2008. június 10., kedd

Rodin




10 megjegyzés:

  1. Nezsukam, nagyon koszonom.
    Tudnod kell, h. en Rodin-manias vagyok(valoszinu a fiam miatt, aki szinten szobrasz---sajnos az eletvitele is nagyon hasonlit a megkeseredett Rodin-ehoz).Mar lattam itt Rodin alkotasokat, s akkor is kiakadtam, epp mint most.
    Koszonom.

    VálaszTörlés
  2. Jajj Bubám, nem a bánatodra hoztam, minden életviteli anomáliája mellett (vagy ellenére) nagy szobrász volt.

    S ma Rodin-nál ez a lényeg.

    VálaszTörlés
  3. ...tudom Nezsukam.Mar probalok nem bankodni, nagy erofeszitessel, de ki kell lepjek a korbol.Az elet megy tovabb, s O" is mar 43 eves.Nekem mar nincs beleszolasom(eddig sem szoltam a gyermekeim eletebe, csak ha velemenyt kertek).Kulonben is, O" egy kulon vilagot alakitott ki maganak--mint altalaban a muvesz emberek---s el a maga tovenyei szerint.A tobbit majd maganba.

    VálaszTörlés
  4. Nagyszerű mester volt, köszönöm.

    VálaszTörlés
  5. ...ravitt a kivancsisag, s ujra megneztem.Csodas.

    VálaszTörlés