2008. január 9., szerda

Még állatok :)




Kis kutyastrand... nyár utáni nosztalgiám

22 megjegyzés:

  1. a nagyobbik a házörzö,a kicsi meg a kedvenc?

    VálaszTörlés
  2. Mind a kettő kedvenc:) bár a Kicsi a lakásban lakik, s ha kicsit esik, nemigen hajlandó kimozdulni.
    A vadászkollegámat kérdeztem már, hogy Ő mit tesz a tacsijaival, hogy mindegy nekik, tél, avagy nyár, mennek vele. Erre azt felelte: "Dehát azok vadásztacskók!"

    VálaszTörlés
  3. a lányoké is bent lakott,mig ráadásul cumival kellett nevelni,de jo kutya volt

    VálaszTörlés
  4. Ő etette a cicát, amit látod a másik albumban:)

    VálaszTörlés
  5. Szia Nezsu!Aranyosak a kutyusok.Köszi,hogy megmutadtad a kis ebeket

    VálaszTörlés
  6. Hát mi is visszasírjuk a nyarat, lehetne megint a szabadban fürödni.

    VálaszTörlés
  7. Zsu, köszönöm, most tudtam leszedni a képeket a lányom gépéről :)

    VálaszTörlés
  8. Aranyosak. ! Egyébként a kutya nagyon hozzá tud nőni az emberhez!:)
    Nekem is van, jól el is van kényeztetve:)

    VálaszTörlés
  9. Helyes! El is kell kényeztetni őket :)
    A kutyastradunk egy műanyag gyerekhomokozó, mert a többi vékonyfalú pancsolót a körmeik állandóan szétszakították :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon aranyosak nekem meg nincs kutyam de mar "ki van nezve" egy.
    üdv.
    mamili

    VálaszTörlés
  11. NEm mondom, hogy legyen benne sok örömed, mert tudom, hogy sok örömed lesz benne :)

    VálaszTörlés
  12. Aranyosak. Nagyon szeretem a kutyusokat, nekem is van 2. És csak akkor akarnak kimenni az udvarra, ha valamelyikünk kimegy velük.

    VálaszTörlés
  13. pampicok!
    Esőben ölben kell levinnem, mert az orrát se dugja ki :D

    VálaszTörlés
  14. Tekutyabolondte! ;)))))))) Nálam ugyan csak macsokat látsz, de a kutyák az életem!!! Amióta meghalt a "kicsikutyám", "mellözöm" a kutyákat, mert mindíg sírhatnékom támad.:SSSSS
    Öket is hozod?

    VálaszTörlés
  15. Nálam macsot is látsz:)
    Bár el kellett telnie legalább 4 évnek mire újra lett macsunk :)

    VálaszTörlés