2007. június 10., vasárnap

Ezt az üzenetet ma kaptam

Rating:★★★★★
Category:Other
Talán nem a legfontosabb, de jó tudni, mi fontos és mi nem!

Beleszeretni valakibe.
Úgy nevetni, hogy utána az arcod fáj.
Egy forró fürdõ...
Egy különleges pillanat.
Egy kedves e-mailt kapni.
Feküdni az ágyban, és közben hallgatni
az esõ kopogását az ablakon.
Egy jó beszélgetés.
A tenger.
1000 forint tavaly télrõl, a kabátzsebben.
Saját magadon nevetni.
Egy telefonhívás este, mely belenyúlik az éjszakába.
Minden ok nélkül nevetni.
Egy ismerõs, aki azt mondja, milyen szép vagy.
Nevetni egy gondolaton.
Barátok.
Felébredni és megállapítani, hogy
még 3 órát tudsz aludni.
Az elsõ csókod (vagy az elsõ csók, egy új baráttal).
Új barátokat találni, vagy eltölteni az idõt
egy régi baráttal.
Kirándulás barátokkal.
Hintázni.
Kézenfogva lenni valakivel, akit szeretsz.
Figyelni az arcvonásokat, amikor valaki kibontja az ajándékodat, melyet már régóta szeretett volna.
Figyelni a napfelkeltét.
Minden reggel felkelni, és hálásnak lenni azért, hogy megérhetted az új csodálatos reggelt.
Tudni, hogy hiányzol valakinek.
Egy ölelés attól, aki téged szeret.
Tudni, hogy jót cselekedtél - még akkor is, ha a többiek mást mondanak.

101 megjegyzés:

  1. Igen ezek mind jól hangoznak!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Azt gondolom, tényleg fontosak:)

    VálaszTörlés
  3. Ezek mind apró dolgok és mégis fontosak nekünk, mert talán az apró dolgok fonosbbak az életben.

    VálaszTörlés
  4. Ha az apró dolgoknak nem tudunk örülni, akkor ugyan minek is tudunk?

    VálaszTörlés
  5. Szia Nezsu! Nagyon szép godolatok! Örülök, hogy megosztottad velünk! Köszönöm!
    üdv. Zsuzsi

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép! Nezsu olvastasd el mindenkivel!!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, ma erre nagy szükségem volt, s íme olvasgatás közben el is ért:)

    VálaszTörlés
  8. Néh igen, de kilábalok, hisz amikor szükségem van, elérnek üzenetek!

    VálaszTörlés
  9. ezért vagyunk erősek,mert tovább tudunk lépni,
    ezért vagyunk emberek..:)

    VálaszTörlés
  10. A képeiteken két vidám, mosolygós hölgyet látok. Vidámság, szép az idő!

    VálaszTörlés
  11. Tudod, az én képem csak rajz!
    De látom, lassan fel kell fednem valós mivoltomat... majd beleteszek 1 fotót a képtáramba.... de erőt kell gyüjtenem még!

    VálaszTörlés
  12. számít? a kép?kezdek rájönni hogy nem.
    "Ami igazán lényeges,az a szemnek láthatatlan"...

    VálaszTörlés
  13. Nem, talán nem igazán. De tudom 1 másik beszélgetős társaságban jobban ráéreztünk a másikra, miután találkoztunk.
    A gépelt szöveg olvasása közben láttuk a másik gesztusait, láttuk a mosolyát, hallottuk a hangját.

    VálaszTörlés
  14. ebben igazad van,de ehhez a fotó kevés,ehhez tényleg személyes kontaktus kell

    VálaszTörlés
  15. Lám, azt írtam :)

    Bár Katával már 3 éve barátok valtunk, amikor először találkoztunk személyesen.
    Igaz akkor reggelig beszélgettünk...alig tudtuk abbahagyni!

    VálaszTörlés
  16. Az én "mézem" örök és elpusztíthatatlan. Szerintem is a személyes kapcsolat során derülnének csak ki a dolgok!

    VálaszTörlés
  17. ha így haladunk előbb utóbb megszervezzük!

