2008. július 13., vasárnap

Mindenkinek, aki a Bibliára hivatkozva elitél, s nem megbocsát!

Laura Schessinger egy amerikai rádiós műsorvezető, aki egy lelki tanácsadó műsort vezet. Nemrég, mint buzgó keresztyén azt mondta, hogy a homoszexualitás megbocsáthatatlan bűn, *MERT* Leviticus (azaz Mózes harmadik könyve) 18:22 szerint utálatos az.

Ezen felbuzdulva ragadott tollat egy Jake nevű hallgatója:

"Kedves Laura doktor,

Nagyon köszönöm azt az önfeláldozó fáradozását, amit annak érdekében tesz, hogy Isten törvényeit az emberekhez közelebb hozza.
Sokat tanultam a műsoraiból, és megpróbálom ezt a tudást minél több emberrel megosztani. Ha például valaki megpróbálja homoszexuális életvitelét előttem megvédeni, egyszerűen emlékeztetem Lev. 18:22-re, ahol világosan le van írva, hogy ez bűn, és ezzel véget is vetek a vitának.
Mindazonáltal néhány törvény értelmezésében és végrehajtásában szükségem lenne a tanácsára.

a) Ha az áldozóoltárnál bikát áldozok, tudom (Lev. 1:9, illetve Lev 1:3,17), hogy az Úrnak kedves illatú az. A problémát a szomszédaim jelentik, akiknek ez az illat egyáltalán nem kedves. Leölhetem-e őket?

b) Szeretném a lányomat eladni rabszolgának, amint ezt Exodus 21:7 megengedi. Ön szerint mi lenne a méltányos ár érte mainapság?

c) Tudom, hogy nem szabad olyan nővel kapcsolatot teremtenem, aki a havibaj tisztátalan állapotában van. (Lev. 15:19-24). A probléma csak az, hogy miből lehet ezt tudni? Megpróbáltam megkérdezni, de a legtöbb nő nagyon pikírten reagált a kérdésre.

d) Lev. 25:44 kijelenti, hogy szomszédos nemzetségek fiai és lányai közül vehetek magamnak rabszolgákat. Az egyik barátom szerint ez a törvény a mexikóiakra érvényes, de a kanadaiakra nem. Meg tudná magyarázni, hogy miért ne lehetnének nekem kanadai rabszolgáim?

e) Az egyik szomszédom mindig szombaton dolgozik. Exodus 35:2 világosan kimondja, hogy az ilyet meg kell ölni. Erkölcsileg kötelezhető vagyok rá, hogy saját kezűleg öljem meg?

f) Az egyik barátom szerint, az úszószárny és pikkely nélküli vízi állatok (pl. kagylók vagy homár) fogyasztásának bűne (Lev. 11:10), nem olyan utálatos, mint a homoszexualitás bűne. Én ezzel nem értek egyet. Állást foglalna ebben a kérdésben?

g) Lev. 21:20 szerint ha szembetegségem van, az Úr oltárát nem közelíthetem meg. Be kell vallanom, hogy olvasószemüveget használok. Teljesen élesnek kell lennie a látásomnak, vagy itt van azért egy kis játéktér?

h) A legtöbb barátom vágatja a haját, illetve borotválja a szakálllt, beleértve a pajeszát is, holott ez Lev. 19:27 szerint egyértelműen tilos. Milyen halálnemet javasol nekik?

i) Lev. 11:8-bol tudom, hogy ha döglött disznó bőrét illetem, tisztátalan leszek. A kérdésem, hogy szabad-e futballoznom, ha cérnakesztyűt húzok?

j) A nagybátyámnak van egy kis háztájija. Megsérti Lev. 19:19-et, mert földjébe kétféle magot vet. Ezenkívül a felesége olyan ruhát hord, ami kétféle anyagból (pamut/poliészter) készült. Most tényleg össze kell hívnom az egész gyülekezetet (Lev. 24:16), hogy megkövezzük őket, vagy pedig elég, ha egy meghitt családi körben lefolytatott ceremónia keretében megégetjük őket, amint ez azok esetében megengedett, akik az anyósukkal hálnak (Lev. 20:14)?

Tudom, hogy Ön ezeknek a törvényeknek nagy ismerője lévén biztosan utat tud mutatni ezekben a kérdésekben.

Még egyszer köszönöm, hogy Ön a rádióban végzett munkájával folyamatosan emlékeztet minket arra, hogy az Úr törvényei örökérvényűek ées megváltoztathatatlanok.

Az Ön odaadó rajongója:

Jake"

147 megjegyzés:

  1. Ezeket a törvényeket természetesen emberek találták ki és irták,vagy nem?
    A bibliát ki irta, emberek, vagy nem?

    VálaszTörlés
  2. Katalin, ezeknek a törvényeknek a nevében, illetve a keresztényi megbocsátás nevében a melegparádéra felheccelt tömeget invitáltak, akik tojással, kövekkel, s egyebekkel dobálták a felvonulókat, illetve az őket védő rendőröket.

    Majd Szodomáról elmélkedtek.


    VálaszTörlés
  3. Azért érdekes, hogy én szombaton Pesten jártea, s amerre én voltam béke volt és nyugalom.

    Na jó, este hallottam a taxiban hazafelé jövet, hogy az Andrássy út már járható.

    VálaszTörlés
  4. A kisebbség tolerálása nem egyetértést jelent.Aki nem ért egyet nyilvánítson véleményt.A kisebbség látásmódjának,gondolkodásának,
    felsorolt erkölcsi alapjainak ,a többsége erőszakkal kényszerített elfogadása az minden csak nem demokratikus.A demokrácia alapja a többség elve.MInt a szavazáskor például.

    VálaszTörlés
  5. Sajnos ez a Mai Felvilásodott Rendszer Foglalkozik Ekkora Marhaságokkal... Régebben a Váltás Előtt Miért Nem Foglalkoztak. Ezzel.Volt Mindenkinek Munkája, és Azzal Foglalkozott.. Egyébként Akik Ebben Élnek az Ő Szuverén Joguk..Ebbe egy Másik Fajta Embernek Kár Bele Szóni...

    VálaszTörlés
  6. Nem kell egyetérteni, de azért nem kell heccelni senkit, hogy bárki bárkit bármivel dobáljon.

