2008. március 17., hétfő

Gyerekfotók

NEkem felüdítette a lelkem :)
Attachment: Gyerek(TBM).pps

19 megjegyzés:

  1. Most megfogtál....
    Talán teszek fel majd én is a sajátjaimról. Régen voltak ilyen csöppségek.
    Bár még nem lenne késő egy negyedikhez.

    VálaszTörlés
  2. Most sem értem...
    Mit teszel fel, hova?

    VálaszTörlés
  3. No, kedves "nezsu" itt a határ. Már remegek. (jópofák) Tudod, délután itt volt nálam a legkisebb. Most kezd menni, de olyan sikerélményként köny veli el, hogy mint a villám ide jön négykézláb, s az égő fekete szemeivel jelez, hogy papa itt vagyok, néha csak sírok. És erre a jópofák??!

    VálaszTörlés
  4. Ezek a bébik amelyeket itt látsz, valóban aranyosak, mondhatni "jópofák".
    Hisz nem a sajátjaink.

    Természetesen más (gondolom), amikor az ember a sját babáját (ezt tudom), vagy unokáját látja.
    Mi a baj?

    VálaszTörlés
  5. aresz, mit nem adnék egy ilyen Papáért! Szerencsés gyermeked van.

    Nezsu, imádom, amikor hülyének nézel:-) Olyan kedves Tőled. Nem a tiéd ez a sok kis csöppség?! Tényleg? ...
    Ha a Tiéd lenne, nyilván láttuk volna az Aktívban, meg a Passzívban, mint világra szóló szenzációt.
    De azért kösssssz.

    VálaszTörlés
  6. Csengele!
    "Az ezek a bébik, amiket itt látsz... " stb, nem neked szóltak most az egyszer kivételesen.

    Izé.... nem kell minden beírást, amit látsz magadra vonatkoztatni :D

    Csak látni kéne ki után következik a reakcióm :))))

    VálaszTörlés
  7. Ja! Értem, Elnézést, hogy tök hülye vagyok.
    Egyébként én a másodikra reagáltam. Ami közvetlenül az első után szokott következni. Az meg mintha én lettem volna.

    VálaszTörlés
  8. Ja én is .,,, mármint tök hülye....
    Nem baj, nekem még kora reggel van:D

    Legyen ma szép napod, nemsokára indulnom kell az átkozott/szeretett Pestre

    VálaszTörlés
  9. Neked is legyen szép napod, kedves Nezsu -majdnem- barátnőm!

    VálaszTörlés
  10. Kedves Aresz! Ezek a babák imádnivalóan gyönyörűségesek! Zabálnivalóan édes selyempuhaságok! Már tükrőződik a hatalmas csillogó szemükben a még hatalmasabb lelkük. Az isteni ragyogás bearanyozza őket. DE! Megismertem már annyira Juhorkát és Gábort(c991s), hogy tudom, hogy ezt ők is érzik, csak nem képesek átlépni ebbe a szóvirágba, csak annyit mondanak: jópofák.
    Ne legyél ideges!
    Üdv!
    Nezsukám! Jó utat, napot. Ha néha nem mozdulnál ki ilyen irányba is, nem élveznéd annyira otthon!:)))

    VálaszTörlés