2007. július 10., kedd

újságjaim




A 4 rejtvényújság, amit készítek, s a legkisebb 1 oldala

29 megjegyzés:

  1. Ezeket kell keresnetek, hogy hosszú ideig legyen még munkám :)
    A baglyocskák változnak a külömböző számokkal:)

    VálaszTörlés
  2. Keresni fogom őket, mert hetente veszek egy rejtvényújságot.

    www.hostdrjack.com
    Ezt küldöm Neked, ha szomjas lennél ebben a nagy esőben!

    VálaszTörlés
  3. UHU magyarosan, mint bölcs bagoly! :DDDD

    VálaszTörlés
  4. Az agy egyik legjobb tornáztatása a rejtvényfejtés.

    VálaszTörlés
  5. Még jobb lenne a rejtvénykészítés, de én nem tudok!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok kedves Zsuzsa, keresni fogom az újságot! :)

    VálaszTörlés
  7. Mind a négyet keresheted:)
    Az óriás akár fürdőlepedőnek is beválna, ha nem arra a vacak papírra nyomtatnák

    VálaszTörlés
  8. óóó elfeledtem mondani, hogy Szovákia mellett már Romániában is terjesztik:)

    VálaszTörlés
  9. Dejó! Mindenképpen megkeresem őket! A nagymamám imád rejtvényt fejteni. :) Néha nem tudom megállni, és megcsinálom előtte... szóval azt hiszem meglepem egy újjal :)
    Nezsu, Te készíted a rejtvényeket? Az nagyon nehéz feladat, egyszer megpróbáltam, de nekem nem sikerült... :/

    VálaszTörlés
  10. De rég néztem meg, van-e új bejegyzés.
    Aurean, nem, a rejtvényeket rejtvénykészítők készítik, én csak a "kinézetét" változtatom meg, és az újságot állítom össze.

    Rejtvényt én sem tudok készíteni, egyszer nekiveselkedtünk az unokahúgommal a "Füles" pályázatára kívánt rejtvényt elkészíteni, és beletörött a bicskánk.
    Ráadásul mindezt egy szép szombat délelőtt, miközben minketten elfeledtünk összeágyazni, takarítani, főzni, bevásárolni, és jött az én drága Keresztmamám (az unokatestvérem Édesanyja), s sűrű fejcsóválásokat kaptunk Tőle :)

    VálaszTörlés
  11. Nem is tudom, mi kell ahhoz, hogy az ember rejtvénykészítő legyen. Tárgyi tudás biztosan, meg logika meg... hm... visszafele gondolkodás. Beszélgettél erről a rejtvénykészitőkkel? Vagy ők csak beküldik az anyagot, és ti nem találkoztok velük?
    Biztosan remek munka lehet szépitgetni ezeket a lapokat! :)
    Jó munkát kivánok hozzá! És kellemes vasárnapot :P

    VálaszTörlés
  12. Van rejtvénykészítő program, bár én azzal sem voltam képes rá, s nem tudom mi kell ahhoz, hogy valaki rejtvényeket tudjon készíteni :(

    VálaszTörlés
  13. Akkor ez örök kérdés marad... míg meg nem válaszolja valaki! :)

    VálaszTörlés
  14. Kivánom hogy még legalább 100 évig csináljad.

    VálaszTörlés
  15. Tördelőszerkesztő vagy, én is az voltam, vagy szerkesztő...

    VálaszTörlés
  16. Jaj az UHU-t szeretem, régen sokat vettem, imédom a rejtvényeket, fpleg a skandit.Nem hittem volna hogy ismerem azt aki csinálja ezeket.. ÓÓÓriási.

    VálaszTörlés
  17. Örülök ha tetszenek a lapok:)

    Igyekszünk, mert
    1. szeretnénk, ha nektek örömetekre lenne
    2. minél többen veszitek, annál tovább van munkánk :))))))))

    VálaszTörlés
  18. Sanyikám csak kocatördelő vagyok, bár már régóta ezzel keresem a kenyerem :)

    VálaszTörlés