2007. augusztus 12., vasárnap

FOGYÓKURA

Jó, jó tudom, hogy ilyen címmel van már, de ez a teljesebb. Drága Kálmán úgy látom megörvendeztet a félkész műveivel is.

-----------------------------------------------------------

           Jaj, de jó a habos sütemény
           Mogyoró van az ő kozepén,
           Ilyet én nem kapok,
           S ha ezért zokogok,
           Tudom, sajnálnak az angyalok
           Nekem nincs apukám, anyukám
           Csak egy fél kifli az uzsonnám,
           Közben jó, édes krém illata száll felém
           Mmm! De jó egy naaagy túrós ( sütemény)

Drága, kedves molett, dundi kor- és kartársnők, ez a fél kifli az én napi kalória szükségletemet kell, hogy fedezze. Mert az én életem, egy szűnni nem akaró fogyó kúra Már kicsi bébi koromban nem piskóta, hanem parizer lábaim voltak.
Ha bemegyek egy divat árú házba, már a bejáratnál azzal fogadnak az eladók, hogy „az XXL és különleges méretek osztálya, ott balra, hátul van, de nem hiszem, hogy tetszik találni megfelelőt...olyan sok ikszes osztályunk még nincs”. Hajdan, még 83 kilós koromban olykor beültem egy cukrászdába. Sajnos, a baj már a beülésnél kezdődött. bármelyik ülő alkalmatosságot szemeltem ki mind rettenetesen kényelmetlen volt. Mindegyik széléről lelógott legalább egy három kiló belőlem. A barátnőm pedig összesen 52 kilójával ha rá ül egy százas euróra, legalább húsz euró kilátszik alóla. Sőt, istenkém egyszer csak egy olyan kicsi puff volt szabad a cukiban. Kérdem, udvariasan a mellette ülő csávótól „Szabad kérem, ez a puff?” „Hogyne kérem, tessék”. No, puff nekem, kissé óvatoskodtam, de a végen... sikerült. lekuporodnom Igen ám, de amikor felálltam,
a puff is velem emelkedett, úgy nézhettem ki, mint egy négyszarvú bika. Annyira ragaszkodott hozzám, hogy alig bírták kiráncigálni belőlem a torredorok. No jó, végre sikerült. El kezdek bámulni a tészták között. Körülöttem csipegetik, nassolgatják, ízelgetik, majszolják, eszegetik, falatozzák, habzsolják, hogy ne mondjam, zabálják a pultról oly csábítóan mosolygó krémeseket, indiánereket dobostortákat, puncsosokat, aztán odalép hozzám a pincér és érdeklődik: „Mit tetszik kérem fogyasztani?” Ilyenkor átvillan az agyamon: csakugyan, mi a francnak fogyasztok? Már, már az ajkamon van a válasz hozzon nekem képviselő fánkot amíg azt nem mondom, hogy elég..., nem a fánkból, de a képviselőkből. De sóhajtva erőt veszem magamon és így pihegek: hozzon nekem egy köcsög joghurtot. Igaz nálunk jaurtnak mondják, már ettől is elveszik a jogot.
Erről eszembe jutnak a jogik, vagyis a fakírok, akiknek könnyű eltemetkezni az édes anyaföldbe, vagy jókat szenderegni a szöges ágyon, de üljenek be egy fast-foodba, persze, nem ahol lóhúsból készülnek a harapnivalók, hanem ahol sülnek az isteni pirospozsgás flekkenek, tündéri tordai pecsenyék, angyali májas hurkák, álom kolbászok, fenséges libatöpörtők, alattuk mint a szférák zenéje, pezseg, sistereg, serceg, gyöngyözik, az a varázslatos hagymás zsír. Én meg mehetek túróért. Sovány túróért! És még az is izlik nekem, tehát hízom tőle. És mégis még egy adagot rendelek. Retúrót.
Megpróbáltam kérem szépen, tudományos alapon fogyókúrázni!
Elsőnek a holisztikus kúrát találtam praktikusnak. Aszongya, hogy ez a holisztika és az ezo terike irányában nyitott egyéneknek való. No, gondoltam, kinyitom magam! Hát csuda érdekes dolog.