    A tolerencia azt is jelenti, hogy szándékosan nem megyek oda, ahol bármilyen kisebbség nyílvánít véleményt, hogy kövekkel belefolytsam a szót.

    A tolerancia azt is jelenti, hogy én a kertemben a rózsát szeretem, ám nem tépkedem ki a szomszédom margarétáit, mert ő meg azt szereti.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Lolo, a régi rendszerben, azoknak is volt munkahelyük, akik nem dolgoztak... az is egy nagy marhaság volt!

    VálaszTörlés
  8. Na igen, marhaság volt. De nem randalíroztak annyian, és annyit az utcán... Nem teljesen hülyeség ám az általános foglalkoztatottság elve.

    VálaszTörlés
  9. Azt egy totalitárius államban meg lehet valósítani talán, de bele is bukott szépen.

    VálaszTörlés
  10. Nem értek veled egyet nezsu.A szabad vélemény nyilvánítás része,hogy NEM kötelező mindenféle a torkodon leerőszakolt unios és európai és mindenféle nyögvenyelősen kitalált elv alapján szeretni azt amit utálsz,megvetsz vagy nem szereted.Ez nyilván nem kődobálást jelent,ez természetes.De ha valaki látványosan hirdeti hogy buzi akkor én látványosan hirdethetem,én meg nem.Ha én hírdetem az provokáció és a szemüveges tornából fementett ombucmannn rögtön nyilatkozik,ha ők hirdetik akkor pedig KUSSS és mosolyogj hozzá!!!

    VálaszTörlés
  11. Nem igazán csak a totalitárius államban megvalósítható... nézd meg, Nezsu, hogy ahol a segélyt közmunkához kötik, milyen cimmogás van... pedig jó sokan nem azért keresünk, hogy az országos kiterjedésű Kolompár család egy tagja vidáman nyilatkozzon a tévében arról, miért is jobb neki a segély, mint a munka...

    VálaszTörlés
  12. Bocsánat, Dark, nem azt mondtam.

    Hirdesd lárványosan, hogy nem vagy az, de ne bántsd tettlegesen a másikat.

    Ha békésen hirdeted, lehet én is beállok a sorba.

    De a végén mégiscsak megnéztem a videókat, meg egész héten olvasgattam, s elborzadtam.

    A melegfelvonulásból ugyan semmit sem láttam, ám a rendőrökre támadásból elég sokat.

    Mire volt jó az indulatok garázdaságba hajszolása???
    Kinek volt az jó????

    VálaszTörlés
  13. Gábor, rögtön az elején ahhoz kellett volna kötni!!!!

    Nem lennének gazos területek hazánkban.

    VálaszTörlés
  14. Csata után okos a magyar... de a melegfelvonulással kapcsolatban: a hatóságok is megosztottak. Mit gondolsz, mi történt akkor, amikor a ratyimenet előtt pár nappal a híradó elején a BRFK nem engedélyezte, a végén meg már mégis?!... Mitől lehet az, hogy a szimpatizánsok többen voltak, mint a melegméltóságosok? Szerinted amit a kordonokra, a rendőrök bevetésére, és a károk rendezésére elköltött a főváros, mennyit lehetett volna megspórolni, ha a melegek nem akartak volna mindenáron dísszemlét tartani?...

    VálaszTörlés
  15. Ha múlt hét szombani melegfelvonulásra (ahol a hírek szerint kb. 500 vonuló volt) senki nem reagált volna, vagy pl. a kváncsiskodók, ellenzők egyszerűen hátatfordítanak a menetnek, ma már nem ezzel lenne tele minden sajtó, rádió. Így ez a téma megint akkora nyílvánosságot kapott, amit szerintem egyáltalán nem kellene, hogy kapjon.
    Lehetne szervezni egy "Boldog családok", vagy "Büszke családok", vagy "Mi neveljük a jövő nemzedékét" felvonulást, ahová a CSALÁDOK mennének el, APA-ANYA-GYEREKEK.

    VálaszTörlés
  16. Ez az egész csak szerintem csak műbalhé...

    Akik ott dobáltak, azoknak mindegy volt, hogy miért dobálnak.

    Miért nem vagyunk mi toleránsak? Miért nem vagyunk mi az a bizonyos lovagias nemzet, amit annyira szeretünk hangoztatni?

    Miért van az, hogy kishazánkban nagyobb a gyűlölet minden iránt, amik nem mi vagyunk, mit bárhol máshol?

    Lárod Vera, kit bántott az az 500 ember? Még ezrelékben sem számolható a népességük a lakosság számához viszonyítva.

    VálaszTörlés
  17. Ez szerintam azért más .....Röhej, hogy parlagfűre is milliókat költenek, van mindenterületnek tulajdonosa !!! Tartsa rendbe a tulajdonos, de nem csak a kis lakóteleké, hanem a mezőgazdasági őstermelő, és természetesen az önkormányzatok is . Saját anyagi forrásból.

    VálaszTörlés
  18. Szóval, miért is nem ezt az igét tartuk magunkra nézve kötelezőnek:

    Aki bűn nélkül van közületek, az vesse rá az első követ! " (Jn. 8/7b.)

    VálaszTörlés
  19. Gabi, valamikor volt un. útőr munka, akinek az volt a feladata, hogy a növő gazt kaszálja.

    Azt hiszem ilyen munkahely ma már nincs.

    VálaszTörlés
  20. Ja, A közmunkáról... Munkáért bér jár. Tehát munkaszerződés, vagy megbízási szerződés. És természetesen közterhek és járulékok viselése...
    A segély és a munkával kereshető jövedelem arányát kell helyretenni.

    Nezsu...Valamikor is a parszt tartotta a portáját és a gazdaságának földjeit rendben. Beleértve az utat is. Ha pedig a közútkezelő a nyomvonal melletti X méter széles terület felett rendelkezik, tartsa rendben , mint a vasút is a vonalai mellett.
    No de ezenne mi vitatkozzunk.

    / Ja !! Hova dobjam a követ ? :))) Vazze... nem találom.. A lábamra esett :)) /

    VálaszTörlés
  21. Nem kellene a fájós lábadra dobni :DDDD

    Volt gyerekkoromban a család ismerősei között egy útőr foglalkozású család.

    Valami tanyán éltek Szentes mellett, s a családfő feladata az volt, hogy végig szekerezte/biciklizte a rá kirótt területet, s rendben tartotta.

