2008. január 11., péntek

Kámaszutra régen és most

30 megjegyzés:

  1. Szegény nő, mennyire szögletes lett.)

    VálaszTörlés
  2. ez jo megvolt de nem 'mertem' felrakni =)

    VálaszTörlés
  3. Hát... Anyácska:)))) Ennek a pasinak nem sok ízlése van:D Ha már csak ez maradna, akkor inkább a csavarhúzóval döföm le saját magamat:D!

    VálaszTörlés
  4. Miért pont csavarhúzóval?
    Nem fáj az?

    VálaszTörlés
  5. Gondoltam az a fájdalom semmi már:D, de megnyugtatlak, nem következhet be, hogy egy dobozért cseréljek le egy nőt, így aztán a csavarhúzó se aktuális:D!

    VálaszTörlés
  6. Szió. Már elkezdtem hüledezni, hogy miket találok az oldaladon. Azután, hogy megnéztem, jót nevettem. Kösz. Üdv

    VálaszTörlés
  7. :)
    Mindig meg vagyok rémülve, amikor valami icicpici pajkos dolog keveredik ki a billentyűk alól.
    Pedig a pajkosság is hozzátartozik az emberhez, nem?

    VálaszTörlés
  8. :DDDD
    Dehogynem.
    Aki mást mond az álszent.

    VálaszTörlés
  9. Ennyi bőven belefér. Ebben van szellem, spiritusz. Ez nem ártalmas. Kösz

    VálaszTörlés
  10. A humor nélkül nem nagyon lehet meglenni, külnben megbolondulnánk.
    Annyi mindennel viccelünk, miért pont az olyan dolgokkal ne lehetne, amik csiklandósak, pajkosak.

    VálaszTörlés
  11. Húúúúúúú! Hahahahaha! JÓÓÓÓÓÓóóóóóóó:))))

    VálaszTörlés
  12. Hogy te miket tudsz))
    Szia !
    Kellemes 7 végét!
    üdv.
    Péter

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok :)
    Most csak fejből ferdítek: "Semmi sem áll tőlem távol, mi emberi" :)

    Szerintem egy felnőtt ember mindent tud, csak nem mindent tesz közszemlére, ha az elfogadott jóízlés határán bévül szeretene maradni.

    VálaszTörlés
  14. Ezen csak szerényen mosolygok. :)

    VálaszTörlés
  15. Nem rossz.Van benne valami. :-)) Köszönöm.

    VálaszTörlés
  16. köszi.....bátor vagy,én nem mertem volna felrakni........elismerésem

    VálaszTörlés
  17. Druszám!
    Mint írtam, rém bátor vagyok :)

    VálaszTörlés
  18. Én csak a csavarhúzót nem értem...bár manapság már semmin nem kell csodálkozni.
    Nezsu! Jó fej vagy!!!!;-)))

    VálaszTörlés
  19. Hát igen !
    Ezek a mai nők)))
    Tök másak:DDD
    üdv

    VálaszTörlés