2008. július 18., péntek

csak úgy




Csak úgy

24 megjegyzés:

  1. A kovetkezo bannerem asszonya.:o)Koszi.

    VálaszTörlés
  2. Jajj, ne sírj.
    " Ne sírj, inkább majd éneklek neked,
    S, ha több kell vidámabb leszek,
    Vagy Én sírok a Te jó kedvedért.

    VálaszTörlés
  3. Nem is vagy te siros fajta.DE NE IS LEGY!!!
    Sugd meg nekem , mi faj.Segitek.

    VálaszTörlés
  4. Szép, csak ne sírjon senki, csak akkor, ha azt örömében teszi.

    VálaszTörlés
  5. NEm fáj semmi drágáim, csak olyan szép ez a kép

    VálaszTörlés
  6. Ne cigaretázz annyit!
    Most itt az eredménye, krákogsz! :)

    VálaszTörlés
  7. Nezsukám, szivem! Nem szoktál Te csakúgy ilyen képet feltenni.
    ...úgyhogy szeintem is Khmm...

    VálaszTörlés
  8. Zizukám
    Valóban nincs lelki oka, vagy mi.....

    Szeretném megkérdezni, hideg volt a fagyi? :))))

    VálaszTörlés
  9. Gyerekek, hát szinte együtt hoztam a Monty Python-nal.

    Ott senki sem kérdezte meg, mi ez a nagy vídámság :))))

    VálaszTörlés
  10. Nem volt fagyi és mint tudod nem is bagózok :)))

    Örülök, ha nincs semmi szomorka....

    Jó éjt!
    Puszi.

    VálaszTörlés
  11. Annyit krákogtatok, hogy megfájdult a torkom.

    VálaszTörlés
  12. Hehe!
    Szerintem menjetek el orvoshoz....:)))

    Vagy ez ragályos?

    VálaszTörlés
  13. Nem jól írtad :))))

    Helyesen: SeniorOK :))

    VálaszTörlés
  14. Igaz utólag, de " mi ez a nagy vidámság"?

    VálaszTörlés
  15. Mikor is voltam nagy szomorúságban????
    Szinte alig!!!!
    Nna!

    Jajj !
    Hát "sorsod" megírta!
    Láttam nála egy képet, amely erre hasonlított, s előkutortam a gyűjteményemből :)

    VálaszTörlés
  16. Édes Knezsu!
    Bocsánatott kérek de téged nem néztelek meg az este ,hogy vann-e Bloggered.Millio puszim ...

    VálaszTörlés
  17. Szuper és hoztam egy verset is. csodás napot kívánok.

    VálaszTörlés