2007. július 14., szombat

Hamarosan! Már megjelent :)

Start:     Jul 14, '07 01:00a
End:     May 14, '08
Kedves Barátaim, Ismerőseim, Ismeretleneim!

Csak pici reklámot szeretnék az általam igen nagyrabecsült Bogdán Kálmánnak.
A nálam olvasható írásai hamarosan megjelennek az erdélyi Mentor kiadónál (amely kiadó Wass Albert és Nyírő József munkáit is gondozza) "Csak a szépre emlékezem" címmel (gondolom kissé megszerkesztve, hisz nálam vannak olyanok is, melyeknek a vége elveszett, vagy még nem is volt).
Fogadjátok szeretttel, s vegyétek minél többen, hisz mi az a még 10-20 év, amely az én 95 éves barátom életéből még előtte van!?

Adja a jó Isten, hogy még sok évet érjen meg egészségben, szeretetben, a családja és barátai örömére!

Itt lehet rendelni, a könyvet az Írók boltjában:

http://www.irokboltja.hu/?t=productoverview&kod=11136211

23 megjegyzés:

  1. Én is minden jót kívánok "ifjú" barátodnak és biztos, hogy megveszem a könyvét!

    VálaszTörlés
  2. Nem is tudom, le kell-e szednem majd a feltetteteket, mert a kiadónak kizárólagos joga van

    VálaszTörlés
  3. Ne szedd le nezsu, majd aki akarja leveszi.

    VálaszTörlés
  4. Most nincs sok időm, de majd visszajövök ! További sok sikert, és egészséget kívánok ifjú barátodnak !

    VálaszTörlés
  5. Koszonöm a szép fogadtatást :igyekszem meghálálni, vagy azzal, hogy több írást küldök, vagy azzal,hogy nem küldök.
    szeretettel Matuzsálem 95

    VálaszTörlés
  6. Én is nagyon sok erőt és egészséget kivánok a művészúrnak, és remélem sok öröme lesz a megjelent könyvében! Én mindenképpen olvasója leszek!

    VálaszTörlés
  7. draga, edes Nezsukam, vegre ide akadtam(nehez volt)az "emilke"cimem
    szabubi@cireomail.hu itt mar el tudok jol igazodni.Nem is valtok, mert mar termeszetemnel fogva huseges alkat vagyok.Amit, akit megszerettem
    1 x, arrol nem mondok le.Mase nem kell, de azt , ami az enyem azt nem adom.
    Endre figyelmeztetet, h. sokan meghivtak, felem nyujtottak a barati kezet, s en nem igazoltam vissza.De , ha 1 x nem tudom hogyan kell.
    A soraidat sem olvastam(erre is Endre figyelmeztetett.O" nagyon keszseges, es segitokesz, de en meg "kicsi" vagyok, s nem tudok sok mindent.)Most kutatok a leveleid utan.Vegtelen orom a sok barat, s sok kedves szo, ami ---sajnos---hianyzik mar az emberekbol.
    Csak megtalallak valahol, addig is meleg(nem buzi) oleles Bubam

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm, hogy felhívod a figyelmet. Én is kíváncsian várom. Üdv.

    VálaszTörlés
  9. Már a kezemben van a( egyik) könyv, s olvaom.
    Letehetetlen :)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm Zsuzsika . dr.Matuzsalem

    VálaszTörlés
  11. Én köszönöm, hogy megtiszteltél barátságoddal, s büszkén mondhatom mindenütt, a barátod vagyok.

    Nekem ez sokat jelent :)

    VálaszTörlés
  12. Ajánlók, kritikák:
    Ismertető
    A kötet szerzője úgyszólván az egész 20. századnak szem- és fültanúja, olykor szenvedő részese volt. Az első világháborút - kisgyermekként - még alig élhette át tudatosan, de a következményeit már igen. És irigylésre méltóan derűs tekintettel nézte végig azokat, zsidó származású magyar ember létére. Tekintete akkor se borult el, ha történetesen hol magyarsága, hol zsidó származása miatt igencsak hátrányos megkülönböztetés érte, hol a román, hol a magyar hatóságok részéről...

    VálaszTörlés
  13. Szerző: Bogdán Kálmán
    Kiadó: Mentor Kiadó
    Kiadás éve: 2007

    Bolti ár: 2 490 Ft
    KönyvNet ár: 1 992 Ft
    Megtakarítás: 498 Ft (20%)

    VálaszTörlés
  14. Csak én is reklámozni szerettem volna a könyvet. Isten éltesse az Írót!

    VálaszTörlés
  15. KönyvNet: CSAK A SZÉPRE EMLÉKEZEM - 20% kedvezménnyel!
    CSAK A SZÉPRE EMLÉKEZEM - Bogdán Kálmán. ... Szerző: Bogdán Kálmán Kiadó: Mentor Kiadó Kiadás éve: 2007 Bolti ár: 2 490 Ft KönyvNet ár: 1 992 Ft ...
    www.konyvnet.hu/konyv.php?konyv_id=44953&knsid=kXiDGdZD3KsVgo5yzmuTA1Zv4BoKqiLrQfOUSsJ04uQer5GNia - 47k -

    VálaszTörlés
  16. http://mentorkiado.ro/konyvek/279/Csak-a-szepre-emlekezem/
    Csak a szépre emlékezem

    Csak a szépre emlékezem fedolapEgy olyan ember emlékirata, aki megtapasztalta a 20. századot a Tanácsköztársaságtól a ?békeidőkig?. Közvetlen, sallangmentes stílus, könnyed humor, rokonszenves öngúny. Hiteles történetek és alakok, méltósággal megélt kisebbségi sors. A laza szálon fűzött emlékek olvasása felemelő élményt jelent, a szerző valóban csak a szépre emlékezik, pedig volna mit írnia az árnyékos oldalról is.

    VálaszTörlés
  17. Hmm, ha nálam írod be ezeket, már nem nagyon fogják olvasni, hisz hozzámszoktak. :)

    Persze, jó helyen van itt....

    VálaszTörlés