    Hogy őt a város,a mittomén mi alkalmazta azt nem tudom. De ez volt a feladata. (Nyilván, nem a magánterületeket kaszálta, bár ha azzal valaki megbízta, miért ne tette volna? Ehhez nem köll oskola se, csak egy kasza)

    VálaszTörlés
  22. Erről van szó! Valamikor a birtokosok tartották fenn az utászokat.

    A lábam meg iggen sz@r, csak levedzik, és illatozik... One touch kell mellé, mert különben tényleg van tacs.... Asszem bemegyek a kórházba , nézzék meg....

    VálaszTörlés
  23. ÓÓÓ Te szegény. Hajrá az orvosokhoz!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  24. MAjd obéd után... Üres gyomor rosz tanácsadó :))

    VálaszTörlés
  25. Szerintem Kedves Zsuzsa! Nagyon El Távolodtatok A Témától..
    Miért Nem Írjátok Ezt Meg Priviben. ( Akkor a Levelező Renszerem Se Menne Tönkre. No Meg Tudnék Legalább Dolgozni..) Ezt Már Az Ország El Feledte.. Késő Ezen Vitatkozni..) Nagyon
    Szépen Köszönöm.. Üdv. Laci.

    VálaszTörlés
  26. Lolo kedves, tiltsd le a levelek kiküldését. Ha nem tudod hogyan kell, nézd meg nálam :)
    A lapomon mindeki azt ír, amir szeretne, ha az az elemi udvariassági szabályokat betartja.

    VálaszTörlés
  27. Kedves Zsuzsa! Honnan Is Tudnám Hol Kell Le Tiltani.. Nekem Csak 1985-Óta Van Saját Számítógép Szervizem.. Híradás Technikusi, és Számítás Technikumot Végeztem.. Az Alap Szakmám Emeltszintű Autó Szerelő. Napi Több 100 E-mailt kapok Azokat azért Szeretném El Olvasgatni.. Köszönöm a Meg Értésedet.. Ha Nem Illik Ide Légyszives Töröld...Üdv. Laci.

    VálaszTörlés
  28. Elnézésedet kérem, de arra gondoltam, azért nem tiltottad le a multin a levelek küldést, mert nem tudod, hol kell:)
    Hisz annyira nem ismerlek, hogy a felsorolt szakképesítéseidet tudjam.
    Bocs!

    Ui. nelem külön levélcímem van a multihoz a gmailban. s nem keverednek az egyebekkel.

    VálaszTörlés
  29. Nezsu, gratulálok a témaválasztáshoz. A vitaindító(?) cikk nagyon jó, ötletes volt a szerzője, jót nevettem. Gondolom, ez volt a közlés eredeti célja is.:))
    OFF.
    A magyar helyesírás szabályai szerint - kevés kivételtől eltekintve - a mondaton belüli szavakat kis kezdőbetűvel írjuk. Persze a mai nagy demokráciában és magasfokú szakképzés esetén...:)))
    ON.

    VálaszTörlés
  30. Ateista vagyok, még pár napot szeretnék élni, addig ne égessetek meg, mig a gyermekeimet fel nem nevelem. Sajnos "vad házasságban" élek 23 éve, de nem lopok, és a 10 parancsolatból néhányat betartok. Előre is köszönöm, és ha lehet, az égetés elött 30 nappal értesítsetek, hogy anyagi javaimat a római katolikus egyházra hagyhassam, persze, ők ugysem fogadnák el egy hitetlentől.:-)))))

    VálaszTörlés
  31. Kedves Zsuzsa! Semmi Gond.. Sosem Tudod a Másik Billentyűzet Előtt Ki Ül.. Puszi. Laci.

    VálaszTörlés
  32. Asilufi....
    Közlöm veled, hogy az én egyházam nem éget, legfeljebb az ebédet oda, ha sokat netezek.

    Nem akarnád a vagyonodat inkább rám hagyni?????

    VálaszTörlés
  33. Szívessen tenném, de mit szólna a velem egy háztartásban élő hölgy?:-)))

    VálaszTörlés
  34. Kedves dark!
    Ha már ennyire demokratikus vagy, az IGAZMONDÁSRÓL kár lenne megfeledkezned.
    „ha valaki látványosan hirdeti hogy buzi akkor én látványosan hirdethetem,én meg nem”
    A felvonulás résztvevői NEM mondták Neked, hogy kövesd őket, csak megmutatták magukat. Te (tegyük fel) odamentél, betörted a fejüket, megpróbáltad fölgyújtani őket.(persze, demokratikusan!)
    Ezután azt HAZUDOD, hogy a véleményedre mondták azt, hogy KUSSSS. Az, hogy Te ilyen vagy olyan vagy, és ezt hirdeted, – nem provokáció. Hogy ezt utcakővel, tojással és benzines palackkal vered más ember fejébe: nos, ez nem demokrácia, hanem egyszerűen fasizmus.

    VálaszTörlés
  35. Miki a célom az volt, hogy sok helyen olvastam a hivatkozást a mások elitélésére.

    S találtam, gondoltam megosztom az elitélőkkel.

    VálaszTörlés
  36. Alma007, igazad van, ha nem vagyok kiváncsi arra, hogy kell tojást festeni, nem megyek oda. Viszont, ha balhézni akarok, akkor elötte készülök, hogy ne sikerüljön a program,és erről szól az egész. Micsoda demokrácia az, ahol nyíltan lehet tojást dobálni, és ha betonnal kiöntöm, akkor szabad??:-)))

    VálaszTörlés
  37. Nem ítélek el azért senkit, mert bármilyen színű vallású, egyéb identitású(már ha van neki ilyen, nem pedig csapódik mindig valamihez... ld. opportunizmus).
    Lehet tőlem Jehovás, Amway-MLM-es, meleg... de hagyjon békén olyanokkal, ami nem érdekel.
    A demokráciát pedig nem kéne a túlzott liberalizmussal összekeverni... bár az előbbiről eddig jobbára csak hallottam.

    VálaszTörlés
  38. Ez a heccelős, keresztényinek nevezett demokrácia....

    Bár, érdekesen, nekem nem ezt tanították hittanórán.

