2008. március 6., csütörtök

Március 15. közeleg

Ma kaptam az egyik kedves netbarátomtól.

17 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Komoly munka előzhette meg. Örülök, hogy megmutattad. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Valószínüleg én voltam figyelmetlen, de hol rejlik ez az alkotás?

    VálaszTörlés
  3. "Az első kőbe vésett "Himnusz” Emlékművet,
    V. Majzik Mária Magyar Örökség-díjas képzőművész alkotását
    Budakeszin avatták fel a tervek szerint 2005 őszén."

    VálaszTörlés
  4. Tényleg. Ezt már elsőre is olvastam, de nem állt össze a kép, hogy a harangjáték és az ő alkotása egy és ugyanaz. Pedig nem is ittam ma sört! Szimplán félreolvastam.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, hogy hallhattam, már tervezem, hogy megnézzük élőben is. Éppen a napokban hallottam, hogy milyen megható élmény volt, ahogyan az odalátogatók a vasárnapi déli harangszóként megszólaló himnuszt hallgatták.
    http://www.ujmagyarevezred.nl/ume-386.html

    VálaszTörlés
  6. Én meg köszönöm a kiegészítést

    VálaszTörlés
  7. Köszönet Neked Nezsukám, hogy feltetted!
    Nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  8. Szép... a gondolat, a szándék...még szebb!

    VálaszTörlés
  9. Szívesen! Húúú uj ikonod van! Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  10. Saszabo! Ugye, nem magyar gárda a ruha?

    VálaszTörlés