2008. január 4., péntek

Simándy József szobra Kistarcsán






11 megjegyzés:

  1. Köszönöm. A hazám, hazámat senki nem tudta úgy énekelni, ahogyan ő.....

    VálaszTörlés
  2. Vilmának hoztam elsősorban, mert ma Nála hallgattam meg.
    De persze mindenkinek, s rémesen büszke vagyok, mert a szobor adományokból épült fel, s szépíti befogadó városomat.

    VálaszTörlés
  3. Zsuzsika, köszönöm- felmérni sem lehet, mennyire szeretjük, tiszteljük haló porában is Simándyt. És nem tudtam, hogy nálatok és így emeltetek szobrot. Főhajtás.

    VálaszTörlés
  4. Lementem magamnak, ami annyit jelent, hogy azonnal "utazik" a kép tovább világszerte élő barátaimhoz, akik rajongva szereteik. Köszönöm az ő nevükben is. Legyen szép pénteked: Itt a felkerekedett szél elűzte a ködöt, ezüst fényű ég szikrázik felettünk versengve a hóval, és váratlanul fény LŐN! Kisütött a Nap!

    VálaszTörlés
  5. A Bánk Bán opera nélküle annyi, mintha nem is létezne.Nagy tisztelője vagyok az emlékének.
    Valentinus

    VálaszTörlés
  6. Én is beállok a méltatók táborába! A Bánk Bán tényleg csak vele az igazi!
    Kistarcsai kötődéséről nem tudtam, de köszönöm a felvilágosítást.
    Sem erről nem tudtam sem Kistarcsa másik "hírességérő". Gondolom nem fogsz felvilágosítani, mert örülsz, hogy én sem tudom!?

    VálaszTörlés
  7. Ha Simándy nevét halljuk, rögtön a Bánk Bán jut eszünkbe, dícséretes, hogy az emlékének megőrzésére anyagi áldozatot is hoztak a tisztelői.

    VálaszTörlés
  8. Jaj de jó, hogy a Putto oldalán viccelődtél!!! :) Igy kerültem ide és azonnal elcsórtam egy másolatnyit ebből a fényképből. Nagyon szépen köszönöm! (és most megnézem, hogy tényleg szép-e az oldalad) /szemből nem rossz, hát oldalról? :) /

    VálaszTörlés
  9. สัตบุรุษ ยอมเสียสละได้ทุกสิ่งทุกอย่าง
    ไม่มัวพร่ำเพ้อ แต่เรื่องกามคุณ
    ไม่ว่าได้รับสุขหรือทุกข์
    บัณฑิตไม่แสดงอาการยินดียินร้าย (เกินกว่าเหตุ)

    The good renounce everything
    And do not speak hankering after desires.
    Touched by sorrow or happiness,
    The wise become neither elated nor depressed.

    VálaszTörlés
  10. Ha lehet kerülöm az operát. DE! Van néhány kivétel, mint pl a Bánk bán is! Imádom (sajnos bakeliton van csak meg) !!! Elképzelhetetlen lenne számomra Simándi nélkül (hallottam mástól is, nem volt jó!)!

    VálaszTörlés