáznunk ezen... Bill Gates se fogja megkérdezni, hogy akarsz e változtatni a végfelhasználói licenszen.... Csak akkor települ a program, ha az igent nyomod neki.

    VálaszTörlés
  101. Akinek fontos, hogy nagyban nyissa meg a képeket, őket megértem, hogy rosszul esik nekik, egyébiránt valóban valahogy bgabi álláspontját kellene kicsit emésztgetni.

    VálaszTörlés
  102. Szóval a rémséget mindenki nagyon tudja látni, ha van, ha nincs.Ha a képet átméretezve 800x600 pixelre és úgy teszed fel, akkor az teljes képernyő méret!! Ha pedig a szemekkel baj van, akkor valószínő, hogy a monitor nem1280x1024 re van állítva, mert akkor emeletes szemüveggel vagy mikroszkóppal nézné, akinek gyenge.

    A 3%os lakáskamatokhoz pedig csak annyit, hogy sehol a világon nem volt még egy olyan barom ország, ahol a 3% os hitelkamat mellett 25-35% betéti kamatok lettek volna !!! Csak akkor a híres magyaroszágon..... A 3%os lakáshitel egyszerűen keresetforrássá vált.

    VálaszTörlés
  103. Gabi de volt (alacsony kamat). És szerződése volt róla annak, akinek ilyen volt, és a szerződést változtatta meg egyoldaluan az egyik szerződő fél.

    S csak ezért nem illik ide, mert mi nem szerződtünk senkivel, csak kihasználtunk egy adott lehetőséget.

    VálaszTörlés
  104. visszatérve a képek zoom lehetőségéhez, tényleg nagyon sok oldal van, ahol azt írja a tulaj, hogy "Háttérképek", és közben a képet nem lehet nagyobb méretben megnyitni, mert ő is kicsiben menti le! Akkor meg minek odaírni,hogy háttérkép? Mert az minden, csak nem az!
    Amúgy meg a kommenteket csak az tudja törölni, aki írta, vagy Nezsu!
    Egyébként nálam 170 napot ír, ha zoom-mal nyitok meg egy képet az oldalamon!

    VálaszTörlés
  105. Csak a pontosság kedvéért, nagyon nagy méretű képet webháttérnek be sem szabadna tenni, mert megnehezíti az oldal működését.

    Nezsu háttere pld. felfelé kerekítve 30 Kbyte, és milyen szép, a lapja pedig gördülékenyen működik, nem kell várakozni az oldalváltásoknál.

    VálaszTörlés
  106. Na ez varhato volt,eddig hagytak benunket,most mivvel hogy latjak nagyon sok a multis mostmar penzt kernek. En bisztos nem fizetek.
    Majd ki tanal egy okos egy masik sidot az is fog menni 1-2 evig ingyen.

    VálaszTörlés
  107. Tünde, nem én készítettem a hátteremet!!!!!

    VálaszTörlés
  108. Tudjuk:))
    Nem is 30 KB. mert az amit látunk, csak egy alapkép, ami sokszorosan szerepel a lapon:)))
    Ez nem tartozik ide, csak úgy írtam.

    VálaszTörlés
  109. Pontosan 908 byte a mérete....
    Csak hogy mutassam, rém okos vagyok :)

    VálaszTörlés
  110. Na tessék!!! Itt pocsékol nekünk:-))
    Nem KB. ?

    VálaszTörlés
  111. NEM KÉRNEK !!!! Csak ha akarsz magasabb szolgáltatást !!! Mert akkor a képméret és a videó méret is meg van növelve !!!!!
    Ha nem akarsz nem kell fizetned .