    VálaszTörlés
  39. Ok, megbeszélem vele, de majd csak ebéd után, mert éhes vagyok, és hátha nem kapok kaját. Hol is laksz? Már csak azért, mert gondolom egy ebédre csak meg hívsz.:-))))

    VálaszTörlés
  40. Látszik a lakhelyem az avatarom alatt. Csak siess, mert elfogy :)

    VálaszTörlés
  41. Asszem, csak vacsorára érek oda, mert Szombathely elég messze van, de sietek.:-))))

    VálaszTörlés
  42. Talán még oktató is vagy?
    .. mert a kioktatás az nagyon megy.

    Én meg azt mondom neked, hogy az internetten, egyáltalán nem elfogadott dolog, megmondani másnak, mit írjon és mit ne - A SAJÁT OLDALÁN!!
    Sportpályán ilyenért kiállítás jár!!!!
    Önjelölt emeltszintükém...

    VálaszTörlés
  43. Ha vonattal igyekszel, éjfélig még ideérhetsz :)

    VálaszTörlés
  44. "hírlevelem"- "lolo1952" 1 : 1 :-)))))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  45. Ne bántsátok.
    Mindenki másként gondolkozik, s az nem baj :)

    Ez a postom épp arról szólna!

    VálaszTörlés
  46. Képzeld, ha egyformák lennénk, az nagyon rossz lenne.

    VálaszTörlés
  47. Persze, akkor nem tudnánk tojásokat, meg köveket hajigálni, akár szóban is.

    VálaszTörlés
  48. És akkor lenne az igazán jó világ, nem lennének háboruk, veszekedések, kizsákmányolás, stb, stb, mert saját magunkal nehéz, és unalmas is vitába szállni.:-))))))))))

    VálaszTörlés
  49. Én szoktam magammal vitatkozni...
    És az nagyon kulturált vita :))))

    VálaszTörlés
  50. Sajnos, ELKÉPESZTŐEN SAJÁTSÁGOS demokrácia a miénk, talán némi magyarázat a bírói kar és az Alkotmánybíróság „sajátságos” irányultsága. (Ne felejtsük ki persze a rendőrség munkáját folyamatosan negligáló ügyészséget sem!)

    VálaszTörlés
  51. Kedves Nezsu! Egy pár napig nem voltam net-közelben, ezzel okozva örömet ellenségeimnek. Most, hogy visszajöttem, örömmel olvastam ismeretterjesztő ckked, és köszönöm. Én magam (kis filozófiai plágiummal élve) vulgár-teistának tartom. Ami, a fordításomban azt jelenti, hogy keresem az utat, barátkozom a hittel, és probálom pallérozni momentán elmém, mélyíteni tudásom. Ezért - és sekélyes ismereteim miatt - nem idézek most a Bibliából, általam ideillőnek tartott passzust. Azon kevesek közé tartozom ugyanis, aki megpróbál olyankor észt osztani, ha vagy ért hozzá, vagy ha - a témában - feleslege van.

    Azt azért nem állom meg, hogy általános megjegyzést ne tegyek. És rögtön kettőt. Az egyik: a cigarettás dobozon rajta van, hogy az káros az egészségre, és halált okozhat. Állítom, hogy a Szent Írás hibás interpretálása szintén. Nem kell ráírni, de gondolkodni nem árt. Jake sem tett mást. Nem véletlen, hogy egyesek nem értik. A második megjegyzésem: Nem az igével van a baj, hanem ( a fentebbi Laura S-nél) a kézzel, amelyik hirdeti. (A két megjegyzés csak külsérelmi nyomokban tér el egymástól, a lényege uygan az.). Mégegyszer köszönöm, hiszen kvázi érvanyagot adsz olyan disputákhoz, aminek célja a mindenki számára élhető élet egymás általi biztosítása, tiszteletbentartása. Üdv

    VálaszTörlés
  52. Ha csatlakozhatom:
    Leben und leben lassen!

    VálaszTörlés
  53. A melegfelvonulásra való reakció elítéléseben teljesen egytértek az előttem szólókkal.
    Viszont az, hogy ez engedélyezett felvonulás, azzal nem. A felvonulás milyensége azt sugallná, hogy ez az állapot, amiben ők élnek, helyes és jó. Viszont én nem hiszem, hogy annyira demokrácia kérdése lenne, hogy a biológiai másság (szerintem betegség, a természetes emberi szaporodásra gondolva) mutogassuk és a környezet hányingerét hergeljük vele.
    Nem engedném a felvonulást pusztán a homoszexualitás elfogadásáért. Vonuljanak azért, mert bántják őket, vagy azért mert emberi jogaikat megcsorbítják. Vonulhatnak együtt a rákosokkal, a mozgásségültekkel, a csontritkulásosokkal, az AIDS-ekkel, mint igen hátrányos helyzetű, beteg emberekkel, akik empátiát és segítséget kérnek. Akkor minden joguk megvan arra, hogy elfogadják őket. És úgy vonuljanak, hogy közizlést nem sértő öltözetben, nem "megbotránkoztatva" a környezetüket.
    A múlt rendszerben dolgoztam egy cégnél, ahol voltak homoszexuális kollégáink is. Mindeki tudta róluk, és jóindulatúan mosolyogtak rajtuk. De soha senki nem bántotta őket. Egy rossz viccel sem! De az is igaz, hogy rendesen voltak felöltözve, és nem reklamáltak, hogy házasságot akarnak kötni vagy gyereket örökbefogadni.

    VálaszTörlés
  54. Csuly annak az emlékére vonulnak szerete a világon, hogy mássága miatt megöltek egy embert.

    És azért csak nálunk volt a "kisérőzönge" ekkora cirkusz!

    Igaz nálunk azt is meg lehetett tenni, hogy Budaházi "nagymagyar" már hetekkel előtte uszíthatott, s tanithatott mindenkit büdöstojás gyártásra vagy mire.

    És ne haragudj, miután hallottam, hogy különcen vonulnak, nem akartam megnézni a videokat.
    S kik voltak különcen öltözködve? Nem hiszed el! A dobálók!

    S mikor kezdték a "műsort"?
    Jóval a felvonulás kezdete előtt.

    Tévedés ne essék. Nem vagyok más! De holnap megdobálhatnak engem, mert rövid a hajam, mert nem értek egyet a fióknácikkal, mert nem szidom a megválsztott kormányt gusztustalan módon, mert .... mert csak úgy, ha úgy hozza az úri kedv, hogy én legyek közellenség.

