2007. június 9., szombat

Ez is kép ám! This is a picture though!

Boldogság és út

22 megjegyzés:

  1. Élj a mának! De mindjárt vége!

    VálaszTörlés
  2. Az tényleg sok mindenre elég!

    VálaszTörlés
  3. Hogy volt az a nóta?
    10 perc az nagy idő Elemér....
    tovább nem tudom

    VálaszTörlés
  4. Én ebből a nótából egy sorral kevesebbet tudok, mint te!

    VálaszTörlés
  5. Hátha megvan valahol... s akkor hozom. Ez valami tánczenébe öltöztetett mozgalmi nóta volt

    VálaszTörlés
  6. Amiről szóltál az pont az a nóta,
    mit nem keresek időtlen idő óta!
    Ettől remélem nem vagyok idióta!
    De lehet, hogy az Ubul ezt eltóta!

    VálaszTörlés
  7. Mer persze én tudok! Nem vers, csak rímek!!!

    VálaszTörlés
  8. nekem nem jönnek a rímek
    csak ha mondom: mek!

    VálaszTörlés
  9. Hogy őszinte legyek!
    Mit írtál igen remek!

    VálaszTörlés
  10. Néha-néha sikerül.
    S akkor a szívem örül,
    s mindenki megőrül! :P

    VálaszTörlés
  11. Ki eddig állt rögtön leül,
    Boldogság lesz legbelül!
    Szavaidtól a beteg is felül,
    Nincs kétségem e felől!

    VálaszTörlés
  12. Szép, de nálam elfogtak a rímek..
    Belegondoltam, amint mindenki rémülten huppan egyet!

    VálaszTörlés
  13. Nem a rémülettől!!!!!! A CSODÁLATTÓL!!!

    VálaszTörlés
  14. Na hiszen! Csodálkoznak, mi mászik ki e nő keze alól!

    VálaszTörlés
  15. Nem váratlan, hanem páratlan!!

    VálaszTörlés
  16. Kezeid száma valóban páros,
    De mit teszel velük nem káros,
    Mert munkád gyümölcse pazar,
    Hidd el nekem senkit sem zavar!

    VálaszTörlés
  17. Nem akartam a gwestbukodba írni, ezért kerstem egy helyet, ahol senkit nem zavarna a szövegem.
    Életem kockáztatásával loptam egy kis kertből néhány szál virágot, s csináltam belőle egy csokrot. Neked. Tudod virágot a virágnak.
    Bár a "csészéből kiömlő szeretetnek" nyomába sem ér, de egy kísérletet megér.
    Ezt kapod, köszönetem jeleként.

    Kellemes időtöltést és hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  18. Ma nem sikerült semmit összelopkodnom, de azért üres kézzel is Kellemes Hétvégét, és Jó éjszakát kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  19. Lassan kisajátítom ezt az oldalt, hogy üzengessek Neked!
    Nagyon kellemes hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés