2007. június 21., csütörtök

Burns: Ha mennél hideg szélben

Ha mennél hideg szélben
a réten át, a réten át,
rád adnám kockás takaróm,
öleljen át, öleljen át!
S ha körülzúgna sors-vihar
rémségesen, rémségesen:
szívemben volna házad,
oszd meg velem, oszd meg velem!

Volna köröttem zord vadon,
sötét, veszett, sötét, veszett;
mennyország volna nékem az
együtt veled, együtt veled!
S ha volnék minden föld ura
az ég alatt, az ég alatt:
koronám legszebb ékköve
volnál magad, volnál magad!

(Weöres Sándor fordítása)

28 megjegyzés:

  1. Igen,..
    Nekem is van kockás takaróm:)

    VálaszTörlés
  2. Egy egy szerelmes vers.... mostanában mindenki érzelemfütött.Tán a meleg teszi ezt?

    VálaszTörlés
  3. De én általában azokat hozom!
    Végre a rózsám is ott van!

    VálaszTörlés
  4. Ebben a dög melegben a hideg szél utáni vágyakozás teszi. :D

    VálaszTörlés
  5. hát szél most is van..........forró szél

    VálaszTörlés
  6. olyan ,mint ha egy hajszárítóból fújna

    VálaszTörlés
  7. Menj a Tiszába! Én megyek a pincébe,ahogy ajánlottad..

    VálaszTörlés
  8. Nem neked irtam Gyula, a pesszimistának
    "Ebben a dög melegben a hideg szél utáni vágyakozás teszi. :D"

    VálaszTörlés
  9. Miért? Nem működik már a szabadstrand????

    VálaszTörlés
  10. No végre! Ott kellene folytatni a beszélgetést. Egy hűs borospincében.

    VálaszTörlés
  11. Mit akar a KÖJÁL egy folyóvíztől?
    Vízforgatót??????????

    VálaszTörlés
  12. belefo.....snak .ki akar abba fürödni

    VálaszTörlés
  13. nálunk talajvíz van a pincében

    VálaszTörlés
  14. Azt inkább ne idd! Gyere borozni!

    VálaszTörlés
  15. Nálunk a mosógép, többek között

    VálaszTörlés
  16. .ha hazamegyek ... iszom egy pohár..... talajvizet hahahaha

    VálaszTörlés
  17. Bezzeg én hatalmasat úszkáltam a Tiszán!

    VálaszTörlés
  18. Ez jó...a kockás takarót hogy össze lehet kötni a Tiszai úszkálással. :)
    Egyik fűt, a másik hűt.

    VálaszTörlés
  19. Szívmelengető vers - arra pedig a nagy melegben is szükség van :)

    VálaszTörlés