2008. július 28., hétfő

Ez viszont komoly!

http://zoom.hu/belfold/tizenotezer-embert-telepithetnek-ki-ferencvarosi-bomba-miatt

Tizenötezer embert telepíthetnek ki a ferencvárosi bomba miatt

2008. július 28 - 22:22
mti

Egész napos közlekedési zárásra kell számítani július 29-én kedden Budapesten a IX. kerületben a Ferenc körút - Üllői út - Könyves Kálmán körút - M5 autópálya és az Illatos út által határolt területen a Ferencvárosban talált óriásbomba hatástalanítása miatt - tájékoztatott Bánsághi Tamás, a kerület alpolgármestere.

A Vaskapu utca és a Tóth Kálmán utca sarkán talált II. világháborús bomba miatt egy kilométer sugarú körben kitelepítik a lakosságot. A kiürítendő területen 15 ezer bejelentett lakos él.

Azt a területet, ahol az újabb óriásbombát találták, lezárták és szigorúan őrzik, mindenki nyugodtan alhat a környéken – közölte Ferencváros alpolgármestere.

26 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, nagyon szomorú, hogy még mindig veszélyeztet egy volt háború :((((

    A múlt héten Angyalföldön....

    VálaszTörlés
  2. Tavaly nálunk is, a szomszédos utcában ...új társasház alap kiásásakor... :((

    VálaszTörlés
  3. Én 700 méterre lakom onnan, úgyhogy várom reggel a kitelepítőket :-))))
    de legalább az Angyalföldieket lenyomtuk, nekik csak egy gagyi 500 kilós petárdájuk volt :-))

    VálaszTörlés
  4. Jajj ne viccelj!
    Az egyik barátném sem messze lakik onnan!

    VálaszTörlés
  5. Nem kell azért annyira aggódni, hallottál már hasonló esetnél robbanásról? Megoldják a tűzszerészek 10 perc alatt, viszont a sok "elhivatott" polgárőr és társaik végre valami "fontosat" csinálhatnak, lehet szerepelni a tvben, szakérteni meg minden, szóval nem kell túlizgulni :-)))

    VálaszTörlés
  6. rendben, nem rágom le tövig a körmeimet, csak szépen manikűrözöttre.

    VálaszTörlés
  7. akkor jó, mert nem venném a lelkemre :-)))
    mindenesetre holnap bekacsolva hagyom a webkamerát, hátha ..... :-))
    jó éjt

    VálaszTörlés
  8. remelem nem lesz senkinek semmi baja !!

    VálaszTörlés
  9. Remélem délután 4-re szabad az út, mert Csepelre a HÉV a legrövidebb , és 9-től nem jár.Még jó, hogy reggel megvárták, amíg eljöttünk dolgozni.

    VálaszTörlés
  10. Most olvasom a borsonline.hu-n, hogy "15 ezer embert ürítenek ki..." :))) Mennyi hashajtó kell szegényeknek?

    http://www.borsonline.hu/news.php?op&hid=11923

    VálaszTörlés
  11. Legalább egy az egyben vették volna át azt a hírt, amit közzétettem :)

    Mindenesetre rágom a körmeimet, mert a kényelmes barátosném, talán most indult el. S a francba! 9 perc múlva megszűnik a közlekedés!

    VálaszTörlés
  12. szia, én most keltem, leviszem a kutyát, nekikészülök meg minden, aztán majd lesz valami.... Mindenesetre itt se egy rendőr se egy polgárőr, se semmi készülődés... szóval mondom én, hogy csak ijesztgetikka népet :-)))

    VálaszTörlés
  13. Szia Nezsu,
    közzétették, reggel minden híradásban (tv, rádió) benne volt.

    VálaszTörlés
  14. Tünde, olvasd el Kovács Miki hozzászólását :)

    VálaszTörlés
  15. A tv. hireir figyelem, s mostanaban nagyon sok vilaghaborus bomba kerul felszinre.Ugy vegig gondoltam, h. mi lehetett ott---bar ezt is lattam , olvastam, s el tudom kepzelni---a haboru alatt, ha meg ilyen sok robbanotoltet megmaradt.
    Rettenetes meg elkepzelni is, h. mi tortenhetett volna, ha a munkalatok alatt aktivizalodik????????Brrrrr.

    VálaszTörlés
  16. Bubám én elvileg átéltem.
    Bár nem sokra emlékszem, csak arra, hogy minden sivító zajtól alapból félek (az volt Budapest szőnyegbombázásának a zaje, mint késöbb megtudtam).

    VálaszTörlés
  17. Tudom, s elkepzelem a felelmedet is.
    En a haboru alatt mar 3 eves voltam, de itt, nalunk azon kivul, h. felrobbantottak a petroleumgyarat, nagy harcok nem voltakA varos vegeken bombaztak, e miatt ovohelyen eltunk.Erre viszont, barmilyen kicsi voltam , emlekszem.

    VálaszTörlés
  18. Szombathely, az ugye jó messze van onnét? :-) Sajnálom az ott lakókat, és az arra dolgozókat, hogy "Nezsu"-t idézzem Nagyon szomorú, hogy még mindig kisért bennünk a háború.

    VálaszTörlés
  19. Izgulok érte, hogy minden rendben menjen!!!!!!!!

    Jajj szegény, mit állhatsz ki Te is :((((((

    VálaszTörlés
  20. Istennek hála, s persze a tűzszerészeknek.
    Sikerült kiemelni a bombát.

    VálaszTörlés
  21. Ja, oszt má régen hatástalanitották, de jobb félni, mint megijedni.

    VálaszTörlés