    VálaszTörlés
  18. Köszönöm,ez tényleg elgondolkodtató irás,szia.üdv Nelly.

    VálaszTörlés
  19. Ez jó!
    S rögtön jön vele az összes barátja!
    Én úgy gondolom, a Füles passzol rám!

    VálaszTörlés
  20. A jelmezt azért írtam, mert szerintem egy virtuálisan kiváló kapcsolatot el lehet rontani a személyes találkozással. Nekem ez a félelmem, hogy amit felépítettünk az hirtelen ledőlhet. Így sokkal könnyebb kialakítani egy pozitív képet magunkról.
    A Füles nagyon szimpi nekem!

    VálaszTörlés
  21. :D

    Lehet, de javítani is lehet.....
    Nem arról volt szó, hogy meglepjük Atillát?

    VálaszTörlés
  22. nem biztos hogy elromlana,ne felejtsd el,barátként másképp nézünk egymásra mint férfiként,nőként.Eléggé megismerjük itt egymást.Folyamatosan úgysem lehet hazudni..

    VálaszTörlés
  23. Félek, csak üres bödön jut Neked :D

    VálaszTörlés
  24. Javítani? Ez nekem eszembe sem jutott!
    Üres bödönt?
    Nem hazugságra gondoltam én sem. Várakozás<>Valóság

    VálaszTörlés
  25. nem lenne különbség,magadat adod most is,nem tudsz ilyen sokáig színészkedni.Akkor milyen várakozás?
    Mindenki fényképe megnézhető valahol...iwiw itt.

    VálaszTörlés
  26. Nem a külső megjelenésre gondolok én sem. Az én félelmem a következő: Ott összejönne a sok jó ember, s vajon találnánk közös témákat? Biztos marhaság amit mondok, de engem ez foglalkoztat.

    VálaszTörlés
  27. itt nem azért beszélgetünk mert közös témánk van?
    de értelek.Most lesz osztálytalálkozóm.Félek lesz e 27 év után közös témánk..

    VálaszTörlés
  28. Lesz!
    volt 1 általános iskolai találkozónk nagyjából 40 év után...
    Az első félóra azzal telt, ki kicsoda is, hisz az ember 1 gyerekre emlékezik és felnőtt nőkkel találkozik:)

    VálaszTörlés
  29. hát majd kiderül...
    de szerintem mindenki ugyanilyen feszültsággel megy el.

    VálaszTörlés
  30. 40év után újra be kellett mutatkoznotok? Ez jó!

    VálaszTörlés
  31. Üdvözletem a nosztalgia topicban.
    2 dolgot szeretnék elárulni. Egyik: én alavetően impresszionista vagyok, tehát a fent felsoroltak közül sok pontot gyakorlok is. A másik: szeretem a kékpenészes sajtot. :)

    VálaszTörlés
  32. szerintem köztünk is csak az elején lenne egy kis zavart csend.

    VálaszTörlés
  33. Remélem nem a kötekedőt látjátok bennem ebben a témában?!

    VálaszTörlés
  34. Egyáltalán nem...
    Valamikor én is féltem a személyes találkozóktól, s csak 1 kedves ismerősöm erőszakosságának köszönhető, hogy ez a félelmem elmúlt.

    VálaszTörlés
  35. azt értem,de hogy jön ide a kékpenészes sajt?
    Gábor! egy kis felvilágosítást ha szabad kérni!!

    VálaszTörlés
  36. Hát... kaptok 1 képet, perszenem azt amit a milgramra tettem, mert igen erősen megszóltak miatta!

    VálaszTörlés
  37. Csak egy titkos információt adtam ki, hogy teljesebb legyen a kép rólam így távolból. :)

    VálaszTörlés
  38. A sajt mellé dukál valami borocska is. Vagy inkább fordítva.

    VálaszTörlés
  39. ez valami jelszó arra az esetre ha találkoznánk?
    Gábor! meg sem dicsérsz?

    VálaszTörlés
  40. Azt mondta 1 kedves nem ismerősöm, hogyan lehet egy "komoly" diplomás embernek "ilyen" képet feltenni?
    Próbáltam megértetni vele, hogy a diploma nem kritériuma a savnyú kedélnek!

