2007. augusztus 8., szerda

Kistarcsa, vagy a rendszer szégyene?




volt ajánlás, de levettem!

10 megjegyzés:

  1. Ezt most illene megköszönnöm, vagy mi?
    Csak nem valami jelzés valamiért?
    Viszont sajnos, vagy szerencsére, megint kistarcsai leszek.
    Reszkess lila jön az ördög:-))

    VálaszTörlés
  2. Remélem, ha jössz, komolyan tenni akarsz, és fogsz szülővárosodért :)

    Egyébként sosem gondoltam, hogy ördög lennél, bár én az ördögtől sem félek :)

    Magánban megírtam, miért ajánlottam pont Neked, aki - úgy látom - kicsit hajlandó vagy elfelejteni vagy talán kisebbíteni bizonyos rendszer "bűneit".

    Ám mivel nem örülsz neki, kissé hátrább sorolom, az albumok között.
    Én sem szeretem, ha befogadó városomat egy szégyenletes intézmény kapcsán emlegetik.

    VálaszTörlés
  3. Nekem szülőfalum, de nem akarok semmit tenni, nem ártom bele magamat a napi politikába.
    Nem akarok semmit kisebbíteni, csak mindent a súlya szerint megítélni, viszont én meg azt nem szeretem, ha a nevemet egy ilyen szégyenletes intézmény kapcsán emlegetik.
    Köszönöm, hogy hátrább soroltad!

    VálaszTörlés
  4. Miután már tudom, hogyan lehet priváttá tenni valamit, privatizáltam.
    Nem kell mindenkinek csámcsogni rajta!

    VálaszTörlés
  5. Már egy jó kis szégyenre sem méltatsz)))

    VálaszTörlés
  6. Jajj,,, ne legyél már ilyen...

    Folyamatosan szégyellem magam ezért a feltételért.

    Csak akkor rémesen haragudtam, s jól gorombáskodtam, amit nem kellett volna!

    VálaszTörlés
  7. Most megfogtalak!!!
    A harag és a gorombaság már harciasságot feltételez.:-)))

    VálaszTörlés
  8. Valamennyi biztosan van, hisz olvasol, sőt beszélgetünk is elég régóta.

    De, azért az talán kiderül, hogy még talán a bántásaim sem fájnak igazán.
    De, ha véletlenül erősebbre sikeredik a bántás, akkor igyekszem jóvátenni.
    Legalábbis bocsánatot kérek.. (ha tudok)

    VálaszTörlés
  9. Jajj, nem is köszöntem meg!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés