2007. július 15., vasárnap

Ezt kaptam ma reggel az én kedves Barátomtól

Rating:★★★★★
Category:Other
Az Isten megteremtette a szamarat, és azt mondta neki:
- Te leszel a szamár. Reggeltől estig dolgozol. Nehéz terheket cipelsz a
hátadon. Zöldségeket eszel, túl okos sem leszel. Ötven évig élsz.
Erre a szamár:
- Ötven év ilyen életbál az túl sok. Elég lesz nekem 20 év is.
Így is lett. Aztán Isten megteremtette a kutyát. És azt mondta neki:
- Te leszel a kutya. Vigyázol az ember dolgaira. Hűséges leszel hozzájuk. Azt
eszed, amit meghagynak. Nagyjából 25 évig élsz.
Erre a kutya;
- 25 év ilyen élet az túl sok. Elég lesz nekem Húsz év is.
Így lett. Ezután Isten megteremtette a majmot, és azt mondta neki:
- Te leszel a majom. Ugrálsz fáról fára. És úgy viselkedsz, mint egy idióta
Jópofa vagy, és húsz évig élhetsz.
Erre a majom:
- Húsz év élet bohócként
Az túl sok. Elég lesz nekem tíz év is!
Így lett. Végül Isten megteremtette a férfit, és azt mondta neki:
- Te teszel a férfi, az egyetlen értelmes lény a Földön. Az eszedet arra
használod, hogy a Föld többi lakóját leigázd és uralkodj felettük. Neked húsz
évet adok.
Erre a férfi:
- Húsz évig férfinak lenni, az túl kevés Add nekem azt a 30 évet, amit a
szamármeghagyott, a 15 évei a kutyától és a majom tíz évét.
Isten eleget tett a férfi kérésének, gondoskodott róla. hogy férfiként 20 évig
éljen, aztán megnősül és 30 évig reggeltől estig dolgozik. cipekedik, mint .1
szamár. Közben gyerekeid lesznek és 15 évig úgy élsz mint a kutya Vigyáz a
házra és eszi, amit a család hagy neki. Aztán mikor megöregszik. 10 évig úgy
él, mint a majom, úgy viselkedik, mint egy idióta és szórakoztatja az unokáit.

10 megjegyzés:

  1. De a vége a lényeg" és szórakoztatja az unokáit."
    hísz az a legjobb dolog a világon.

    VálaszTörlés
  2. Zsuzsa, ez nagyon tetszett, és így is van talán. Érdekes, hogy az unokáit minden férfi jobban szórakoztatja, mint a gyerekeit.

    VálaszTörlés
  3. Szia Ilona, látom, hogy éppen itt vagy. :)

    VálaszTörlés
  4. Az unokák érkezésére már felnőnek. Nem?

    VálaszTörlés
  5. ez nagyon aranyos =)) bár már írták, de akkor is aranyos!! IMÁDOM!! :) köszi *-*

    VálaszTörlés
  6. Zsuzsika,
    egint itt vagyok. Sjnos, párnapig szünetel a gépem, a net .zeretettel Matuzsálem 95

    VálaszTörlés