2007. június 20., szerda

HAGYMÁS VIRSLISALÁTA (NEZU-SAN)

Rating:★★★★★
Category:Other
Ezt és következő receptet az én kedves net-barátom nekem kreálta

*****************************************************************

Hozzávalók: 8 db virsli, 2 szál testesebb póréhagyma, 40 dkg kukorica (mélyhűtött vagy konzerv), 1-1 mk. őrölt fehér bors és oregánó; az öntethez: 1 kis tubus majonéz, 2 deci kefir/joghurt, 1 ek. olívaolaj, 1 kk. citromlé, 1 mk. cukor; a díszítéshez: 1 főtt tojás.
Elkészítése: A virslit lebőrözzük, és ferde karikákra vágjuk. A póréhagymát vékonyan felszeleteljük, és gyűrűire szedjük. Összekeverjük a kukoricával, a virslivel, és rászórjuk a borsot és az oregánót, majd félretesszük, amíg elkészítjük az öntetet. A majonézt elkeverjük a kefirben, hozzáadjuk az olívaolajat, a citromlevet és a cukrot, alaposan összekeverjük, majd összedolgozzuk a virslis keverékkel. Tálba halmozzuk, és a tetejét kirakjuk a felkarikázott főtt tojással.

*****************************
Megjegyzés:
HAGYMÁS VIRSLISALÁTA (NEZU-SAN)
Ezt neked szántam csak hát olyan régen voltál, hogy a neved rosszul írtam.
(Tulajdonképp az én receptem, elírva a nevem!)

6 megjegyzés: