2008. július 17., csütörtök

Az én tibeti horoszkópom :))))))

Az ötletet köszönöm Holdviolának :))) Jó keleti sárkánynak lenni :)))))

http://metropolita.hu/?p=740

-----------------------------------

Színes repülő sárkány


Szerencseszámok: 2, 16, 28.
Kedvenc évszak: Ősz.
Előző élet: Madarász, csempész, templomdíszítő.
Javasolt hivatás: Trubadúr, költő, hírszerző.
Veled harmonizáló jegyek: Fekete bivaly, Jáde kő.
Összeférhetetlenség: Tűz őrzője



Tibeti mondás:
“Amikor két bölcs összeveti eszméit, valami még jobb jön létre; hiszen a sárga és a piros is, összekeverve egy új színt hoz létre.”

Érzékeny vagy és sebezhető, legyőződ a nehézkedést, de a szél erejének te is alá vagy vetve. Vidám és örömteli lényed ellenére nagyon érzékeny vagy, és amint egy akadály az utadba áll, meghökkensz, és tanácstalan vagy, hogy haladj tovább. Büszke lelked sosem teszi kirakatba a gyengeségeit, mindig erősnek és magabiztosnak mutatod magad, csak kevesen ismerhetik igazi természetedet.

Mivel nagyon intelligens vagy, könnyen rájössz a hazugságokra, amiket gyűlölsz. Egyetlen jó szóval, egyetlen kedves mozdulattal ki tudod vágni magad a kényes helyzetekből, és lecsillapítod a körülötted kialakuló feszültségeket. Szereted azt, amilyen vagy, saját személyiségedet, tiszteled önnön intelligenciádat, amit felsőbbrendűnek gondolsz. Emiatt van benned hajlam az intoleranciára a butasággal és a középszerűséggel szemben.
Viszont imádod a szofisztikált dolgokat, a sikket, a kellemet. Csak olyan személlyel jársz, akinek helyén van a szíve, de az esze is. A szerelemben a legkisebb vita, a legkisebb akadály is egy pillanat alatt képes minden az ellenkezőjére fordítani benned. Annak ellenére, hogy szenvedsz ettől, mégis elhagyod a párodat és sosem térsz vissza hozzá, hogy új horizontok meghódítására indulj.



25 megjegyzés:

  1. Azért elgondolkozam.
    Az előző életemben biztosan csempész lehettem, s ennek a büntetése, hogy most nem tudok semmit csempé(s)zni :)))

    VálaszTörlés
  2. Jóóóó!:)))))))
    Főleg a következtetés!:D:D:D

    VálaszTörlés
  3. Hókusz,pókusz, a sorsod olyan lessz amilyent kialakitasz magadnak.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó!

    ...én is megkerestem az enyémet... :))))

    VálaszTörlés
  5. Kedves Nezsukám örülök hogy végre már egy nö is egyet ért velem.

    VálaszTörlés
  6. Én örülök, ha örülsz :))))
    Sőt annak örülök a legjobban, ha mindenki örül :)))

    Erről jutott az eszembe:

    Mellettem egy őr ült,
    Mellette egy őrült.
    Az őrült örült,
    Hogy mellette egy őr ült. :))))

    VálaszTörlés
  7. Szuper,ezt nem fogom mondogatni mert jobban szeretem töled hallani.ha,ha,hallani.

    VálaszTörlés
  8. Nincs mit.

    A versikét szeretnéd hallani tőlem?

    VálaszTörlés
  9. Igen, szeretem amikor a nök verset mondanak nekem.
    Ez a versikéd pedig kimondottan tetszik.

    VálaszTörlés
  10. Párszáz verset találsz nálam:)

    Rém komolyat, rém romantikusat, rém rémeset.
    Csemegézz kedvedre:)

    VálaszTörlés
  11. Ez igazán érdekes. Köszi, és köszönet holdviolának is.
    Az én horoszkópom: http://metropolita.hu/?p=377
    Üdv. :-)

    VálaszTörlés
  12. Hát nekem jobban tetszet "holdviola" horoszkópja, Te túl inteligens vagy, meg ugyis elhagynál!:-))))))))))))))

    VálaszTörlés
  13. Gondoltamm....

    Mivel rögtön tanulni szerettél volna :)))))
    Elhagylak, elhagylak, de szenvedek miatta, már ez se számit? Ahelyett, hogy sajnálnál :DDD

    VálaszTörlés
  14. Én nem szégyellem, hogy néha tudatlan vagyok, és kérdezni sem szégyen. :-)))))))

    VálaszTörlés
  15. Én nagyon nem hiszek az ilyen elnagyolt jellemzésben, aki a megadott intervallumban született, mindenkinek ugyanazok a tulajdonságai? :) Megnéztem azért most a sajátomat, hát elég alaposan mellélőtt :))

    VálaszTörlés
  16. Persze, hogy!

    Láttad az első bejegyzésemet :))))

    VálaszTörlés