2008. augusztus 10., vasárnap

Vitéz László 2




Nézd meg a folytatást!

18 megjegyzés:

  1. Hű, de régen nem láttam ezt a felvételt! Nagy öröm volt végignevetni. Kösz!

    VálaszTörlés
  2. tüneményes....még felnőttként is lehet tátott szájjal bámulni :) köszi

    VálaszTörlés
  3. Haat , ez nagyon aranyos.Bellinonak igaza van.En is szorakoztam.
    De megneztem am masikat is. Nagyon aranyosak.
    Hogy te milyen ugyes vagy???!!!Legyen szep, napsuteses, vidam heted.

    VálaszTörlés
  4. Bubám nem én vagyok ügyes, Kemény Henrik volt nagy bábművész :))))

    VálaszTörlés
  5. Olvastam, megertettem.
    Ha mondom, h. ugyes vagy, akkor AZ is VAGY.

    VálaszTörlés
  6. Kérek engedélyt meghunyászkodni! :)))))))))))

    VálaszTörlés
  7. nyomjad csak neki, Bub, állandóan tiltakozik :)))))

    VálaszTörlés
  8. nyomjad csak neki, Bub, állandóan tiltakozik :)))))

    VálaszTörlés
  9. Héééé mi ez az összefogás itten????????

    VálaszTörlés
  10. ez itten kérem az Összefogás MGTSZ

    VálaszTörlés
  11. És a paradicsomot mennyiért adja a TSZ?

    VálaszTörlés
  12. paradicsom nincs......tök van :))))

    VálaszTörlés
  13. Bodza, bürök és kapor...És kocsiktól hevenyészett, debreceni drága por....

    VálaszTörlés
  14. ez egy kis kincs :)
    fatnasztikusan szerettem amikor kicsi voltam
    koszonom szepen :)

    VálaszTörlés
  15. Jól szórakozom nagy koromban is, nem beszélve a hangulatos kommentekről. :))
    Vitéz László sosem öregszik, csak én? :)

    VálaszTörlés