2007. június 22., péntek

Loptam

Rating:★★★★★
Category:Other
Bajban van, mint Ádám anyák napján.

Budapesten kétféle gyalogos van: kaszkadőr és kamikáze.

Nem azért küzdöttem fel magam a tápláléklánc csúcsára, hogy vegetáriánus legyek.

A vélemény olyan, mint a segglyuk: mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra.

A mákos-meggyes bableves egy olyan étel, ami úgy készül, hogy kettőt lapozunk a szakácskönyvben.

A munka azoknak való, akik nem tudnak horgászni.

A férfi olyan, mint a hűtőtáska. Töltsd meg sörrel és bárhova magaddal viheted.

A dzsungelben minden ehető. Te is.

A legrosszabb dolog a világon az, amikor a hülyeség szorgalommal párosul.

A sast legkönnyebben a tojásban lehet elkapni.

Kórustag voltam, amíg rá nem jöttek, honnan jön a zaj.

S mondá az Úr: legyen világosság! S váratá őt az ELMÜ három hónapig.

Én sosem verem a kiskutyámat. Ha büntetni akarom, szájkosarat teszek rá és bezárom egy órára a kolbászok közé.

Nagyanyám nagyon kemény asszony volt. Három férjet temetett el, pedig kettő közülük csak szundikált.

Pezseg, mint aranyhal a királyvízben.

Kirántotta, mint tuti-frutti a fogtömést.

Miért nem változtatsz a hajadon? Például megmoshatnád.

Olyan büdös vagy, hogy az oviban is lábszag volt a jeled!

Szeretem a munkát, lenyűgöz. Képes vagyok órákig ülni és nézni.

Olyan hülye vagy, hogy felfelé sikítasz a hullámvasúton!

A férfi szerint az a jó, ha Ő autót vezet, a felesége háztartást, az anyósa pedig villanyáramot.

Nem a győzelem a fontos, hanem az őszinte részvétem.

Jobb félni, mint megnősülni!

Mindenhol jó, de legolcsóbb otthon.

Akasztott embernek lába se éri a földet.

Inkább csináld holnap! Ma már eleget hibáztál!

A házasság olyan bűn, hogy még az egyház is megtagadja a feloldozást.

Mosolyogj! Ma kezdődik életed hátralevő része!

Én már az előző életemben sem hittem a reinkarnációban.

Egy colt mindig erősebb az ászpókernél!

Az egyetlen baj a semmittevéssel, hogy nem tudod, mikor végeztél.

Legtöbben úgy megyünk a sírba, hogy a zene tovább él bennünk.

A nap mottója: "Ha a cápa a tenyeredből eszik, a lábadból is fog."

A szüleid minden évben elmennek az állatkertbe, hogy ott megdobálják kővel a gólyát!!

Már látom a fényt az alagút végén . de miért dudál?

Jelentkezz a sakkszövetségnél, mert elveszett egy sötét paraszt...

A sikerhez vezető út - karbantartás miatt - zárva.

A régész az az ember, akinek a karrierje romokban hever.

Én már csak úgy vagyok a munkakedvvel, mint az egyszerü lány a szombati buli után (vagy megjön vagy nem...)

7 megjegyzés: