2008. július 25., péntek

Koncz Zsuzsa - Békét és reménységet




Életmű Koncert az Arénában.
2006. december 2.


Innen van, ha le akarja tölteni valaki:

http://www.youtube.com/watch?v=mKkffFTmGcY

És igazán egyetértek ezzel a nótával!


Nézem a tó vizét
hallom a halk zenét
és látom az égbolt hulló csillagát
Mint közönyös idegent,
úgy érzem a végtelent.
Valahol egy gyermek sír,
és semmi se jó ami hír.
Oly sok a szenvedés
a jóindulat kevés,
az ostobasággal szemben védtelen.
Világra jövünk valahol
és az élet néha pokol.
Ha valahol létezel,
mondd miért tűröd el?
Békét adj Uram kérlek
a háborgó szívemnek!
Békét és reménységet
a megszületendő gyereknek!
Hallom a híreket,
nézem a képeket
mért kell, hogy így legyen óh Istenem?
Annyi a szenvedés
és a segítség kevés.
Ha valahol létezel,
mondd miért tűröd el?
Békét adj Uram kérlek
a háborgó szíveknek
békét és reménységet
a megszületendő gyereknek
Békét adj Uram kérlek
a háborgó szíveknek!
Békét és reménységet
a megszületendő gyereknek!
Békét adj Uram kérlek
békét a világnak!
békét és reménységet a az ember ennyit csak kívánhat!
Adj békét, adj békét!
Békét és reménységet, békét a világnak!


22 megjegyzés:

  1. Kedves Nezsu11! Még csak most ismerkedem a multiply-vel, de örömmel fedeztem fel ezt a nótát. Köszi. Pár hónapja - nyugdíjba-menetelem előtt - volt szerencsém részt venni (vendégként) egy Nagyon Nagy Cég céges buliján, ahol Koncz Zsuzsa is adott egy kb. 40 perces műsort. Frenetikus élmény volt a ráadás-szám, amikor egy hangra, kíséret nélkül, egyedül a színpadon elénekelte a "Ha én rózsa volnék"-ot, amit ma már nyugodtan a klasszikusokhoz sorolhatunk

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy épp ma raktam fel ezt a videót, amellyel örömet okozhattam neked :)

    VálaszTörlés
  3. Passsz, erre nem tudok mit mondani, legfeljebb még 1x kösz és annak megállapítását, hogy ízlések és pofonok - néha megegyeznek. Ez a szám (és persze Koncz Zs. egész életműve, Tiniékkel, Presser Picivel, meg Zoránnal, stb.) együtt a Nagy Generációé, de teljesen meglepődtem, amikor a kisebbik fiam (22 éves a "picike") a vizsgaidőszakban háttérzeneként Zorán bakelitlemezt hallgatott

    VálaszTörlés
  4. Vannak a könnyűzenében is örökéletű, klasszikussá váló művek.

    Az a generáció klasszikust alkotott, bár mi nem úgy hallgattuk akkor

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű dal. Köszönöm szépen.
    Üdv.

    VálaszTörlés
  6. Szia Nezsu!
    Csak csatlakozni tudok: köszönöm én is:)
    Kellemes hétvégét kívánok!
    Üdv: BF

    VálaszTörlés
  7. Szia
    Csak ismételni tudom magam:
    Szívesen.

    VálaszTörlés
  8. Ne ríjj :)
    Engem megnyugtatott a békétlenségben :)

    VálaszTörlés
  9. Nezsu, ez a szoveg nagyon , nagyon szep.
    Azert nem neztem meg mostanaig, mert nem igazan kedvelem Koncz Zsuzsat.Igazat szolva, igy a szoveg ,verskent olvasva szebb---nekem szebb---, mint dalolva tole.
    Volna meg hozzafuzni valom, de azt maskent kozlom veled.
    Legyen szep, megbelekt a vasarnapod.

    VálaszTörlés
  10. Bubám azért tettem fel a szöveget is:)
    Köszönöm, hogy megnézted

    VálaszTörlés
  11. Ne koszond.Hogy en mit meg nem teszek erted????
    Szivesen teszem.
    Meg nem fekszel le?

    VálaszTörlés
  12. Azt gondoltam hogy csak én nem kedvelem és titokban is tartottam.

    VálaszTörlés
  13. Na jó, én is bevallom... minden tiszteletem ellenére én sem rajongok érte, de elismerem a tudását... Csak valahogy olyan... hideg...

    VálaszTörlés
  14. Nem baj az, ha valaki nem kedvel egy előadót, egy művészt.
    Hiszen nem vagyunk egyformák.

    S lám, nekem még el is lehet mondani.

    VálaszTörlés
  15. Szia Nezsu, jó reggelt! :)
    Talán azért kedvelem Koncz Zsuzsát, amiért Csuly nem? Számomra nem hideg, csak hűvösség árad belőle és van, amikor ez megnyugtat. Talán azért, mert én is hűvös (mások szemében hideg) vagyok?
    Legyen szép vasárnapotok!
    Üdv: BF

    VálaszTörlés
  16. Szia BF!
    (S most jól írtam a rövidítésedet).

    Kedvelem, nemcsak a közös keresztnevünk miatt, hanem, mert szinte együtt voltunk fiatalok :)

    Igaz, én nem előadókat, hanem számokat kedvelek.

    Egyetlenem kamaszkori barátai, haverjai annakidején igen meglepődtek, amikor kedvenc zenekaruk egyes számainál a tetszésem nyilvánítottam. (Arra próbáltam mindnyájukat rávezetni, hogy nem a zenekar a lényeg, hanem amit előadnak).

    VálaszTörlés
  17. A generációja legértékállóbb női képviselőjének tartom. Az évek teltével nem lovagolt meg divathullámokat, nem csinált magából sohasem bohócot. Minden egyes megnyilatkozása allűrök nélküli, nem szakad bele, hogy fiatalabbnak látszódjon, és feltűnősködjön, de nincs is szüksége rá. Lehet hidegnek mondani, vagy hűvösnek, számomra inkább harmonikus személyiség, ami az életművében is tükröződik.

    VálaszTörlés
  18. Nagyon szeretem nóta! :-) Köszönöm!

    VálaszTörlés