2008. március 18., kedd

Csere-bere

http://cserebere.multiply.com/
Szerintem jó ötlet!

20 megjegyzés:

  1. Nem tom mi az de nekem is kell :-)

    VálaszTörlés
  2. Én lefelé licitálnék, hátha nem éri meg :D

    VálaszTörlés
  3. A mínuszos bizti j kevesebbe kerül. De milyen lehet az a valami, amiért még az eladó is fizet, csak hogy ránksózza :-)

    VálaszTörlés
  4. Valami olyasmi, amit rémesen ún!
    De tévére nem licitálok! :)

    VálaszTörlés
  5. Méér? Tudod milyen jó kidobni az emeletről? Magyon nagyot szól :-)

    VálaszTörlés
  6. Meg a képernyő ahogy kidurran ..

    VálaszTörlés
  7. Jaa!! Köszi, látod széép tiszta a mancsom :-) D e lassan megyek vízszintbe, csucsukáni, mert reggel kelni kell időben.. Jóéjt !!

    VálaszTörlés
  8. Lááátom.... a én cicapasimnak is, de csak akkor adja a mancsát, ha enni kér.

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm Nezsu!
    Szerintem is jó az ötlet…
    Sosem lehet tudni…:-)

    VálaszTörlés
  10. Szívesen, így van.....
    Mi már kidobtunk egy tévét az ablakon :D

    VálaszTörlés
  11. ááá.......... itt az előbb Gabival :D

    VálaszTörlés
  12. Majd felajánlom valamimet, ami másnak nincs :)

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm Nezsu.
    A Csere-bere csoportot utjára inditottam a sorsa pedig a tagoktól függ.
    Ugye tudod hogy aki tag az saját maga feltölthet anyagot,reklámozhat,felhivhatja a figyelmet számára fontos dolgokra.Okos jó gondolatokat is lehet cserélni stb.
    Tags: 2008.03.18.

    VálaszTörlés