    Hát ezt nem akarom!

    VálaszTörlés
  55. Nos elismerem, az ideit nem láttam, de az elmúl évekéből 1-2-t igen. Azok elfogadhatatlanná tették számomra. A felháborodás ezen részével értek egyet.
    A Budaházi féle reakcióval egy ici-picit se. Sajnos nagyon kapóra jött nekik ez a felvonulás, amivel sok normális ember nem tud mit kezdeni. A felvonulás oka egy tiszteletre méltó ok, de Te is tudod, hogy sok homoszexuális nem ezért vonul. "Karneváli hangulatban", amilyennek szerintük ennek lennie kellene.
    El akarják fogadtatni magukat, amit megértek, de nem ez a mód a legjobb... szerintem. Nagyon sok embert ér hártányos megkülönböztetés, megaláztatás, fizikai inzultus ilyen-olyan dolgaiért, de sem felvonulás nincs értük, sem tiltakozás miattuk...
    Kérdezem én, hogy miért kellene őket jobban megérteni?

    De mégegyszer leszögezem. A reakció rájuk sokkal, de sokkal szégyenletesebb, mint a felvonulás.

    VálaszTörlés
  56. Tudod, a demokráciában Te is szervezhetsz felvonulást, mondjuk a Csulyt kedvelők pártja számára, s ott esetleg mindenki pitypangnak öltözhet. Lehet, hogy én nem szeretem a pitypangot, s nem értek egyet a felvonulás tényével.

    Két dolgot tehetek, sőt hármat:
    1. nem megyek el nézőnek a felvonulásodra
    2. ha mégis elmegyek, fegyelmezetten csendben maradok
    3. holnap én fogok szervezni felvonulást az engem kedvelőknek.

    S te ugyanazt az első két dolgot teheted.
    (Ez demokrácia)

    DE!

    Nem játszom farizeust, nem kiabálok Szodomát keresztény létemre, hanem az Újszövetség, nevezetesen Jézus tanítását tekintem mérvadónak (megismétlem): "Aki bűn nélkül van közületek, az vesse rá az első követ! " (Jn. 8/7b.)

    Aki nem eszerint viselkedett szombaton az NEM keresztény, csak a szájával!

    VálaszTörlés
  57. Nezsu!
    Nem látom az ellentétet abban, amit mondunk. Én sem dobáltam kővel. Egyetlen homoszexuálisnak nem mondtam, hogy elfogadhatatlan, ahogy él, vagy akár felvonul. (annak ellenére, hogy helytelenítem a felvonulás formáját)
    Véleményt nyilvánítottam olyan formában, ami elfogadható(szerintem).
    Ez nem a demokrácia része?

    VálaszTörlés
  58. Láttad az idei felvonulást?
    Semmi helytelenítendő nem volt benne a felvonulók részéről (amennyit láttam a neten).

    Pedig előtte elég "érdekes" dolgokat olvastam, s nem akartam megnézni.

    VálaszTörlés
  59. Kedves alma007 !!!
    Világosan leírtam,hogy a kő és egyébb dobálással nem értettem egyet!!!
    Világosan és magyarul.De azzal viszont igen,hogy nem csak a vallásos embereket botránkoztatja meg az un."házasság" és ami még szörnyűbb az ilyen párok gyermek nevelése.Szerinted mit mesél mondjuk az ilyen 3 éves gyerek az oviban ?De jó nálunk anya meg apa is a férfi wc.-be megy az étteremben....Természetesen NEM mondták hogy kövessem őke!!! De ha én éljen ANYA ,APA és a GYEREKEK címmel éppen arra felé demonstrálok akkor bizonyosan provokátor vagyok.Azért mert a többséget képviselem ezen mondataimmal.

    VálaszTörlés
  60. Megjegyezvén,hogy nyiltan hazugnak neveztél amit kikérek magamnak!!

    VálaszTörlés
  61. A mai felbomlott világban mit mesél az a gyerek, akit csak anya nevel, avagy csak apa?

    Ez hüleség Dark, már megbocsáss.

    a 3 éves gyerek nem figyeli, ki melyik mosdóba megy az étteremben, arról nem beszélve, kinek van pénze étteremre?

    Vajon milyen mosdóba megy szerinted az egyedülálló anya a fiúgyermekével???? S akkor mit mesél az ovis? Azt hogy mi a lányvécébe járunk, vagy azt, hogy a mama a fiúvécébe kisért be?

    Biztosan elnézést fog kérni, aki nyiltan lehazugozott.

    VálaszTörlés
  62. Egyébként nem kéne házasság (gondolom), ha a vagyoni dolgok úgy működnének, mint egy "vegyes" házasságban.

    VálaszTörlés
  63. Kár, hogy megint megpróbálod összemosni a dolgokat.
    1. Nem reagáltál arra, elhangzott-e bárhonnan, Neked címezve, hogy KUSSSSS? (Hazugságot könnyű mondani, bizonyítani nehéz!)
    2. Mivel bizonyítod, hogy ha egy táblával (rajta ANYA, APA) demonstrálni akarsz (nyilván nem), és kérsz engedélyt, (nyilván nem), akkor azt megtagadják Tőled? (nyilván nem, mert a törvény nem engedi, hogy megtagadják)
    Akkor, az elképzeld hasfájásaid miért a demokráciára kened, holott csak a gyűlölködés csikarja a hasad?

    VálaszTörlés
  64. Bocsáss meg nekem, ha valamiről tudom, hogy hazugság, akkor azt hazugságnak nevezem.

    VálaszTörlés
  65. Nem gyűlölködöm,csupán ez a véleményem.Az ad nekem igazat az eddigiekhez,hogyha csak annyit irtam volna :egyetértek a melegfelvonulás belső inditékaival,bólintanának és kész.Pontosan a helyzetet mutatja,ha nem értek egyet (ami ezekszerint kötelező "unioseuropai") akkor fasiszta,hazug és kitudja még mi vagyok.

    VálaszTörlés
  66. Nezsu :
    A mai felbomlott világban mit mesél az a gyerek, akit csak anya nevel, avagy csak apa?

    Ott nyilván ha anyuja neveli a női ha apuja akkor a férfi wc.-be megy.