    VálaszTörlés
  112. Hííííííí, ezt szeretem! Teljes a keveredés:))))))

    VálaszTörlés
  113. Boszorkányüldözés van :)) Tök buli, mindenki csak azt a rongyos 20 dollárt látja...... Tiszta Dagobert érzésem van :)))

    VálaszTörlés
  114. Az egész könyvtár, amiben az összes minden benne van 134 kB.
    S van ott olyan is, ami a lapomon nem szerepel:)

    VálaszTörlés
  115. Mivel én nem foglakozom a 20 $-ral, így tehát nem tartozom a "mindenki" kategóriába. Akkor én egy senki vagyok? :)))

    VálaszTörlés
  116. ÁÁááááááááááááá dehogy :))))

    VálaszTörlés
  117. Azért a 20 dolcsiért ráadásul kapsz egy csomó kényelmi szolgáltatást, amelyek megkönnyítik a feltöltést és az állományod karbantartását.
    http://multiply.multiply.com/journal/item/239/Introducing_the_Multiply_AutoUploader_Media_Locker_Premium_Service
    Itt bővebben olvashattok róla.
    ..

    Akármennyire is nehezünkre esik, el kell fogadnunk tényként, hogy egyre több szolgáltatás van, ami nem jár "alanyi jogon", mint a Gazsinak a családi pótlék, hanem fizetni kell érte.

    VálaszTörlés
  118. Ez az !!! De úgy látszik nem mindenki veszi figyelembe... És nem kényszer a disznótor :)

    VálaszTörlés
  119. Bocsi !!! Nem akartam senkit se megbántani, vagy megsérteni. Mindenki egy önálló egyéniség !!! Csak nagyon sokan az összeget látják lebegni

    VálaszTörlés
  120. Gabi.. a képméret eddig jó volt... tehát, ha ugyanúgy akarod használni , mint eddig, fizetni KELL!

    A többi plusz szolgáltatás rendben...

    VálaszTörlés
  121. Már délelőtt leírtam hogy hogy lehet a képeket feltenni ugyan akkora méretben.... Pont itt nálad. Igaz, macerásabb, de megoldható könnyen. De egyébként engem nem nagyon érintenek a képek....
    A zenei letöltési mahináció is megoldott let. Most meg erre kattantak be, oszt akkor mi van .... hó is volt, de elolvadt :))

    VálaszTörlés
  122. Hmmm mindjárt beengedlek a háttérképeimhez, oszt nézd meg, ki tudod-e nagyítani teljes méretre a lapom alsó "záró sávját".

    MErt, ha nem, többet nem tárolhatom itt a kinézetem képeit.

    VálaszTörlés
  123. Sajnos erről már én is olvastam... :(

    VálaszTörlés
  124. De igen, mert az alapképpel manipulál a kód. És nem mindegy, hogy az alapkép 1 megás, vagy 30 esetleg 200 Kbytos. Tudom, hogy nem a lényeghez tartozik. :) 249*267 képpont, 29.34 Kbyte . :)

    VálaszTörlés
  125. Végig olvastam. Köszönöm Nezsu a fölvilágolást. Nem esett jól. Naná, hogy nem! Az "elballagott"másodikosaimról van egy mázsa felrakott képem, ami nekem és a szülőknek öröm elsősorban. Azért le kellene mentenem.Vagy ennyire nem rossz a helyzet? - Vigasztalj meg!

    VálaszTörlés
  126. Nem, marad minden (remélem), csak megszűnt a teljes méretre nagyítás

    VálaszTörlés
  127. Tünde ez az a hely (az egész lapom), ahol nem szükséges a tárgyhoz szigorúan ragaszkodni.

    Olálá... s tényleg a dámás háttérképem a legnagyobb.

    VálaszTörlés
  128. Azt még az előbb elfelejtettem - vélhetően ha fizetsz, akkor nagyobb az esély rá, hogy nem b.... piszkálják az oldaladat. Mert - valljuk be - jelen pillanatban mindannyiunk feje fölött ott lebeg Damoklész kardja.
    Én azért adok egy esélyt ennek a prémiumnak. Sokáig a Rapidshare prémiumtól is ódzkodtam, és most már 1 éve fizetek elő, és meg vagyok elégedve.
    A pénz nekem se hullik az ölembe, tanári fizetésből nevelem a 2 gyerkőcöt egyedül, de ha belegondolok, hogy ki kellene fizetnem eredeti árban azt a rengeteg cumót, amit innen meg máshonnan letöltök, elsősorban a gyerekeknek, háááát....

