2008. július 28., hétfő

KEDVES MULTIS TÁRSAK !!! :))))))

Rating:★★★★★
Category:Other
Fotösunk megörökített egy lelkes aktivistát!!!!!!!

















KEDVES MULTIS TÁRSAK !!!

Az USA elnöke kérte tőlünk, hogy fogjunk össze a terrorizmus ellen.

Köztudott, hogy:
- a muzulmánok az alkoholfogyasztás ellen vannak, illetve
- a feleségükön kívül más meztelen nőre nézni bűn.
Ezért kérünk minden nőt, hogy holnap 10:00 órakor, vetkőzzön le, és az irodában szaladgálva a férfiak kövessék őket egy sörrel a kezükben, amibe két lépéseként igyanak bele; ezáltal ki tudjuk szűrni a köztünk levő terroristákat!

Kérünk mindenkit, vegyen részt az akcióban, illetve ezt a felhívást küldjük tovább minél több ismerősnek!

Köszönettel:
az Anti Terrorista Kommandó aktivistái.



50 megjegyzés:

  1. Én má benn vok, de ezt már másnak is írtam, ja és ki fizeti a sört?:-))))

    VálaszTörlés
  2. Ez a fontos kérdés???? :))

    Tessék csak szaladgálni!

    VálaszTörlés
  3. Éljen a terrorizmus elleni küzdelem. Én támogatom. :-)))

    VálaszTörlés
  4. Ennél biztosabb módszert még biztos nem találtak fel... :)))))

    VálaszTörlés
  5. Én akkor hun rohangáljak? Otthon? Apa előtt? És a sört is nekem kell megvennem? Kész kitolás a nyugdíjasokkal:-)))))))

    VálaszTörlés
  6. Én meg tök egyedül leszek holnap :))))

    VálaszTörlés
  7. A színlelőkkel nem számol senki?

    VálaszTörlés
  8. Meg kéne kérdezni egy aktivistát :)))

    VálaszTörlés
  9. Szia Nezsu...::))))

    Ez nagyon jÓÓÓÓÓÓ:::::::))))

    Gabi

    VálaszTörlés
  10. Mint azt megírtam egy másik helyen, nálunk a pasik egy emlettel lejjebb vannak...Szól nekik is valaki? Hmmmm?

    VálaszTörlés
  11. A felhívás szövegét súlyos diszkrimináció terheli. Micsoda dolog az, hogy csak az irodában szaladgáljanak meztelenül a nők?! És aki nem irodában dolgozik?! Kikérem magamnak ezt a kivételezést! Az Egyenlő Bánásmód Nemzetközi Bizottságához fogok fordulni jogorvoslatért. Tessék az utcán is meztelenül szaladgálni, de a legegyszerűbb, ha mindenhol!
    És miért csak 10 órakor? Aki 10-kor még a másnaposságát piheni ki, az maradjon ki a terrorizmus elleni harcból? Mondhatom, szép dolog.:((

    VálaszTörlés
  12. :))))

    Kedves panaszosunk!
    Panasza nem megalapozott, mert nem látjuk az Ön kezében a söröskriglit.

    Felhívjuk a figyelmét, hogy a harcot az USA elnöke kezdeményezte, ezért ügyében a fehér ház Anti Terrorista Kommandó irodája illetékes eljárni.

    Panaszát 10 példányban, 10 krigli sör kiséretében nyújtsa be, két megbízható tanu által igazolva, hogy éppen másnapos.

    Tisztelettel
    Egyenlő Bánásmód Nemzetközi Bizottsága
    Panaszokat Szemétbedobáló Osztályának Vezetője

    Anti Terra
    sk.

    VálaszTörlés
  13. Egyenlő Bánásmód Nemzetközi Bizottsága
    Panaszokat Szemétbedobáló Osztályának Vezetőjének
    Székhelyén

    Tárgy: Fel Lebezés

    Fenti levelére hivatkozva közlöm, hogy döntése teljesen megalapozatlan, mivel:
    - ide nem tudok fotót beszúrni, amely tanúsítaná a kezemben tartott krigli sört,
    - ebben az országban két megbízható tanút találni lehetetlen,
    - az USA Anti Terrorista Kommandó irodája nem kompetens nemzetközi ügyekben való eljárásra – hacsak nem valamelyik ország lebombázásáról dönt az Elnök.

    Mindezek után az Önök számára csak egy mondanivalóm maradt: nyalják ki!

    Tiszteletlenül:
    Anonymus

    VálaszTörlés
  14. Na látom beindult a hadművelet:)) Már a sört előkészítettem !!!

    VálaszTörlés
  15. A reklamálók gyanúsak... nagyon gyanúúúúsak.... ezt Stirlitz is tudta..... már régen :))

    VálaszTörlés
  16. Tisztelt Anonymus !