    VálaszTörlés
  41. Megdícsérlek úgy általában, most konkrétan miért kell ?

    VálaszTörlés
  42. Attól igen:)
    No feltettem hogy felteszem, tehát feltettem

    VálaszTörlés
  43. itt a hozzászólása mellett... egész rózsaszálat látsz:)

    VálaszTörlés
  44. Tipikus férfi! azt sem nézi meg kivel beszélget!!:))))

    VálaszTörlés
  45. Én kerestem a virágot, de nem tudtam, hogy rózsa.

    VálaszTörlés
  46. Nem baj, azt sem vették észre, hogy kiraktam fizimiskámat!

    VálaszTörlés
  47. Én most is a régi avatart látom, azért kérdeztem.

    VálaszTörlés
  48. frissíts!
    De bosszúból kaptok másik képet is!

    VálaszTörlés
  49. Nem tudom. Pálháza messze van. Lehet hogy ide pakisztáni szervereken jut el az információ.

    VálaszTörlés
  50. És a pakisztáni szerver kiakadt a képemtől..ez jó.

    VálaszTörlés
  51. Frissítettem. Harcias menyecskének látszol. :)

    VálaszTörlés
  52. Biztos a férje is tudna erről mesélni. :)

    VálaszTörlés
  53. kellett nekem megkérdezni..tessék.
    szegényt hagyd Ubul van neki elég baja...

    VálaszTörlés
  54. Ilyennek képzeltelek Nezsu. Ha jól emlékszem 33 éves lányod van ?

    VálaszTörlés
  55. No de fenn a másik is, amit Ildikó már látott :D
    1 keves net barátom gyorsan készített magáról hasonlót az én kedvemért :)

    VálaszTörlés
  56. nem rossz értelemben gondoltam!!!

    VálaszTörlés
  57. Hát már nem bánom, úgy érzem, valóban nyelvet kell ölteni a világ minden bajára!

    VálaszTörlés
  58. Nem fog ide illeni amit írok:
    Mindenkinek kellemes délutánt!!

    VálaszTörlés
  59. így van! Csak így lehet elviselni!És ha valaki fel is vállalja az külön dicsérendő!

    VálaszTörlés
  60. Hova hova Ubul? itt hagysz minket?

    VálaszTörlés
  61. megint ketten maradtunk?mindig elmenekülnek,ugyan miért?

    VálaszTörlés
  62. Leszedem a képeket... megrémítettem őket! :D

    VálaszTörlés
  63. pedig még Gábortól szerettem volna valamit kérdezni,nem baj majd máskor!
    megyek én is délután találkozunk!

    VálaszTörlés
  64. nem rémülnek meg olyan könnyen,látod engem is túléltek!!

    VálaszTörlés
  65. Akkor majd később kérdez, úgy ahogy fentebb írta.

    VálaszTörlés
  66. Remélem örülsz neki, kár, hogy nem tőlem kaptad.

    VálaszTörlés
  67. Ehhez annyit tennék hozzá, hogy két hete, egy teljesen ismeretlent hivtam meg mihozzánk, akivel a Milgrammon horgászás, halfogás, és halászlé főzés ürügyén beszélgettem többször. Mikor ideérkeztek, olyan volt mintha mindig is ismertük volna egymást, bár a beszélgetés alatt elmondták, hogy ők is tartottak attól, hogy milyen lesz ez a találkozás. Föztünk egy nagy bogrács halászlét, és jót dumáltunk vagy tizen. S még fogun k velük találkozni. Hát nem kell félni egy találkozástól.

    VálaszTörlés
  68. Reni ??? mit szerettél volna mondani?

    VálaszTörlés
  69. Sziasztok!
    Ha most valóban egy társaságban lennénk, csak hallgatnám a jóízű beszélgetéseteket, egyetértően bólogatnék, néha megszólalnék, mint most is...
    Csak hogy ne legyek láthatatlan/hallhatatlan.

    VálaszTörlés
  70. De hisz egy társaságban vagyunk!
    És nem elég bólogatni (itt), mert nem látszik, nem akarsz lelkesen bekapcsolódni?

    VálaszTörlés