2008. március 14., péntek

Hehe :)))))))))

Rating:★★★★★
Category:Other
MOST OLVASTAM:

A pincér

Múlt héten meghívtam néhány ismerősömet egy étterembe, ahol észrevettem, hogy a rendelést felvevő pincér ingzsebében egy kanalat hord.

Kissé különösnek tűnt, de nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget. Mikor azonban a felszolgáló pincér a kenyérrel és a terítékkel asztalunkhoz érkezett, láttam, hogy az ő ingzsebében is ott lapul egy kanál. Ahogy a mi pincérünk visszajött, megszólítottam és megkérdeztem tőle, mire jó az a kanál.

- Nos, - válaszolta a pincér, - az étterem tulajdonosai felkérték a hatékonyság növelésben ismert szakértőnek számító Andersen Consulting-ot, hogy vizsgálják felül munkafolyamatainkat. Néhány hónap statisztikai e
lemzés után arra az eredményre jutottak, hogy vendégeink kanalaikat 73,84%-kal gyakrabban ejtik le, mint bármely más tárgyat az asztalról. Ez tehát átlagban 3 kanalat jelent óránként. Ha a személyzet fel van szerelve kanállal, akkor megtakaríthatjuk a külön utat a konyhába, s ezzel mintegy 0,5 munkaórát spórolhatunk naponta!

Éppen, hogy előadását befejezte, már hallani is lehetett az evőeszköz által keltett fémes zajt, ahogy a padlóra esett. A pincér azonnal kicserélte a kanalat a zsebében lévőre, és így szólt:

- Látja, ha legközelebb a konyhába megyek, majd kicserélem a kanalat, ahelyett, hogy most külön oda mennék!

Ez igen mély benyomást tett rám, miközben a pincér további rendeléseinket vette fel. Ahogy ismét körülnéztem, megfigyeltem, hogy az összes pincér nadrágjának a sliccéből kilóg egy vékonyka kis zsinór, aminek okáról szintén megkérdeztem az asztalunkhoz ismét odaérkező pincért.

- Nem minden vendég olyan figyelmes, mint Ön! Az említett Andersen Consulting kitalálta, hogy a WC-n is időt takaríthatnánk meg.

- Ezt hogy kell érteni? - kérdeztem csodálkozva.

- Nos, tudja, ha a madzagot rákötjük a ..., na, szóval érti, akkor anélkül elő tudjuk venni, hogy a kezünket használnánk, és ez által az idő 76,24%-át megtakaríthatjuk, mert nem kell kezet mosnunk! Látja, ez az Andersen Consulting!

- O.K., ez remek - jegyeztem meg, - de ha a zsinór csak arra való, hogy elővegyük, akkor, hogyan tesszük el?

- Nos, - súgta oda halkan - nem tudom, a többiek hogy csinálják, én a kanalat szoktam használni...

18 megjegyzés:

  1. Mekdöbbentő! Éljenek a tanácsadók!
    Köszi! Mulatságos!

    VálaszTörlés
  2. Mindig is csodáltam az ilyen consulting féléket (pl. szetey) A pihent agyuk olyan csodákra képes, hogy ilyen szép történetek kerekednek belőle. Köszi. Remek volt.

    VálaszTörlés
  3. Hmmm ki az a Szetey???????????????????

    VálaszTörlés
  4. Kedves Zsuzsa ez szuper. Jót derültem rajta-:)))
    Szeretettel: Valentinus

    VálaszTörlés
  5. És mi történik erekció esetében ?

    VálaszTörlés
  6. Nagyon régi vicc, de ahányszor eszembe jut, halálra röhögöm magam.
    Sor alá állnak az ujoncok.Orvosi vizit.Megy minden simán. De egyik ujonc előtt megállaz orvos,és gyorsan oda hívja a az egész bizottságo és tátott
    szájjal bám uljak annak a péniszét amely nem nagyobb másfél centinél.

    VálaszTörlés
  7. Kálmán kedves, a hideg kanál, dermesztően hat, nem?

    VálaszTörlés
  8. folytatom a vicet. Mr agy 5 perce bámulják, le is fotozzák.yvégül az ujonc dühösen felkiált :a francba, maguk még nem láttak erekciót?

    azujonc végül dühösen felkiált : Mivan ? M aguk még nem láttak rekciót:



    Az ujonc égül dühösedn felkiált : Mi van? Maguk mág nem láttak erekiót

    VálaszTörlés
  9. Kulika kedves, akkor már a kanál sem kell, visszahúzódik magától a gátyóba, mint csiga a házába :)))))))

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jo :))))))))) igazan mulatsagos
    üdv.
    mamili

    VálaszTörlés