2007. június 7., csütörtök

Szep kek bolygo.pps

15 megjegyzés:

  1. tényleg miért is tesszük tönkre ezt a csodát??

    VálaszTörlés
  2. Milyen codec kell ennek a lejátszásához?
    A Média player azt írja, hogy nem támogatott.

    VálaszTörlés
  3. le kell menteni és powerpointtal megnyitni. Nekem így működik!

    VálaszTörlés
  4. Akinek nincs fennt az Office, az a microsoft.com/hu letöltheti a Power Point 2003 megjelenítőt.

    VálaszTörlés
  5. Ja ,majd elfelejtettem megköszönni . Köszönöm......

    VálaszTörlés
  6. Szívesen!
    Ezt az infót meg én köszönöm:)

    VálaszTörlés
  7. köszönöm, tényleg gyönyörű a bolygonk.

    VálaszTörlés
  8. Köszi.
    A blogszerkesztőbe bármit fel lehet töllteni, a gemkapocs, vagyis a beszúrás lehetöségével, a pps-t is, és akkor egy kattintással azonnal megnyitható, így nem kell feltétlenül lementeni.

    VálaszTörlés
  9. Akkor jobb, ha a pps-ket a blogba teszem?

    Bár az opera megnyitja nekem így is, ám másnak nembiztos. Kipróbálom az ötletet. Köszi

    VálaszTörlés
  10. kipróbáltam amit juhorka javasolt, és sikerült, tényleg müködik.

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm, hogy emlékeztetsz rá!

    VálaszTörlés
  12. ...pedig tényleg gyönyörű, kár, hogy nem becsülik/jük meg! :(

    VálaszTörlés
  13. Have a party!!! What is going on in The Netherlands? Looking here - Scheveningen July 21th, 2007. I have only 10 minutes for this video-clip from the whole day.



    Other video-clips you can find on "You Tube" onder: "jw67jw" , that's the site from John Williams.

    VálaszTörlés