    VálaszTörlés
  129. Köszönöm, de tényleg csak példának szántam, mert szóba került. Egy weboldal igen sok összetevője közül csak egy a háttér, vagyis lehet belőle több is. (Nálam is három van). Csak amiatt írtam, hogy nem ezért kell pont a Zoom-ot sajnálni, másért persze kár.

    VálaszTörlés
  130. A Poznanicés meghivókat elküldtem és aki kéri annak küldök.
    Ide irjál: eladofestmeny@gmail.com

    VálaszTörlés
  131. Berzenkedem...
    Ez az öröks ingyé van dolog miatt...
    Ami ingyé van az a talán a másé! És valljuk be, mindenki gátlástalanul viszi ami nem az övé...szerzői jogok!!!!
    A saját képkre meg van egy ajánlatom, vagy CD-re vagy DVD-re ki kell másolni, és melette lehet a Picasa2 programot felhasználva webalbumot készíteni és ott dokkoltatni a saját képeket.
    Tudom most nem voltam népszerű...

    VálaszTörlés
  132. Hehe... tudom, szeretsz Te is népszerű lenni, meg nem is:)

    Nanáááá. ha egyszer ingyé, s az elején nem mondják, hogy ez csak 1 hétig, hónapig, évig ingyé, akkor az becsapás.

    A shareware programoknál nem nyüszög az ember, mert letöltés előtt megmondják, mennyi ideig használhatod ingyért.

    VálaszTörlés
  133. Zsebibaba, szeretném megkérdezni, hogy mennyit fizetsz a Rapidért? Havonta, vagy évente? Hogy működik ez a dolog, mert hátha engem is érdekelne! Légyszi válaszolj, vagy bárki aki tud erről konkrétumot!

    VálaszTörlés
  134. úgy tűnik valamit elértettem, tehát arról van szó, hogy abszolút csak bélygkép lehet fenn..hát és? van egy csomó fotós szájt, meg mint írtam, ott apicasa2, csinálhatsz webalbumot , legfeljebb belinkeled, hogy más isl ássa. Mondjuk a bélyegkép nálam azért lesz favorit, mert nem érdemes képlopóval lecsórni:)))

    VálaszTörlés
  135. Nem bélyegkép, de nem a teljes felbontás....
    Hehe... irígy alak vagy! :))))))

    VálaszTörlés
  136. Most kezdtem csak multizni és már is ilyen rossz hireket hallok.
    Remélem nem történik semmi rossz.

    VálaszTörlés
  137. Nálam még ez sem jelentkezett,...simán látszanak a commentek....:)))
    A videok is csak mátol vannak irva...:)))
    Gabi

    VálaszTörlés
  138. Szerintem csak idő kérdése, hogy a zenékkel is mikor történik valami hasonló ...

    VálaszTörlés
  139. Köszi Nezsu! Mindenkinek örömteli, szép napot. Mindenre van valami "Elixir", majd kitalálunk valamit :-)
    Puszi Nektek!

    VálaszTörlés
  140. Szia kedves Nezsu!
    Végigolvastam a hozzászólásokat és elszomorodtam. Sajnálnám elhagyni a Multit, hiszen annyi jó barátot
    szereztem itt. A képek mérete nem is olyan lényeges számomra. Viszont a zene, az nagyon hiányozna és a sok-sok blog. Ha valamit kitaláltatok, lécci értesíts! Előre is köszönöm!
    Legyen nagyon szép napod!
    Üdv.:Macu

    VálaszTörlés