2008. június 18., szerda

:))) Egyetlenem leveleit olvassa :))))))

Rating:★★★★★
Category:Other
Azt hiszem, felkötöm magam... Persze, csak ha minden kötél szakad.

Ha nem mész el mások temetésére, ők sem mennek el a tiédre.

Ölni tudnék egy Béke Nobel-díjért!

Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.

Jézus, ki vagy a mennyekben, én is kivagyok itt a földön!

Ha a munkavégzés olyan egészséges, miért nem a betegekkel csináltatják?

Azok a nők, akik úgy gondolják, hogy a férfiakat a hasukon keresztül lehet megfogni, egy jó arasznyit tévednek!

Az italt elhagyni jó dolog..... sokkal rosszabb viszont, ha már nem emlékszel, hol hagytad el.

Azt mondják, a férfiak állandóan a szexre gondolnak. Ez nem igaz, sokszor jut eszükbe a sör is.

Ne köpködj a sivatagban! Még szükséged lehet rá.

Egyetlen atombomba tönkreteheti az egész napodat.

Hölgyeim! Ha már megkedvelték a koffeinmentes kávét és teát, a cukormentes kólát, a nikotinmentes cigarettát, miért nem kedvelik az impotenseket?

Annak ellenére, hogy az élet drága, még mindig elég népszerű.

Egy tetőablakot csináltattam a lakásomban. A felettem lakók erre dühösek lettek.

A nejem szerint túl kíváncsi vagyok. Legalábbis folyton erről írogat a naplójában.

Már majdnem megvettem a "Pozitív gondolkodás előnyei" című könyvet, de aztán arra gondoltam, ugyan mire lenne jó.

Csak a hangom miatt nem lettem énekes.

A feleségem anyja gyakran mondogatja, hogy nőies vagyok. Nem zavar, mert hozzá képest tényleg.

A nők szeretik az egyszerű dolgokat az életben, így a férfiakat is.

Csak a szülői értekezleten tudtam meg, hogy nincs is gyerekem.

Nem tudom, mit kezdenék a feleségem nélkül. De akkor is olyan jó rágondolni.

Fiatalabb koromban 4 hajlékony tagom volt és 1 merev. Ma négy merev és egy hajlékony tagom van.

Az egyetlen, amit kérek, egy esély, hogy megbizonyosodhassak arról: a pénz nem boldogít.

10 megjegyzés:

  1. Egy tetőablakot csináltattam a lakásomban. A felettem lakók erre dühösek lettek,,,az ötlet jo,,

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez tetszett:

    Az egyetlen, amit kérek, egy esély, hogy megbizonyosodhassak arról: a pénz nem boldogít.

    VálaszTörlés
  3. Azt mondják, a férfiak állandóan a szexre gondolnak. Ez nem igaz, sokszor jut eszükbe a sör is.NAgyon Jo :DDDDD

    VálaszTörlés
  4. ..nagyon jo havan ---minel tobb----, de a nelkul is van boldogsag.Ha penzed is van hozza, meg jobb.
    Nalunk inkabb a feher bor divik.

    VálaszTörlés
  5. Hát az előttem szólók kiemelték a legjobbat, de nagyon jók mind! Sok új volt!

    VálaszTörlés
  6. "Azt hiszem, felkötöm magam... Persze, csak ha minden kötél szakad."
    :))))))))))))))

    VálaszTörlés
  7. "Azok a nők, akik úgy gondolják, hogy a férfiakat a hasukon keresztül lehet megfogni, egy jó arasznyit tévednek!"

    ......de megtartani tényleg a hasukon keresztül lehet :)))))))))

    VálaszTörlés
  8. "A nők szeretik az egyszerű dolgokat az életben, így a férfiakat is."- Ez nagyon jó! :)))

    VálaszTörlés
  9. "Azok a nők, akik úgy gondolják, hogy a férfiakat a hasukon keresztül lehet megfogni, egy jó arasznyit tévednek!"

    "Ne köpködj a sivatagban! Még szükséged lehet rá." - ezeket választottam. :-))))))))

    VálaszTörlés