2007. június 7., csütörtök

Anyaság

Én is megnézem Juhorka módszerét:)
Attachment: Anyaság.pps

10 megjegyzés:

  1. A módszer működik. S a gondolatok szépek.

    VálaszTörlés
  2. igen, neked is sikerült, bár ez meg van nekem is.

    VálaszTörlés
  3. Ilám, bocsánat, hirtalan az akadt a kezembe!
    Nem akartam elorozni....

    VálaszTörlés
  4. hirtalan ? az mi ? valami új szó?

    VálaszTörlés
  5. Most alkotta a számítógépbillentyűzetem! ?P
    Ha én nem tudok gépelni, attól Te még értheted! :)

    VálaszTörlés
  6. ma nincs kedves ZSuzsa valami vicces hangulatbann

    VálaszTörlés
  7. Gyulatóth Te meg szúros vagy mint egy kaktusz,
    Nezsu, mit oroztál el? nem értem

    VálaszTörlés
  8. Ilám az Anyaság.ppst :)

    Kaktusz nem tudja azt, amit Te tudsz... nem tudhatja, miért nem olyan jó a kedvem

    VálaszTörlés
  9. nagyon szép:)
    Milyen igaz minden szava!

    VálaszTörlés