2008. március 19., szerda

Mi kerül ezeken ennyibe?

Autók autókat szeretőknek

25 megjegyzés:

  1. hmmm 30év munka viszony után SEM kerestem meg a legolcsobb árát:)

    VálaszTörlés
  2. Gondolom, egy olcsóbb is elvisz mindenüvé, havá csak kell....

    Mondom én az abszolut antiautós.....

    Te Szent Isten! Még mi minden "anti-" vagyok!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Na, erről azért mesélhetnék, de megkíméllek! :-))

    Ezeknek nem az árát nézem, hanem a csodás formákat! Bár ennél kissé konzervatívabb ízlésű vagyok.

    VálaszTörlés
  4. Á, nem ugy van az,a kényelem, a szépség és föleg a minnél több praktikus funkció ami kell nekem,na és hozzá persze egy talpra esett jóképü soför.

    VálaszTörlés
  5. Katalin!

    Egy jóképű sofőrrel én is kiegyeznék.... de akkor már legyen az autó az övé, minek vacakoljak én vele? :))))

    VálaszTörlés
  6. Nem is kéne egyik kocsi se ! Nem tudék menni vele ugyse egy kilométernél többet. A mi utjaink állapota olyan, hogy az egy kilométer alatt bizti felfeküdne egy "kis úthiba" miatt!! Az árát viszont szívesen beosztanám :-)

    VálaszTörlés
  7. Az ég egy világon semmi!:D:D:D
    Csak a sofőrön nevettem...

    VálaszTörlés
  8. Nekem nagyon! Ha nem morog...:))
    Mivel nekem nincs jogsim, teljesen rá vagyok utalva...
    Bár jó kifogás, de nagyon nem is igénylem sem a jogsit, sem az autót, sem a tv-t, sem a porszívót....
    Van valami közös bennük, de hogy mi, arra még nem tudtam rájönni:))

    VálaszTörlés
  9. Jóóóó!
    Ha meg nem sértelek, Veled is!
    Zatossal is!
    De én a gépekre gondoltam....3 a jogsi...

    VálaszTörlés
  10. Jogosítványom nincs.
    Egyszer egy kedves, valami közlekedésszervezéssel foglalkozó ismerősömet kérdeztem, hogy ismervén engem, mit szólna, ha mégis szereznék jogosítványt.

    Komolyan rám nézett, s azt mondta: nem kéne! (röviden ez volt az értelme a szakzsargonjának)

    U.i.
    Javítottam a disgráfiás elütéseimet

    VálaszTörlés
  11. :D:D:D
    Ami a többfázisú koncentrációmat illeti, talán nálam is ez a helyzet:))

    VálaszTörlés
  12. 163,40forint

    Csak kérdezz nyugodtan mindig engem! :P

    VálaszTörlés
  13. Mikettek? Miért lennének azok?

    olcsónak találtad őket?

    430 ezer dollár egy makettér?

    VálaszTörlés
  14. Lehet, hogy nem tudok számolni((((

    VálaszTörlés
  15. Sőt még hülye is vagyok, mert három nullát elnéztem!!

    VálaszTörlés
  16. A nullák nem számítanak, valóban! .... ha elöl vannak :D

    VálaszTörlés