2007. augusztus 26., vasárnap

Ignéczi Péter: NINCS TÖBBÉ HARAG

Rég hallottam már régi kedves verselő barátomról, aki most meglepett pár versével.
Úgy érzem, ezeket mindenképp meg kell osztanom Veletek, hisz nekem tetszenek.

--------------------------------------------------------------

Ha hűtlenségem a hűség, és
ha ragaszkodásom lenne vétség,
védekezésül benned építem
majd a házam, s a kerítés mentén
nevelem virágaidat: hitem
növeli vágyam, és minden játék,
amit nem kényszer szül: két
életet ment, s ha jobb, máris vittem
valamire; én próbálkozom, mély
levegőt veszek, ha nehéz,
olykor a kéj és verejték
az újjászületés,utána minden
tisztább, ragyogóbb, föld, szél,
eső, minden elem az enyém,
mi belül erősít, nincs többé hirtelen
harag, csak az ég fölöttem, ami kék,
s rajta te, ki átlibbensz,
hófehér bárányként.


1 megjegyzés: