2007. július 7., szombat

Ignéczi Péter: Titkom csak az enyém

Rating:★★★★★
Category:Other
Ezt most kaptam kedves verselő barátomtól (mert majdnem fellebbentettem titkáról a fátylat?)

**************************************

Lehajlok hozzád, letérdelek,
nyíló szirmaid megérintsenek,
nektárod nélkül mondd, hogy élhetek?

Hajnali csöndben, mint a harmat,
megédesíteném szomjas ajkad,
hozzád a dalom is csendben szólna.

De lassan búcsút mondok, nap kél,
s én aluszom, titkom csak az enyém,
álmod ébreszt, s száll, mint könnyű fecskék.

15 megjegyzés:

  1. Ha ad még, hozom :)
    Néha nagyon jó versek lépnek a lelkéből :)

    VálaszTörlés
  2. A másik blogomban van pár verse, ám miután Neki is lett, úgy gondoltam oda vigye a verseit:)
    Lehet, rosszul gondoltam?

    VálaszTörlés
  3. HAt az nem baj ha 2 helyen is olvashato:))

    VálaszTörlés
  4. megvan...
    Nem tudom, de mostanában nem látom, nem is beszél velem :(

    VálaszTörlés
  5. velem is nagyon ritkán... gondoltam meghívom ide, de 3 embernek való feladatot sorolt fel, ami miatt nem tud jönni

    VálaszTörlés
  6. felszedtem iwiwen... majd ír hogy ki is vagyok :D
    és akkor majd jól kifaggatom :D

    VálaszTörlés
  7. Szép verseket ír....amott is olvastam tőle.

    VálaszTörlés
  8. Van saját blogja is, majd felteszem a linkek közzé... bár már megint rég nem írt

    VálaszTörlés
  9. Nekem nem írtak ilyen szép verset :(

    VálaszTörlés