2008. június 22., vasárnap

A 7 legjobb pozitúra :))))))

Háááát ezt is kaptam :)))))

34 megjegyzés:

  1. Hát valami tündéri, igen, igen másra gondoltam volt, azonban akkora nagy csalódás azért nem ért :-)))
    Köszönöm:-)

    VálaszTörlés
  2. Kámaszútrát már hoztam egyszer Judit :))))

    VálaszTörlés
  3. Mondd, Te mit választanál ? :))

    VálaszTörlés
  4. A pozitúrákból soha nem elég :-)))))

    VálaszTörlés
  5. Naaa !!! Nem tok majd aludni :))

    VálaszTörlés
  6. Pedig most láthattál pár pozitúrát :)))

    Sajna a cicám nincs benne, pedig ő is tud!

    VálaszTörlés
  7. Én viszont nagyot csalódtam, pedig imádom az állatokat!!:((

    VálaszTörlés
  8. A 7 pozitúra beugratós volt...ennyi csak!:))

    VálaszTörlés
  9. Nanááááá hisz ez volt a cél :)))))

    VálaszTörlés
  10. Hát kérem fő a kényelem és a biztonság.
    Nagyon aranyosak. :-)

    VálaszTörlés
  11. Na ne mond, hogy nem arra gondoltal, amire en...

    VálaszTörlés
  12. Most rakjak fel olyan pps-t is , amelyet vártatok, ha erre a címre néztetek?????

    VálaszTörlés
  13. Ne mert a Multisok nem szeretik az olyant...

    VálaszTörlés
  14. Rendben :))))
    Nem is akartam, valahogy nem illik az oldalamra :D

    VálaszTörlés
  15. No csak bekukkantok, hogy telt az éjszakád az új pozitúrában ??? :))

    VálaszTörlés
  16. remekül. szinte úgy éreztem magam, mint az a cica, aki 2 cicafekhelyen nyújtózik :)

    VálaszTörlés
  17. Valoban ezek a legjobb poziturak...es meg sorolhatnank.:o)

    VálaszTörlés
  18. Micsoda szexis felvételek-:)))
    Valentinus

    VálaszTörlés
  19. Nanáááá... akit pihenő cicákat lát ....

    VálaszTörlés
  20. Körbe vagyok véve cicákkal.:-))))))))
    De ezek a képek most nagyon jó jöttek!
    Puszika Nezsu.

    VálaszTörlés
  21. Nekem is van egy kandurom, Celofán névre hallgat. Lehet hogy még él, mert ha megpiszkáljuk mozog, de álltalában alszik.:-))) Klasszak a képek.

    VálaszTörlés
  22. A mienk eleven, mint 7 ördög, igaz, még csak 1 éves.

    Ááááá s nem akarta a rakott palancsinta csokiöntetét megenni....

    VálaszTörlés
  23. Màsra gondoltam igen ! Azt hittem valami Francia Dal cimét keresed
    mivel itt Lakokk gondoltam tudok segitteni! De kedves Nezsu
    szeretem az àlatokat és ûgyesnek és jonak talàltam a képeidet!

    VálaszTörlés
  24. Köszönöm, de a képeket kapom kedves barátaimtól és Egyetlenemtől :)))

    VálaszTörlés
  25. A 2. és az 5. pozitúra nekem nagyon bejön :-DDD

    VálaszTörlés
  26. Édesek!:))
    Nagyon szeretem az állatokat...

    VálaszTörlés