2007. július 22., vasárnap

Pincési Judit: Ha gyermekkoromban találkozunk

ÓÓÓÓÓÓÓÓÓ... néha üzenetértékűen látok valamit (mint ezt most)!

*************************************************************

Ha gyermekkoromban találkozom veled,
kézenfogva végigviszlek
a láncfüves udvaron,
és megmutatom neked
azt a kavicsomat,
amely titkos jeleket sugároz.
Ha gyermekkoromban találkozom veled,
azt mondom: a Manókirály
lerombolta palotánkat,
s azóta királyapámmal
és három királynőmostohámmal
egy sátorban élünk --
de csak azért,
hogy te erre azt mondd:
gyere velem haza.

Az éjszakai sírásokról nem
beszéltem volna,
mert a kimondott titok
virágporrá válik,
és kell, hogy legyen olyan titkom,
ami csak az enyém.

Ha gyerekkoromban találkozom veled,
némán ugrándozva hazáig futok,
hogy különbnek gondolj,
mint amilyen vagyok.
Egyik tenyeremen egy kis ravaszság lett volna,
másik tenyeremen egy kevés rémület.
De aztán bevalottam volna azt is.


4 megjegyzés:

  1. Én is annak veszem.

    ""Az éjszakai sírásokról nem
    beszéltem volna,""

    VálaszTörlés
  2. "Az éjszakai sírásokról nem
    beszéltem volna,
    mert a kimondott titok
    virágporrá válik,
    és kell, hogy legyen olyan titkom,
    ami csak az enyém."

    milyen igaz...

    VálaszTörlés
  3. ..., de ha nincs 'virágpor' akkor mi lesz a beporzással?:)

    VálaszTörlés
  4. ejnye! majd jönnek a méhecskék.....
    Bár nekem ez tetszett:
    ....."és megmutatom neked
    azt a kavicsomat,
    amely titkos jeleket sugároz."

    meg ez:
    "hogy különbnek gondolj,
    mint amilyen vagyok.".... de aztán bevallottam volna azt is :)

    VálaszTörlés