2007. július 10., kedd

Egy csekélyértelmű medvebocs verselménye

Most ez ötlött az eszembe....

*************************************


Hétfőn, mikor a hőség rekkenő,
eszembe ötlik egy Bökkenő:
hogy kicsoda a micsoda,
a hogy mikor és hová az akkor és oda.

Kedden, ha hull a hó és fúj a szél,
egy hang odafent sürgetve beszél:
míg meg nem mondod, addig havazok,
hogy azok-e ezek, vagy ezek-e azok.

Szerdán kék bolton a nap hunyorog,
tűnődni ráérek, nincs semmi dolog.
Ki kell találnom jövő hét keddig,
hogy mennyi és meddig az ennyi és eddig.

Csütörtök reggel megint itt a hideg,
zúzmara ingben a bozót didereg.
Ilyenkor érzed, mi mélyen igaz,
hogy az meg ez meg ez meg az.

Pénteken...


20 megjegyzés:

  1. nagyon aranyos penteken jon a nyugadalom:)

    VálaszTörlés
  2. és mi van szombaton? érdekelne!
    nagyon aranyos. köszi Nezsu!

    VálaszTörlés
  3. Aranyos nagyon....de mi lesz pénteken???
    ...kánikula meg ez meg ez meg az????

    VálaszTörlés
  4. A Micimackó az egyik legkedvesebb könyvem. Amikor megtudtam, hogy a lányom pont hozzánk készül, az első dolgom volt elmenni egy könyvesboltba és megvenni, mert az enyém valahol elveszett a viharban.

    Nagyon sokan alaposan kinevettek, hogy a nagy pocakommal a könyvvel rohangálok mindenfele (mert az természetes, hogy újból kiolvastam), de nem érdekelt.

    A lányom még mindig oldalakt tud idézni a könyvből :)

    VálaszTörlés
  5. Na szépen vagyok...mert én is olvastam..de ha agyoncsapnak, most 1 sort sem tudnék idézni...:(

    VálaszTörlés
  6. Karinthy fordításában Milne is megnemesedik :)

    VálaszTörlés
  7. Közsi Zsu! Szerencsére nekem megvan egy nagyon régi kiadás 1.2. kötet. És egy kicsit újabb. Mindegyik rongyos:)

    VálaszTörlés
  8. Mikor megtudtam, hogy a lányom terhes, akkor megvettem a Cini-cini muzsikát, Bóbitát, és azóta is keresem Tamkó Sitató Károly: Tengerecki Pálját, az eredeti Réber László rajzokkal. Nem azért mert nincs meg, hanem sajnáltam átadni nekik, mert benne voltak a firkámányaik.

    Mici Mackót most fejezetenként lehet megkapni külön könyvban, ezresekért:(

    VálaszTörlés
  9. Ha beteg, és lehangolt vagyok előveszem:)

    VálaszTörlés
  10. Azt hiszem én is lehangolt voltam a Micimackó versek előtt :)

    VálaszTörlés