    VálaszTörlés
  67. Drága Nezsu! Az idei elképzelhető, hogy rendes volt a homoszexuálisok részéről és innentől egy szavam sem lehet.
    Idézet a hvg.hu-hírek-ből, akik a felvonulást pozitívan értékelték:
    "...egy neve elhallgatását kérő melegjogi aktivistanő úgy felelt: szeretnék fölhívni a jogaikra a figyelmet és küzdeni az előítéletek ellen. „Jó esetben kéne, hogy az egésznek karneváli hangulata legyen, most valószínűleg nem lesz” – tette hozzá. "
    Ez az idén hangzott el. Nem szeretném, ha karneváli felvonulás lenne az ezzel járó érdekességekkel együtt...
    Ha emberjogi tüntetés, normális ruhában, akkor még tisztelem is. De ezzel is kezdtem...

    VálaszTörlés
  68. Csulykám én hosszú ideig azért nem néztem meg a videókat, mert olyanokat írtak róla (gondolom szándékosan), hogy úgy éreztem, az nem az én világom.

    Dark, nem kell hogy egyetérts, ám ez a demokrácia. Bárki felvonulhat, ha erre megkapja az engedélyt.

    Ám, akinek nem tetszik a felvonulás célja, mikéntje, azt teheti amit leírtam.

    De NEM bántja, s nem alázza meg embertársát, ha meg kereszténynek vallja magát, fokozottan nem bántja a másikat!!!!

    Gyerek mosdó: s akkor az milyen érdekesen veszi magát, ha a fiúgyerek az ovódában azt meséli: a női vécébe mentünk az anyuval.

    És a lánygyerek a papájával a férfimosdóba megy?
    Rossz volt a hasonlat.

    VálaszTörlés
  69. Látod, megadtad a választ, magadnak.

    „ha nem értek egyet (ami ezekszerint kötelező "unioseuropai"

    (itt bizony hazugságon értünk, mert ezt még SEMMIVEL sem bizonyítottad! Ki kötelezett valaha is, bármire?)
    Micsoda farizeuskodás az, hogy: ha nem értek egyet?
    Akivel nem értek egyet, azt megdobom, megverem, fölgyújtom?

    VálaszTörlés
  70. FIÚÚÚK!!!!!!!

    Ne egymást bántsuk!!!!!!

    VálaszTörlés
  71. Nezsum !!
    Nem értetted a példát az étteremről.Anyának is és Apának is wc.-re kellett menni....és Anya is és Apa is a fiú wc-be ment..mer Anya is és Apa is fiú...érted már mit akartam mondani nezsu drága :)))

    VálaszTörlés
  72. Másodszor nevezel hazugnak,úgy hogy én egyszer sem jeleztem mi a véleményem rólad............már nem is fogom.....

    VálaszTörlés
  73. És??????
    Akkor mi van????

    NEm jó a példa!

    Drága Dark, én 7 éves koromig azt hittem, a nagymamám az apám. Aztán nem történt semmi....

    UI. ha akkor lett volna pénzünk étteremre, anyám is, nagymamám is női mosdóbe ment volna.

    VálaszTörlés
  74. Én ezen gyerekek szexuális fejlődéséről,késöbb a felvilágosítás után a ma még elfogadott társadalmi és erkölcsi normákhoz való hozzáállásáról beszélek.Hogyan beszél a kiskamasz lánynak Anyuja (géza) a menstruációról,a hüvely tisztántartásról stb....nem akarok belebonyolodni TE érted ezt ennyiből is.

    VálaszTörlés
  75. Mit érez az a gyerek ha osztályfőnőki órán a család a téma és náluk mindkét szülő Wilkinson pengét használ.....

    VálaszTörlés
  76. Hmm az én két női nevelőm nem beszélt róla...
    És látod, te is el tudnád mesélni a felnövő lányodnak :)

    Ismerek apát, aki a lányait egyedül neveli, mennyivel másabb a szitu????

    A papa "normális" biszekszuális ember.

    VálaszTörlés
  77. Feltehetően semmit, ha a gyerekeinket BÁRMILYEN másság eldogadására neveljük.....

    VálaszTörlés
  78. 22-es csapdája:)) Géza és Lóránt arra fogja nevelni az otthonból kivett gyereket,hogy tolerája a szomszédékat ,mert ott felesben vab a dolog:)))

    VálaszTörlés
  79. Mégegyszer: mi a különbség, ha egy férfi egyedül neveli a gyereket???

    Ezek a kérdések, amiket felteszel, a gyerekek fejében meg sem fordulnak!

    VálaszTörlés
  80. NEM A GYEREK FEJÉRŐL BESZÉLEK !!!! GÉZA ÉS LORÁNT MIRE FOGJA NEVELNI ???????????????

    VálaszTörlés
  81. Szerintem arra amire Te, vagy én a gyerekünket. Talán egy fokkal jobban, mert toleranciára is fogja nevelni....

    Mire nevelné?

    Minden homoszekszuális férfinak biszekszuális szülei voltak.
    Ők mire nevelték a gyereket???

    Mégegyszer: nem jó a kérdés!

    VálaszTörlés
  82. Oké....legyen úgy a szemszög ahogy kívánod.......
    1.Minden homoszekszuális férfinak biszekszuális szülei voltak
    Igen de a példánk után egy generációval már nem !!!!!!
    2.Talán egy fokkal jobban, mert toleranciára is fogja nevelni.....
    Elfogadható,tehát mire is ?Hogy tolerálja azt ami számára szokatlan,nem mindennapos,idegen vagyis azt hogy férfi és nő él házasságban !!!!!Vagyis tolerálja azt ami (ma még ) a normális...ez nevetséges....

    VálaszTörlés
  83. Sarkítasz kedves, s nem kéne...
    Veszélyt látsz, ahol nincs...
    Hány homoszex nevel gyereket?

    Miből gondolod, hogy nem nem biszex lesz az ott felnövő gyerek?

    Vagy tán valami harmadik szekszuális forma fog kialakulni, mit valamelyik régi magyar sci-fiben?

    VálaszTörlés
  84. Higgalom mindenkinek. Demokratikusan kötelezővé teszem a másságot, így két generáció múlva már nem is lesz probléma..... Igaz ember se :)))

    Kérem a fővesztésem megszavazását ...