    A kézben tartott krigli sörről a bizonyító erejű képet nem a jelen lapra kell beszúrni, hanem mint avatarképet a saját igazolt lapodon beállítani :-)

    Tisztelettel : Független Szakértő.

    VálaszTörlés
  17. Kedves Urak!
    Remélem már mindnyájan sörmámorban úsztok :))))))

    VálaszTörlés
  18. Látjátok !! Eredményes lett a harc, a fenti képen még a két torony is ujra előbukkant !! :))) Egy sörrel harcolok holnap is !!!

    VálaszTörlés
  19. Nem kapsz minden nap egy újabb Vallejo képet!
    Úgy sörözz!

    Ez csak ma!
    Csak most! Csak ez egyszer!

    Stirlitz is megmondta!....

    VálaszTörlés
  20. Ma sörétes puskával jelentem meg a munkahelyemen! 10 óra 00 perckor fenéken löttem az igazgatom titkárnőjét, aki 21 éves, és csinosnak mondott. 10óra 12 perckor elvitt a rendörség, ugyanis nem volt söröskancsó a lövés pillanatában a kezembe. 13 óra 00 percig magyaráztam, hogy a derékszíjam viszont tele sörösdobozokkal volt tele. Utánna visszamentem a munkahelyemre, ahol a diri közölte velem, hogy ki vok rúgva. Most hova forduljak? Segítség!!!!:-))))))))))))))

    VálaszTörlés
  21. Szegénykém..... nem a sörétessel kellett volna meglőnöd, hanem a sajátoddal :)) Akkor lehet, hogy nem hurcoltak volna meg :))

    VálaszTörlés
  22. Kedves Lufi!
    Lövöldözésről szó se volt!

    A rendőrség helytelenül járt el, a sört köllött volna meginni.

    Ezért Önt megintem.

    A Rendőrőket védő Országos Bizottmány

    VálaszTörlés
  23. De hát én terroristának néztem, mert fel volt öltözve, és a klima is müködött nála.:-))))))) Ha most iszom sört, az nem baj?

    VálaszTörlés
  24. Nő nem lehet tenorista!

    Ez férfiteszt volt!

    VálaszTörlés
  25. De lehet, mert emlékezz csak arra a német párosra a 70-es évek végén, már a nevükre nem is emlékszem.

    VálaszTörlés
  26. :))) Én láttam a 3 tenort, sőt hallottam is!
    Egyikük sem nézett ki nőnek! :)))))))

    VálaszTörlés
  27. Na jó! Tán Yma Sumac a 7 oktávjával, talán!

    VálaszTörlés
  28. Nagyon teccett! Kicsit későn jutottam ide, de nagyon potyognak a könnyeim!:DDDDD

    VálaszTörlés
  29. Lekésted a terrorista vizsgálatot :DDDDDD

    Bár egyesek minden napra kiterjesztenék :))))))

    VálaszTörlés
  30. Ki is fogják !! Fő az óvatosság :))

    VálaszTörlés
  31. Terrorizálni sokféleképp lehet!:DDDDD

    VálaszTörlés
  32. Akkor értem Csuly mitől nézett rám olyan sandán a konyhában ! :)

    VálaszTörlés
  33. Kedves terrorellenes vizsgálatot kiterjeszteni szándékozó urak!
    A harmadik szomszédom 98 éves 120 kilós és 150 centi magas filigrán hölgy.
    Szóljak neki, hogy szaladgáljon minden nap 10 órakor Éva kosztümben?

    VálaszTörlés
  34. Én má holnap önkéntes leszek, mer ugye kirugtak. Tudjátok, a titkárnő, 21 éves, csinosnak mondott, nem vetközött, segbe löttem sörétespuskával, mer terrorista, a baleseti ambulancia 4 sebésze még mindig rajta dolgozik, engem meg kirugtak.

    VálaszTörlés
  35. Ő már maradhat a szokásos Ádámban is.:)

    VálaszTörlés
  36. Lufi ! Tied akkor kárpótlásul Nezsu preferált szerzeménye !!

    VálaszTörlés
  37. Pontosítva: maradjon benne Ádám... :)

    VálaszTörlés
  38. Most mééééééé????

    Nem mindegy ki szaladgál, ha már annyi krigli sört megittatok?

    VálaszTörlés
  39. Most kéne megkérdezni a nejem, hogy mi az istent csinált ma 10 órakor?:-))))))))

    VálaszTörlés
  40. Nezsukám! Szóljál!
    Azt úgyis legfeljebb csak te látod... :))

    VálaszTörlés
  41. Most kéne megkérdezni a nejem, hogy mi az istent csinált 10 órakor ma, mert nincs semmi baja, és vidáman néz valami krimit a TV-ben, és mikor hazaértem fütyörészve melegitett nekem kaját. Szerintem nem terrorista, de eddig azt sem tudtam róla, hogy nudista.:-)))))))))

    VálaszTörlés