2007. június 16., szombat

Juhász Gyula: Szerelem?

Én nem tudom mi ez, de jó nagyon,
Elrévedezni némely szavadon,
mint alkonyég felhőjén, mely ragyog,
És rajta túl derengő csillagok.

Én nem tudom mi ez, de édes ez,
Egy pillantásod hogyha megkeres,
mint napsugár, ha villan a tetőn,
holott borongón már az este jön.

Én nem tudom mi ez, de érezem,
hogy megszépült megint az életem,
Szavaid selyme szíven simogat,
Mint márciusi szél a sírokat.

Én nem tudom mi ez, de jó nagyon,
Fájása édes, hadd fájjon, hagyom.
Ha balgaság, ha tévedés, legyen
Ha szerelem, bocsájtsd ezt meg nekem!


32 megjegyzés:

  1. Az egyike a legszebbeknek:) Szívesen.

    VálaszTörlés
  2. És ahogyan ezt Ruttkai Éva énekli, azt hallgasd meg nálam. Imádom ezt a gyönyörű verset és Ruttkai Évát, akit Isten nyugosztaljon, maradjon meg így is közöttünk

    VálaszTörlés
  3. Én is imádom...megyek, ahogy mosogatógépjellegemből kikecmergek.
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  4. Én? rögtön, csak ázik a mosogatnivaló de sietek

    VálaszTörlés
  5. Hallgasd meg Endrénél Ruttkaival... nem találok szavakat a dicséretére.....

    VálaszTörlés
  6. Én is köszönöm, a kettő együtt csodás, olvasni és hallani.

    VálaszTörlés
  7. nem tudom mi van ....ma mindenki szerelmes

    VálaszTörlés
  8. Nézd meg a Nagy László versemet

    VálaszTörlés
  9. hát ezt tartsa mindenki titokban

    VálaszTörlés
  10. ..................................nem mondom

    VálaszTörlés
  11. Sejtettem. Ő nem egy pletykás férfi. Bár én is tudnék titkolózni!

    VálaszTörlés
  12. Irigylek érte mindenkit. Én csak érdektelen dolgokról!

    VálaszTörlés
  13. Én is így gondolom! Most például azt nem titkolom el, hogy lassan csicsikálni megyek! Jó éjszakát neked! Remélem már nem dolgozol!?

    VálaszTörlés
  14. Ma nem dolgoztam... szép álmokat Neked

    VálaszTörlés
  15. szép, nagyon szép... jónapot kívánok:)!

    VálaszTörlés
  16. En nem tudom miert, de mindig elmeny ezt a verset ujra elolvasni.

    VálaszTörlés