2008. augusztus 18., hétfő

Ha én rózsa volnék

Péter Szabó Szilvia előadásában.



21 megjegyzés:

  1. Ha én rózsa volnék, hüvelykujjnyi töviseim lennének...:)))

    VálaszTörlés
  2. Nincsenek há, én csak egy kis árvácska vagyok....

    VálaszTörlés
  3. Édesanyámtól, a kiskertből....:)))

    VálaszTörlés
  4. Édesanyád kiskertjét nem olvastam, ám Móricz Árvácskája az egyik kedvelt olvasmányom többek között.

    VálaszTörlés
  5. Azt nem is olvassák, gyomlálják....

    VálaszTörlés
  6. Egyébként máris nekiláttam olvasni a Móricz regényt, köszönöm szépen. Ma is annyira erőteljes, mint amikor először olvastam.

    http://mek.oszk.hu/00900/00981/00981.htm

    Hátha kedvet kapsz hozzá.. többet ér minden egyéb olvasmánynál :)

    Gyomlálás... nekem nem kellett azok után, hogy nagymamám öszes virágát kitépkedtem gyomlálás címén valamikor 7 éves korom körül, s hagytam a gazokat :D (Igaz, akkor viszont kikaptam alaposan)

    VálaszTörlés
  7. Egyik barátom felesége félárva, Csörének hívjuk....:))

    VálaszTörlés
  8. Remélem, olyan élményei nem voltak, mint Árvácskának...

    A Csöre, mint becenév elég gyakori, a legkedvencebb unokaöcsém első felesége is Csöre becére hallgatott.

    VálaszTörlés
  9. Jól gondolom, hogy ez a lány a Nox-ból való? Klassz a dal, de ezt igazából Koncztól szeretem, bár mindegy.

    VálaszTörlés
  10. Jól.

    Szerintem gyönyörűen énekel.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszett.
    Nekem te is az vagy.

    VálaszTörlés
  12. Ugye ezt nem nekem írtad?:-)))

    VálaszTörlés
  13. Bubám csak sárga rózsa lehetek :)

    VálaszTörlés