2008. június 1., vasárnap

Multitali május 31.

Gondolkoztam mivel is köszönhetném meg, hogy találkozhattunk, hogy eltölthettünk egy felhőtlen napot, éjszakát kedves emberek társaságában. Úgy vélem, hogy én a tonikmániás
mindnyájatokat megkínálhatlak egy koktéllal:



(Sex on the Beach

Egy long drinkes pohárba tölts 1 dl narancslevet koktél jégre, adj hozzá 2 cl peach likőrt és 4 cl Finlandia vodkát, végül 1 dl áfonyalevet. Díszítsd narancsszelettel és koktél cseresznyével.)

(nekem nem kell bele az alkohol -- készítették már alkohol nélkül a kedvemért) :)

Köszönöm a délelőttöt, hogy Veletek lehettem :)

S azt, hogy ismét Veletek lehetek a képeket, videókat nézegetve :)




12 megjegyzés:

  1. Köszönöm én alkohollal kérem és jéggel, és nagyon köszönöm a szíves kínálást, és én is köszönöm a társaságotokat !

    VálaszTörlés
  2. Juditkám sehol nem látok füstölős képeket:) lehet, hogy betartottuk a füstmentes napot?

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm ! --- neked is egészségedre ! és mindenkinek aki velünk tart !

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm én is nagyon finom volt.

    VálaszTörlés
  5. Teszek majd fel néhány képet is. ám még csodálom az ügyes fotósok munkáit :)

    VálaszTörlés
  6. Bocsi nem irtam oda de Szundy vagyok a larysa01 a másik oldalam.ha akarod nézd meg Szeretettel várlak ide is és a Szundy oldalamra is.

    VálaszTörlés
  7. Megyek mindjárt ideoda, de dolgozom még :((((

    VálaszTörlés
  8. Jó volt veletek, a finom koktélt pedig köszike, széntén szesszel és jéggel kérem..ahogy le vagyon irva..

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok Nektek, örülök, hogy a virtuális világ nagyon is valóságos lett. :)

    VálaszTörlés
  10. En kaphanek olyant, amiben nincs alkohol?De banan izu se legyen.
    Koszonom.Nagyon klassz.

    VálaszTörlés