2008. március 22., szombat

Nicola Tesla

http://www.rtlhirek.hu/dock/videogallery/43:2229

16 megjegyzés:

  1. Érdekes összeállítás, kis RTL-es bulvárszinezettel. Nem tudtam róla ezeket az érdekességeket, bár tanultam a találmányairól. Ritka jó fej volt. Íme, megint egy szerb, akire büszke lehet minden magyar is.

    VálaszTörlés
  2. Igen, azért tettem fel, mert véletlenül épp néztem a tévét, s én sem ismertem sokat az ismertetett találmányok közül

    VálaszTörlés
  3. Nagyon érdekes volt a műsor. Egy tudós, akiről általában egy magnó jut az emberek eszébe és nem az, hogy Nobel-t kapott, amit nem vett át.

    VálaszTörlés
  4. Egyébként a többi XXI. század is érdekes.

    VálaszTörlés
  5. Bűnös módon tévét néztél....és pont ezt!?
    Nem szégyelled magad?!

    VálaszTörlés
  6. Mért baj, hogy pont ezt néztem?
    Semmi illetlen nem volt benne....
    Egyébként is! Vedd tudomásul, hogy NEM szégyellem magam! Beeee...!

    VálaszTörlés
  7. A tény döbbenetes, hogy tévét néztél.

    VálaszTörlés
  8. Azt hiszem épp ettem, s az egyetlenem nem volt itthon, s így a távirányítót megkaparinthattam :)

    El vagyok nyomva! :)))

    VálaszTörlés
  9. Kedves Zsuzsa!
    Köszönöm szépen, hogy erről a rendívüli feltalálóról szóló filmre felhívtad a figyelmet-:)))
    Szeretettel: Valentinus

    VálaszTörlés
  10. Érdekes volt, meg szoktam nézni a XXI. század-ot...az legalább egy értelmes műsor, általában...

    VálaszTörlés
  11. Ha valakit részletesebben is érdekel Tesla, Egely György könyveiben több találmányáról találhat érdekes leírásokat.

    VálaszTörlés
  12. Melyikben ezek közül:

    Tiltott találmányok
    Kitörés a jövőbe
    Bevezetés a tértechnológiába 2., 3. rész

    Ezek vannak letöltve a gépemre, de még nem tudtam kinyomtatni őket, ennyit meg nem tudok monitoron olvasni

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm nagyon erdekes--eddig en is azt hittem cseh volt.
    Üdv.
    mamili

    VálaszTörlés