    VálaszTörlés
  85. Gabikám, még a lábvesztésedet sem szavazom meg :))))

    De a jóslatod nagyon valószínüsíthető, amióta a nőknél a szingli életforma kezd eluralkodni.

    VálaszTörlés
  86. héjj héjj polgártársak és a leszbikusok? !!! beszéljünk már valami dekoratívabb témáról is :-)))))))

    VálaszTörlés
  87. A témától elvonatkoztatva kicsit legyünk demokratikusak a példánkkal :Páros évben Géza, páratlanban Lóránt kap anyák napjára virágot.

    VálaszTörlés
  88. egy tudományos értekezésben olvastam hogy párszáz ezer év és nemlessz férfi a földön csak nő az evolúció ide tart :-)))))

    VálaszTörlés
  89. Húúú, akkor húzzunk bele !!! Élvezzük a nőket, amíg lehet !! :))

    VálaszTörlés
  90. Fiúk, a leszbikusok, csak nektek dekoratívak!

    Én maradnék a férfiaknál, ha lehet!

    VálaszTörlés
  91. Bocsánatot kívánok, hogy közbekotyogok ismét.
    Biszexuális helyett nem heteroszexuálist akartatok írni? Merthogy nem mindegy.:)))

    VálaszTörlés
  92. nemtom a pontos számokat felidézni de amig az x kromoszóma 60000 gént tartalmaz addig az y csak 100 alattit és ez folyamatosan csökken u hogy srácok megvannak a napjaink számlálva és eljön az idő amikor csak jányok fogják intézni a fajfenntartást és akkor mik lesznek az akkori egyedek? :-))))))))))))

    VálaszTörlés
  93. Móus!! Akkor mi férfiak a kihalás felé sodródunk . A nők pedig az evolúcióval a giliszták felé :))) Azoknál létezik a kétneműség egy testben... De akkor az agyuk kapaciása......... Még bele gondolni se merek:))

    VálaszTörlés
  94. bizony bizony rettenetes eme gondolat kedves tezsdvíírem :-))

    VálaszTörlés
  95. Ha úgy vesszük maga a teremtés is el van szúrva...........meg intoleráns is!!! Alapból...mert ugye mit tudott volna kezdeni Ádám Évikével ha ....ő...olyan..más.Buktuk volna Káint és Ábelt,késöbb Bábelt (ez rimmelt is) majd az összes tanokat..stb....És azért nem buktuk,mert az eredet felállás a normális.......

    VálaszTörlés
  96. nezsuka csak támogatni tudom a gondolatodat és javaslom minden jánynak hogy minnél sűrűbben maradjanak nálunk :-))))))))

    VálaszTörlés
  97. Kutyaütők......
    Itten nem méltatjuk a női agykapacitást!

    Mondjuk agy szőke lapon, na de egy liláááánnn???????

    Miki igazad van, bocs,,,,,

    VálaszTörlés
  98. Dark... a Biblia szerint Ádámnak Évának KETTŐ fia született....

    Na kezdd elölről a levezetést!

    VálaszTörlés
  99. Sőt ugyebár az egyik meghalt vala.....akkor mi is történt tovább ????
    Szerencsére Ők az első emberpár voltak,később teremte vala az úr másokat is!!! .........................mert ha nem...akkor volt ugye Ádám,Éva és Káin...........

    VálaszTörlés
  100. A baj nam ott kezdődőt !!! Ki volt az a f@rkinca , aki azt a kib@SZOT almafát elültette.... Mikor a paradicsom is finom.....

    VálaszTörlés
  101. Ráadásul mindjárt két almafát.........!!!!

    VálaszTörlés
  102. Azért A Bibliai történetelkkel is kéretik csínján bánni kedveseim.

    VálaszTörlés
  103. dark léccives vezesd le őket már lécci a videó szobába és nézzük meg hogyis volt ez akkor annak idején mert hiányos teológiai tudásom megakadájoz abban hogy követni tudjalak benneteket a teremtés ügyében tehát akkor ki..kivel..hol..miért..és milett belőle ha elmondanátok...köcce szíípen előre is :-)))

    VálaszTörlés
  104. Mielőtt eldurvulnak a tréfák, közlöm veletek, hogy én hívő vagyok, s nem szeretném, ha bántanátok

    VálaszTörlés
  105. Alap nezsu,keresztény vagyok.
    Pont ezért van amiket irtam....

    VálaszTörlés
  106. A keresztény hit szerinti család fogalmára gondolok itt.

    VálaszTörlés
  107. kiaz aki bántani mer? mindjárt megrángatom a bajszát a galádnak...vagy a szakállát...vagy valamijét a lényeg hogy nem bántani nezsut és tiszteletben tartani világnézeti hitét :-))

    VálaszTörlés
  108. Dark én is az vagyok, s pont ezért hoztam, amit hoztam
    Tudod rég kihalt volna az emberiség, ha az a "veszély", amit tojásokkal, s egyebekkel kell megakadályozni, valós lenne.

    De nem az, s élhessenek a mások is a nemi identitástól függetlenül "normális" életet.

    Hmm a görög és római kultúrában megengedett volt rabszolga fiúk "használata", oszt mégiscsak szaparodunk.

    VálaszTörlés
  109. bizony bizony a spártai katona tanoncok egymáson gyakorolták a szerelmet hogy amikor megnősülhetnek majd sokéves katonai szolgálat után akkor már gyakorlott szeretők legyenek ez történelmi tény :-))) dejó hogy nem spártainak születtem :-)))

    VálaszTörlés
  110. Igen ..de viszonylag ritkán vették feleségül őket és nem vettek ki közösen egy kis athéni fiúcskát a menhelyből....

    VálaszTörlés
  111. Hááát nem tudom... icipicit később születtem, s a részletes történelmi feljegyzések elszálltak a légben.

    VálaszTörlés
  112. Mindegy... Én vigyázok a tojásaimra, nem fogom eldobálni őket :)))

    VálaszTörlés
  113. Én tudom....ott voltam a drowok hosszu életűek...különösen én..

    VálaszTörlés
  114. Most megyek kicsit reggelizni, vagy ebédelni.
    Kéretik nem szétszedni egymást addig se :)))

    VálaszTörlés
  115. Vigyázz a fogakra :)) Jó kajálást !!