Megtudtam, hogy az emberben hét test található. Igy már világos, miért vagyok én pluszmolett. Elég, ha egyetlen testbe 10 -12 kiló szorul. És ezenkívül még 3 szint. Ezek kitesznek legalább 5-6 kilócskát. Megrendeltem a könyvet, és megtudtam, hogy a holisztikus fogyókúra és alakbantartás csak ezoterika iránt érdeklődők számára való. Már meg is rendeltem az Ezoterika lexikont. 2300-ért, mert utána kell néznem, hol van az az éter test ahol megtaláljuk a kinai meridiánokat. Ettől is leadhatok néhány kilócskát. Közben kísérleteztem a turbó kúrával, itt sajnos tévedtem, mert magam helyett a Turbó sert fogyasztottam. Hát a tudomány nem segít. Próbálkozzunk a naturalista kúrával. Elfogyasztottam 4 kiló cseresznyeszárat, 5 kiló meggyszárat, 3 kiló csalánszárat vagyis minden szárt aztán rátértem a magokra, állandóan rágtam, közben makogtam cseresznyemag meg, meggymag , aztán jöttek a kaloriák: a 10 deka spenót 72 kalória, egy fej saláta 90; vagy: 1 deka szalonna 10 pont, egy zsemle 10 pont, 12 deka kolbász 10 pont, 1 kiló répa 10 pont. És akkor hány pont egy nagy adag töltött káposzta bennefőttel? Pont azt felejtik ki?
Elkezdtem tornászni. Felvittem 16 fekvőtámaszig, amikor megtudtam, hogy ez a gyakorlat főleg férfiak szexi mozdalata.
Rendeltem biciklit. Pedáloztam hajnalban délben, este. Egy hónap alatt csak két kilót szedtem magamra.
Beiratkoztam fitness klubokba, az elején örültek nekem. Mutogattak hogy íme egy tagunk, aki most kezdi a kezelést. De egy hónap múlva ugyanígy prezentáltak.
Jött a kocogó mozgalom. Vasárnap hajnalban felcibálom magamra a bermudámat, lábamra az adidast megindulok a blokk körül kocogni. Persze.az összes lakó az ablakban van, és amíg én kocogok, ők kacagnak. Amikor kijelentettem, hogy abbahagyom, a bizottság együttesen könyörgött, hogy ne hagyjam abba, mert az egész blokk
alig várja a vasárnap reggelt. Ilyenkor a gyerekek is elzárják a komputert.
Majszoltam zöldbab hüvelyt, ugyanezt zöldborsóban, zöld dióhéjat, mogyoróbogyót, csipkebogyót, igazán bogyókúrát tartottam.
Vásároltam olyan masszirozó övet. Két hét alatt kihíztam.
És azok az izléstelen viccek. Egyik kollegám az ajánlotta, hogy adjak le sürgősen vagy 6 kilót és akkor résztvehetek a nehézsulyú sumi bírkózásban. A másik figyelmeztetett, ne csodálkozzam, ha egy matróz a hátam mögött tiszteleg. Miért? kédeztem. A feneke miatt.
Mert az tengernagy.
Van egy udvarlóm. Jó, jó, tudom, ellentétek vonzzák egymást. Ő 57 kiló mobiltelefonnal együtt.
Sétálgattunk a szép tavaszi napsütésben. Mondom neki, pihegve, Alfonz, én úgy érzem,
be tudnám tölteni a magácska életét. Mire Alfonz szomorúan válaszolt: Hol van már nekem akkora életem? Tovább poroszkáltunk, egyszerre csak aszongya Alfonz: „Viszontlátásra Malvinka” – ez én vagyok. ”Hová, hová Fonzika?” – ez ő – becézve. „Átmegyek a magácska másik oldalára.Ott árnyék van”.
Legújabban egy dalt komponáltak a számomra. Megmagyarázták, ha én egy kompon állnék, az menten elsüllyedne.


           Kislány, ha fogyni tudna,
           Kislány, ha fogyni tudna,
           A szívembe bejuthatna,
           Adjon le hát le két ezer dekát
           Mert azonnal megölelném,
           Ha karjaimmal átal érném
           A Magécska hordó derekát

           Karatézni kezdtem hát legott.
           Remélve, hogy ettől lefogyok
           És szereztem olyan izmokat
           Hogy nincsen férfi aki meg símogat

           Kislány, Herkules lettél
           Menten földhöz teremtettél
           Nem is merek kikezdeni ezután veled.
           Távozz tőlem izmos sátán
           Mert még itt maradok sántán
           Bucsút intek örökre neked.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése