2008. június 18., szerda

Én leszek Uri Geller utódja!!!!!!! :))))))))

Attachment: Tudtam.doc

35 megjegyzés:

  1. Zsuzsa hogy Te milyen ügyes Vagy!!!!!!!!!!-:)))
    Szeretettel: Valentinus

    VálaszTörlés
  2. Tudtam, hogy te tudod, amit én tudok :)

    VálaszTörlés
  3. Ez valami makrótól működik?

    VálaszTörlés
  4. Feltehetően.
    A word-höz sem értek

    VálaszTörlés
  5. Még annál is egyszerűbb, de nem rontom el a játékot!

    VálaszTörlés
  6. NEm találtam makrót a dokumentumban.
    Feltehetőleg, ahogy az excelben, itt is be lehet iratni a pontos időt....

    VálaszTörlés
  7. Csak nekem rontsd el, kérlek! :)

    VálaszTörlés
  8. Majd jól meglepődtök, milyen egyszerű.

    VálaszTörlés
  9. Nem lepődtem meg.... már leírtam az elképzelésemet az elébb

    VálaszTörlés
  10. A legklasszabb az, hogy mi mind megbízhatóak vagyunk!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon ügyes, de tényleg egyszerű is... :))

    VálaszTörlés
  12. Aki ismeri a Word-öt és a mezőkódok beilleszthetőségét, az olyan okos, mint ti.:)))

    VálaszTörlés
  13. Hát ez az, mert ismeri, ezért nem okosság kérdése.

    VálaszTörlés
  14. Miki, én nem ismerem a Wordöt......

    VálaszTörlés
  15. Tünde, bocsánatot kérek, az előző hozzászólásomban kiemelten kellett volna írnom, hogy olyan.:)))

    Zsuzsa, te pedig természetesen zseni vagy.:)))

    VálaszTörlés
  16. ááááááá nem is!!!

    Mitis mondtál? Mi vagyok???? Csak mert olyan jó sokszor hallani! :)))))))

    VálaszTörlés
  17. A Nezsu utolsó betűjét levágta, majd fordítva írta le. Becézésként pedig megtoldotta egy i-vel.

    VálaszTörlés
  18. Hja, kérem, aki nem hisz nekem, az így jár. Én megmondtam a frankót.
    "Indiánul": UFF. :))

    VálaszTörlés
  19. Deeeee, de én hiszek!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))

    VálaszTörlés