2008. július 18., péntek

Azt hiszem ez a sorozat még nem volt :)

16 megjegyzés:

  1. Úgyvan ! Meg a megbonthatatlan .........-......... barátság !!
    Az üresen hagyott részt értelemszerűen kérem kitölteni .))

    De valami gond van a monitorommal..... a néni cicije valahogy nem akar kézzelfoghatóvá válni :)) Pedig forgattam jobbra-balra....

    VálaszTörlés
  2. Hát az tényleg nagy baj..... :)))

    Ha belenyúlnál a monitorodba? Esetleg????

    VálaszTörlés
  3. Az megrázó élmény volt :)))

    Nicsak, csabaiak gyülekeznek :)) Hali Vikkiii!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszi Viki:)

    Gabikám egyébként se fogdosd idegen hölgyek nemesebb testrészeit! :))
    Nem tudod, nem kell-e futnod eme tevékenységed folyományaként.....
    Oszt a lábadra még vigyáznod kell! :)))
    Lááátod, milyen gondoskodó vagyok?

    VálaszTörlés
  5. Míg firkáltam, megköszöntétek. Én köszönöm, hogy megnéztétek :)

    VálaszTörlés
  6. A nemesebb testrészek a gyógyulést elősegítik:) A folyamánykénti futás pedig a gyógytorna :))

    VálaszTörlés
  7. Jaaa, ha receptre! Az teljessssennn mááás!

    VálaszTörlés
  8. Biztos emlékeztek arra a mondásra, hogy " nem most jöttem le a falvédőről". Hát nekem most az volt az érzésem, hogy ezek most jönnek le.:-))))
    Ja és nekem sem sikerült megfogni, a kishölgy alkatrészeit.Sajnálom.:-(((

    VálaszTörlés