    VálaszTörlés
  116. Mit eszel.............tojást :)) ??..ami megmaradt:)))

    VálaszTörlés
  117. Asszonták, hogy záptojásokat vittek, meg bebetonozottakat...Ammá tényleg keménytojás :))

    VálaszTörlés
  118. A Lufi nagyon röhög!:-)))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  119. No de Nezsu kedves, ennyi ideig egy fejedelmi lakoma tart :))

    VálaszTörlés
  120. "vagy pedig elég, ha egy meghitt családi körben lefolytatott ceremónia keretében megégetjük őket, amint ez azok esetében megengedett, akik az anyósukkal hálnak"

    Húúúú.... Szerintem valamellik bogaras már reszket :))

    VálaszTörlés
  121. Megjöttem,
    Jelentem nem tojást ettem
    S azért vegyétek figyelembe, hogy reggelizztem, ebédeltem, vacsoráztam.....

    VálaszTörlés
  122. ígyszokta a cigányis hogy reggel megeszi mind a hármat aztán vacsora után máá kia fene dolgozik :-)))

    VálaszTörlés
  123. jajj munka!!!!!!
    ne is emlegesd!!!!!!!
    Máris megtanált!

    VálaszTörlés
  124. Nezsu, gratula! Annyira jó ez a cikk! Én azért kíváncsi lennék a válaszokra is. ha rálelsz véletlenül, akkor ugye azt is megosztod velünk!:-)

    VálaszTörlés
  125. Szerintem nem volt válasz.... olvasd el csak itt a hozzászólásokat :)

    VálaszTörlés
  126. Ekkora érdeklődésre gondolom nem számítottál Nezsukám!
    Nem győzöm olvasni a véleményeket...az enyém is megvan...követ senkire nem dobunk...

    VálaszTörlés
  127. De azt hiszem, igen.

    Én tojást sem, s semmi olyasmit, amivel bárkit megalázhatok (ha lehet a szavaim sem aláznak meg senkit)

    VálaszTörlés
  128. Köszi a cikket! Érdekes következtetéseket lehet levonni, a hozzászólásokat olvasva méginkább.
    (Baj, hogy eszembe jutott: kenyérrel mikor fognak visszadobni?)

    VálaszTörlés
  129. Nem baj, tökéletes, ami az eszedbejutott :)

    VálaszTörlés
  130. nagyon jó ez a cikk, és a kommenteket is elolvastam! Azért kíváncsi lennék a műsorvezető válaszaira is! :))

    VálaszTörlés
  131. Asszem ennyire agyament "katolikusok" sehol nem élnek a világon, csak Amerikában. Nemrég volt róluk egy riport a tv-ben. Hát förtelem, hogy mit csináltak.

    Dark: a vegyesházasságban, ahol állandó a veszekedés, az ivás, tetlegesség, stb, milyen gyerekek nönek fel? És olyan több van, mint ahány buzi gyereket akarna nevelni!!!!

    VálaszTörlés
  132. Jerrycicc, azért volt magyar ember, aki Sodomát kiáltott.
    Igazán ennek hatására találtam ezt a kis irományt.

    Zárójelben: engem a hittanórán arra tanítottak, hogy az Ószövetség történeteit parabolaként fogjuk fel. (Igaz, nem katolikus vagyok).

    VálaszTörlés
  133. Értelek én Nezsu. Az is tudom, hogy ami a bibliában áll nem lehet szó szerint mindent elhinni.
    Csak azt nem értem, miért kell vkit bántani csak azért mert más. Ha neki az a jó, hát Istenem, tegye. És ha tüntet a másságával, tegye, addig, amíg nem bánt (TETLEGESEN!) másokat.
    Ha jól tudom volt olyan is, amikor az állatvédök vonultak az állatok jogaiért. Azok felvonulása sem volt zavartalan.
    És itt jön az, amit már Te is írtál; miért kell bántani a békés felvonulókat, csak mert más a véleményük, mint a miénk?
    Arra a riportra, amire céloztam, megpróbálok ma rákeresni.

    VálaszTörlés
  134. Keress, kiváncsian várom.
    Érdekes módon a Sodomázó, nem a köveket dobálókra gondolt a keresztényi megbocsátás szellemében.

    VálaszTörlés
  135. Nezsu, minden elismerésem a probléma felvetéséért, és a megfogalmazott véleményedért is.

    A szexuális szokásokra irányuló felmérések szerint a férfiak jelentős százaléka a leszbikusok együttlétét kifejezetten izgatónak tartja. De kíváncsi lennék rá, hogy az ordibálók és tojásdobálók közül, hányan néznek otthon leszbi-videót.

    VálaszTörlés
  136. Az ordibálók és dobálózók nagyrésze férfi volt.
    Látatlanban kijelentem, hogy szerintem a min. a 90%-uk.

    Hisz kell valami izgalom, nem?

    VálaszTörlés
  137. Nezsuka! Csak a kötekedés végett: " Az ordibálók és dobálózók nagyrésze férfi volt." Anyakönyvezett nemük, vagy nemi identitásuk szerint?

    VálaszTörlés
  138. Zatos... látod, most most csapdába csaltál! :))))

    Kinézetük szerint (ez így elég pontos?)

    Ui. ha mégegyszer becézel, én is Zatoskának foglak szólítani! :))))))

    VálaszTörlés
  139. hú ez tényleg jó cikk, Bibliával a kezemben olvastam :P

    Én kint voltam a felvonuláson. A szivárványos oldal sétált a kordonok között, míg a sávos oldal őrjöngött, és a kordont rázta...
    És a kordonra azért volt szükség, hogy az ellentüntetés indulatait a helyén kezelje, tehát a költségek nem a meleg méltóság menetét "terheli".

    A demokrácia arról is szól, hogy megmutathatom magam. Mint ahogy van zsidó fesztivál és katolikus körmenet is, ahogy van LMBT fesztivál, vannak NOE*-s rendezvények is. Jól megférnek egymás mellett (és nem egymás felett), ha hagyják egymást élni.

    Véleményem bővebb kifejtése az oldalamon...
    _____________
    *(Nagycsaládosok Országos Egyesülete)

    VálaszTörlés
  140. Köszönöm a hozzászólásodat.

    És örülök, ha azt látom, hogy sokan vagyunk emberségesek, szinte azt írtam, hogy EMBEREK.

    VálaszTörlés